Zostałam obudzona rano przez płukanie do drzwi więc szybko wstałam i poszłam je otworzyć, gdy je otworzyłam zauwarzyłam swojego brata byłam trochę zdziwiona,ale po chwili przypomniałam sobie że wczoraj przyleciał.
Wtedy zaczął mówić.BM- Hej siostra, obudziłem Cię?
-A net widać?
BM-A no tak .
-Dobra o co chodzi że mnie z samego rana budzisz ?
BM- No bo w galerii handlowej jest fanmeting .
-No dobra ale kogo?
BM-Itzy.
-O której ?
BM- O 10:00
-A która jest ?
BM- Za 20 minut 7:00 .
-No oki to leć się przygotuj a ja się przebiore i pojedziemy.
BM-Oki.
Tak jak powiedziałam bratu tak zrobiłam przebrałam się i wyglądam tak:
Ubrana wzięłam torebkę i schowałam portfel i telefon a do ręki wzięłam kluczyki od samochodu.
Wyszłam z pokoju i go zamknełam po czym wzięłam i zapukałam do brata szybko otworzył i wyszedł z pokoju i go zamknął ,po tym razem z bratem skierowałam się do samochodu i pojechaliśmy do galerii .Dojechaliśmy o 2 godziny szybciej więc postanowiliśmy pójść do jakiegoś sklepu i sobie coś kupić i tak właśnie upłynęły nam 2 godziny .Więc brat poleciał na fanmeting a ja poszłam usiąść na ławce.
Po fanmetingu wróciliśmy do hotelu brat był bardzo zadowolony bo zdobył autografy od wszystkich dziewczyn więc od razu poszedł do swojego pokoju a ja udałam się do swojego by się przebrać i poćwiczyć.
Znowu ćwiczyłam z 3 godziny po czym przyszedł do mnie mój brat bo chciał ze mną obejrzeć jakiś serial ja oczywiście zgodziłam się więc wzięłam laptopa i odpaliłam NETFLIXA i zapytałam się brata czy może być Meteor Garden na szczęście powiedział że tak.
Więc odpaliłam pierwszy odcinek i tak puźniej obejrzeliśmy jeszcze chyba z kilka odcinków brat poszedł do siebie ale wcześniej mówiąc że jutro jeszcze obejrzymy kilka odcinków bo mu się spodobało .Siedziałam u siebie w pokoju i przeglądałam media społecznościowe po czym wpadłam na pomysł żeby nagrać tik toka bo dawno nic na niego nie wstawiałam .Więc nagrałam 2 filmiki i wrzuciłam je na tik toka .
Potem wzięłam i poćwiczyć am jeszcze z 30 minut taniec i poszłam wziąść szybki prysznic i przebrać się w piżame bo nie zamierzałem już nigdzie dzisiaj iść ponieważ zapowiadali deszcz a ja nie chcę się przeziębić.Więc wzięłam i zaczęłam oglądać jakąś nudną drame .Gdy obejrzałam całą położyłam się wsłuchując się w uderzenie kropel deszczu o okno zasnęłam
CZYTASZ
Szczęśliwy przypadek ||Park Jimin
FanfictionPo prostu przeczytaj. Początek:03.05.2022 Koniec:12.03.2023