Obudziłam się na wieczór postanowiłam się przebrać w coś cieplejszego i pójść się przejść na wieczorny spacerek. Szybko się przebrałam by być gotowa do wyjścia.
Wyglądam tak:Uszykowana wyszłam z hotelu zamykając wcześniej pokuj .
Wpadłam na pomysł by przejść się po parku i wzdłuż plaży ,tak to jest dobry pomysł ,wsumie lubię plaże i park i w dodatku jest to wszystko nie daleko mojego hotelu .Szłam sobie spokojnie parkiem gdy nagle ktoś na mnie wpadł jakiś chłopak był to nie za wysoki, czarnowłosy chłopak .Byłam trochę wkurzona bo mnie teraz tyłek boli ,ale wsumie to też moja wina bo zapatrzyłam się w telefon ,po chwili usłyszałam łagodny męski głos .
?-Przepraszam nic się pani nie stało ?
-Nie spokojnie.
?-Dobrze rozumiem i jeszcze raz przepraszam.
Po tych słowach chłopak odszedł w inną stronę najwyraźniej się śpieszył ja też postanowiłam pójść dalej .
Byłam na plaży i postanowiłam sobie usiąść żeby sobie odpocząć .
Siedziałam tak od 15 minut szczerze mówiąc to widok i dźwięk fal mnie uspokaja .Po siedziałam jeszcze chyba z 10 minut po czym wzięłam i zaczęłam się kierować w stronę hotelu po 30 minutach byłam na miejscu więc weszłam szybko do pokoju wzięłam piżame ,poszłam wziąść szybki prysznic i iść spać.
Sorka że takie krótkie.
CZYTASZ
Szczęśliwy przypadek ||Park Jimin
FanficPo prostu przeczytaj. Początek:03.05.2022 Koniec:12.03.2023