Ráno jsem se vzbudil následky sestřičky která mě probudila. Otočila ke mě můj dejme tomu vysouvací stoleček a dala na něj tácek se snídaní. Popřála mij dobrou chuť a odešla. Otočil jsem se vedle mě a spatřil jsem Jimina jak kouká na palačinky.
"Dobré ráno" Řekl jsem a natáhl se pro ovladač od televize. Jimin mi jej ihned sebral.
"Ne! Dneska dopoledne žádný televize! Dneska je hezky, co takhle jít do átria nemocnice na čerstvý vzduch?" Zeptal se Jimin a ovlacaak si položil na svůj noční stolek. Aehhh.
"No, nevím jestli dneska přijde Jungkook, ale jestli jo tak dopoledne. Nechci aby tady přišel a musel hit zpátky domů protože tu nebudu" Řekl jsem a pustil se do jídla. Mají to tady fakt dobré.
"Ptal jsem se sestřičky ještě když jsi spal. Návštěvy můžou taky do átria." Usmál se na mě Jimin. Následně se otočil zpátky na talíř.
"Ok no... Proč na ty palačinky tak čumíš? Se najez ne?" Zeptal jsem se a dal si další sousto palačinky.
"Víš ono se docela těžko jí příborem když máš zlomenou ruku. Myslíš že by jsi mě mohl nakrmit prosím? Včera jsem tě z toho vynechal. Ještě jsme se moc neznali" Udělal na mě Jimin psí oči. Ano máme k palačinkám příbor. Fakt se mi nechce krmit... Věřte nebo ne.
"Ty jsi o sobě řekl houbec, to já si tady vylil srdíčko" Pousmál jsem se na něj a sále se věnoval svému jídlu. Jimin si jen povzdechl a začal jednou rukou krájet palačinku. Nechápavě jsem se na něj otočil. Chudák. Dal jsem od sebe stoleček a sedl si na postel. Jimin se na mě podíval. S tím nožem v ruce vypadal vtipně.
"Pomůžu ti se najíst. Pokud mi něco o sobě taky řekneš. Deal?" Nabídl jsem mu dohodu. On se jen usmál a zatřásl si se mnou s tou zdravou rukou. Vysouvací stoleček dal ke mě a já začal krájet palačinku. Začal jsem ho krmit jak dítě.
"Tak povídej. Jak se jmenuješ, kdy jsi se narodil, co tě baví atd." Řekl jsem po tom co jsem mu dal první sousto palačinky.
"Moje celé jméno je Park Jimin. Narodil jsem se třináctého října, takže mi za půl roku bude osmnáct. Párkrát si zazpívám a tak jak ty, mě někdy baví tančení. Celkově rád posiluju, mám dost výrazné abs" Odpověděl mi Jimin a usmál se tím cute úsměvem že to vypadá jako by svoje oči měl zavřené. Já se zasmál jeho argumentů s abs a dal jsem mu další sousto.
"Co rodiče? Přátelé? Máš nějaké?" Zeptal jsem se opatrně. Přece jen tohle může být někdy citlivé téma, jako například pro mě.
"Byldim u tety, protože moji rodiče jsou homofobní. Po tom co zjistili Re chodím s klukem, mi to pořád vymlouvali tak jsem se odstěhoval k tetě, která je úplně v pohodě. A kamarády mám dva. Jako, bavím se s více lidma ale ti nejbližší jsou dva. Jmenujou se Min Yoongi a Kim Taehyung." Pokračoval Jimin tématem rodiče a přátelé. To s rodiči mě docela překvapilo. Ale u přátelů jsem se chvíli pozastavil.
"Počkat Kim Taehyung? Mám pocit že jsem jej někde viděl nebo o něm slyšel..." Zamyslel jsem se a dal jiminovi další kousek palačinky. Ha mám to!
"Ty znáš Jungkooka?" Zaptal jsem se Jimina. On polkl a koukl se do zdi.
"Právě mám pocit jako by o nějakém Jungkookovi někdy Tae mluvil..." Řekl mi Jimin a otočil se zpátky na mě.
"No jasně! Ti dva se přece kamarádí, Tae byl jednou u nás doma... S Kookem byli zavření v pokoji a zrovna family friendly zvuky tam nevydávali..." Pousmál jsem se nad vzpomínkou. Jimin se zasmál.
"Myslíš si že mezi sebou něco mají?" Zrptal se Jimin a dal si další sousto.
"Jasně že jo. Tu teorii mám v hlavě už dlouho... Hm, tak mě napadlo kdyby jsme v jeden den požádali aby Kook a Tae přišli na návštěvu. Ale nevěděli by o tom že přijde ten druhý." Zasmál jsem se nad mým nápadem. Jimin pokýval na souhlas.
"Jo dobrý nápad... Jinak díky, já už si to dojím. Díky že jsi mi to nakrájel." Řekl Jimin a stoleček si dal i sobě. Ach jo, bylo to docela fajn ho krmit. Je strašně cute... Já jen přikývl tak aby to nevypadalo podezřele z toho že ho chci pořád krmit. Lehl jsem si zpátky na dvou postel a začal jist svou snídani.
Helloooooo, tak co říkáte? Myslíte že Tae a Kook mezi sebou něco mají?
ČTEŠ
Accident ✔️
FanfictionJung Hoseokovi se stane nehoda. Srazí jej auto a skončí v nemocnici se zlomenou nohou a naraženou rukou. Má strávit měsíc se svým novým spolubydlícím Park Jiminem, kterého pro změnu někdo shodil ze schodů ve škole a má zlomenou ruku. Hoseok si však...