T/I Pov.
Wstałam około godziny 7:00 i odrazu poszłam się przebrać .
Mój outfit :
Przebrana wróciłam do pokoju by obudzić Jimina który spał sobie niczym małe dziecko . Tak szczerze szkoda go budzić bo naprawdę słodko wyglądaja gdy śpi ale cóż trzeba jechać na lotnisko .
-Jimin wstawaj trzeba się szykować .
Jm-Jeszcze 5 minut.
-Chyba śnisz ,wstawaj albo cię z tego łóżka zrzuce.
Jm-Och już dobrze .
Gdy Jimin wstał poszedł się przebrać a ja zaczęłam przeglądać media społecznościowe.
Jimin Pov.
Tak jak prosiła T/I wstałem żeby zacząć się szykować ,więc wzięłam szybki prysznic. Następnie wysuszyłem włosy i zaczęłem się ubierać .
Outfit Jimina:Gdy byłem gotowy wróciłem do pokoju gdzie siedziała T/I .
Suga Pov.
Dziś radził bym nikomu do mnie nie podchodzić z tego powodu że ten mój mały kochamy kosmita obudził mnie o 5 nad ranem przez to że przy moim uchu na głośniku puścił jakieś piosenki myślałem na początku że mu przywale ale z powodu że go kocham tego nie zrobiłem.Ale z drugiej strony wsumie teraz tak myślę dobrze że mnie obudził bo wsumie od ponad dwóch godzin jestem gotowy by jechać z tymi debilami na lotnisko:).Skip Time Lotnisko
T/I Pov.
Jesteśmy na lotnisku i szczerze mówiąc mam ochotę wywalić niektórym chłopakom a dokładniej Taehyungowi, Jungkookowi i Hobiemu A to dla tego że ci debile tańczą jakieś dziwne choreografie plus śpiewają last krystmas mimo że dopiero październik.
Skip Time Anglia /Hotel
T/I Pov.
Wkońcu Anglia. Minusy takie że chłopacy wymyślili że idziemy do jakiegoś klubu i musze się przebrać :).
No ale cóż wezmę jakąś sukienkę czy coś i się przebiore .Przebrałam się a to jest mój outfit :
Gotowa wzięłam jeszcze torebkę i poszłam do chłopaków.
15 minut puźniej
Dojechaliśmy do klubu który wsumie kusił by wejść do środka .
Więc weszliśmy i udaliśmy się w stronę baru gdzie zamówiliśmy drinki ,znaczy większość wzięła drinki bo Suga i Jimin odrazu wzięli whisky.scena 18+ nie chcesz nie czytaj
30 minut puźniej.
Tańczyłam sobie w najlepsze gdy nagle poczułam czyjeś dłonie na moich biodrach trochę wystraszona odwróciłam się i zobaczyłam Jimina który był nieźle wstawiony (wsumie jak i ja) chwilę tak na niego patrzałam i po chwili poczułam jak chłopak zaczyna nami kołysać co jakiś czas zjeżdżając swoją ręką na moje pośladki i zaciskając je .Nie powiem było to przyjemne , po chwilę chłopak wziął mnie na ręce i zaczął się gdzieś ze mną kierować . Gdy weszliśmy do jakiegoś pomieszczenia chłopak wziął i położył mnie na łóżku ,najwyraźniej musiał wypożyczyć pokój tylko po co ?
Gdy ja się tak zastanawiałam Jimin zaczął zostawiać mokre czerwone ślady na mojej szyji i obojczykach a swoją rękę zaczął wkładać pod materiał mojej sukienki co jakiś czas masując moje udo szczerze mówiąc było mi przyjemnie ale to pytanie musiałam zadać.-Co ty robisz Jimiś?
Jm-Ty już wiesz co ja robię. -I poruszał znacznie swoimi brawami.
POLSAT
I tak mamy kolejny rozdział:)
CZYTASZ
Szczęśliwy przypadek ||Park Jimin
FanfictionPo prostu przeczytaj. Początek:03.05.2022 Koniec:12.03.2023