Kdo nechce, tak ať tuhle kapitolou nečte. (Stejně si to všichni přečtou), je to moje první podrobně popsaná perverzní část příběhu, takže nekritizujte, děkuji. Pokusím se tady nikde nedát komentář 'pomoc'. Jo a toho 15+ si nevšímejte, klidně to čtěte i když vám je devět. Ani mě, není víc jak patnáct :)
"Poslední dobou, se stalo hodně negativních věcí... Co takhle zažít i jednu... Pozitivní?" zeptal se Jimin perverzně a svým prstem přejel po mé hrudi, až k lemu mých tepláků. Vzdychnu, když svou ruku položí na rýsující se bouli, v mém rozkroku.
"To zní, jako výborný nápad." Vypadne z mých úst, když se trochu rozdýchám.
Můj dech se začíná zrychlovat, když cítím tlak pod mými tepláky. Jimin mě svalí na postel. Dříve než doslova skočí za mnou do postele, si sundá triko a hodí ho někam do rohu pokoje. Po tom co si na mě sedne, začne o pečovávat mé rty, jako nikdy předtím. Hladím mu při tom hruď a hraju si s jeho vlasy. Jimin mě drží jemně za krk. Pomalu se začne pohybovat a třít svým rozkrokem o ten můj. Začnu vzdychat ještě více, když cítím, jak se mě dotýká. Ještě jsme ani nezačali a já mám pocit, že se každou chvíli zblázním.
"Jiminah~" Zamručím do polibku. Jimin se pomalu začne přemisťovat na můj krk, na který udělá několik viditelných flíčků. Můj krk začne různě dát, kousat, lízat, prostě dělá všechno co dovede. Mám to ale šikovného přítele... Jeho studená ruka zabloudí pod moje tričko, které mu očividně zavází. Mezitím co mi líbá krk, mi stimuluje bradavku. Prohnu se v zádech když se jí po několikáté dotkne. Snažím se být potichu, proto mám před svou pusou ruku. Jiminovi se to moc nelíbilo, protože se vším přestal a nahnul se ke mě. Vzal mou ruku a přidržel mi ji na polštáři. Zadíval se mi do očí a řekl:
"Chci tě slyšet Babe.." Zhoupl se na mém rozkroku, což mě donutilo, vyplnit Jiminovi jeho požadavek. Nahne svou hlavu k mému uchu. "Vzdychej pro Jimina... Prosím.." Zašeptal, až neobvykle hrubým hlasem. Ten jeho hlas mě ještě více vzrušil, že jsem si myslel, že se teď i udělám. Zase se na mě zhoupl a já zavzdychal ještě více, než předtím.
"Mmmh~" Vydal jsem ze sebe další zvuk. Jimin mi pustil ruku, aby přes ní, mohl přetáhnout moje tričko. Odhodí jej do zhruba stejného místa, jako před pár minutami, to svoje triko. Jeho pohled zamíří na moje tepláky, které obvykle nosím. Pomalým pohybem je ze mě stáhne a zahodí na židli. Silně doufám, že se tu teď nějak neobjeví Kook. Tím, že mi tepláky konečně sundá, se už nemusím obávat nad bolestí mého přirození. Ležím pod ním, jen ve spodním prádle. Cítím že se trochu červenám, protože se stydím. Aby jsem v tom nebyl sám, taky si sundá tepláky. Už jen přes boxerky vidím, že je docela velký. Chvíli tak na něj jen koukám a hladím po zadku. Jimin se nahne zpátky ke mě a pohrává si s mými rty a i jazykem. Pomalu postupuje níže. Na krku si mě ještě párkrát označkuje a přesune se k hrudi. Ještě před tím se ale věnuje mým bradavkám. Jednu začne nečekaně sát a druhou masírovat svou rukou.
"Aahh...ahh" Prohnu se v zádech, jak nikdy předtím. Chytnu Jimina za vlasy a užívám si tento pocit. Začínám tu vzdychat na celý pokoj. Když se začíná pohybovat v mých tříslech kroutím se a vzdychám, ještě více.
"Jimine... Prosím, ahh~" Poprosím Jimina, ale ani to nedořeknu. Začne mi dělat flíčky na hrudi, mezitím co jednu bradavku stále o pečovává. Pomalu se dostává k podbřišku, pod kterým jej čeká nemalé překvapení.
"O co prosíš Babe?.." Zeptá se a políbí mě na podbřišek. Jemně se zachvěji a s těží odpovím.
"Vem si mě.. Vem si mě celého, hned teď.. Prosím" Kňučím nedočkavě. Jimin se usměje a koukne se na můj rozkrok. Můj penis uvolní z tlaku, který do teď musel vydržet. Boxerky odletěly do kouta pokoje. Jimin mi roztáhl nohy, že jsem se začal cítit zase trapně. Překryl jsem si oči. Cítil jsme jak se Jimin ke mě nahnul. Ruku mi dal bokem.
ČTEŠ
Accident ✔️
FanfictionJung Hoseokovi se stane nehoda. Srazí jej auto a skončí v nemocnici se zlomenou nohou a naraženou rukou. Má strávit měsíc se svým novým spolubydlícím Park Jiminem, kterého pro změnu někdo shodil ze schodů ve škole a má zlomenou ruku. Hoseok si však...