Rozdział 32

8 0 0
                                    

T/I Pov
Wstałam około 2:30 więc chłopacy byli już w domu .Tak szczerze mówiąc spała bym jeszcze ale mam ochotę na lody truskawkowe ,mam nadzieje że są jeszcze jakieś w tym domu bo jak nie, to chyba się potnę tempym nożem .
Ale wracając wstałam i poszłam do kuchni .Gdy otworzyłam zamrażarke i zobaczyłam je ,ostatnie pudełko lodów truskawkowych ,więc wyciągłam je wzięłam łyżeczkę i poszłam do salonu gdzie usiadłam na kanapie ,włączyłam szybko NETFLIXA by pooglądać serial który polubiłam dzięki Taehyungowi a dokładniej chodzi mi o "ABYSS" .

Skip time
Jimin Pov.
Wstałem o godzinie 8:30
i od razu poszedłem do pokoju T/I gdzie o dziwo jej nie zastałem,więc udałem sie do kuchni by sprawdzić czy nie robi sobie śniadania .Gdy przekroczyłem prug kuchni zobaczylem T/I która trzyma pudełko po lodach i śpi na kanapie .( wrazie czego kuchnia jest połączona z salonem ).Nie wiem czemu nie spała u siebie w pokoju tylko tu trochę dziwne ale cóż.Wziołem ją na ręce rzeby zanieść ją do pokoju ,trochę mnie zdziwił fakt że jest trochę cięższa niż ostatnim razem gdy miałem ją na rękach.No ale co ja się dziwie zjadła całe pudełko lodów sama.


Skip Time
T/I pov
Zwolniłam się z próby ponieważ się źle poczułam .Jimin chciał jechać ze mną ale mu nie pozwoliłam , gdy wrócilam do domu od razu zadzwonil do siostry.

Rozmowa T/I z Jinni

-Hejka Jinni.
Jinni-Hej T/I ,jak się czujesz?
-Nie najlepiej ,zwolniłam się z prób bo się źle poczułam .
Jinni-To nie dobrze.A Jimin z tobą jest?
-Nie kazałam mu zostać tam .Poza tym on jeszcze nie może się dowiedzieć że jestem w ciąży.
Jinni-Czemu ? Przecież będzie tatą.
-No tak ale ja się boje że in mnie zostawi .
Jinni-Nie zostawi cię spokojnje.A teraz sorka T/I ale musze kończyć papa.
-Papa
Koniec rozmowy.


Jimin Pov.
Mieliśmy właśnie chwile przerwy na napicie się .Gdy nagle usłyszałem że mój telefon dzwoni więc szybko wziełem i go odebrałem .

Rozmowa Jimina z Jinni.
Jinni-Halo Jimin ?
-Tak Jinni to ja .Coś się stało?
Jinni-Jimin ja muszę ci o czymś powiedzieć tylko nie bądź zły na T/I .
-A czemu miałbym być zły??
Jinni-Jimin ona ukrywa przed tobą ciąże.
-Czekaj ale jak to ?
Jinni-Tak poprostu .Jest w 3 miesiącu ,ona boi sie ci powiedzieć bo myśli że ją zostawisz.
-Ona zwariowała ? Jak ja mam ją niby zostawić skoro raz:bardzo ją kocham , a dwa:jest ze mną w ciąży.
Jinni-Nie wiem Jimin ale prosze jedź do niej i jej powiedz jak bardzo ją kochasz  niech wie że jej nie zostawisz i że ci zależy na tym dziecku.
-Dobrze Jinni tak zrobie..

______________________________________Tak wiem zjebalam ten rozdział może następny będzie lepszy.

Miłego Dnia/Wieczoru❤

Szczęśliwy przypadek ||Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz