15. Zůstaneš do zítra?

38 3 2
                                    

---ráno---

"Dobré ráno, Hobi..." Vrazil Kook do pokoje, bez jediného zaklepání. Rozhlédl se po pokoji a zakřenil se. Já a Jimin jsme si do této chvíle povídali.

"Mno, nějak jsem se to dozvědět musel... Ale příště nemusím vidět co nosíte za boxerky" Opřel se Kook o futra a mrkl na mě. Zamračil jsem se.

"Co chceš?" Zeptal jsem se naštvaně a koukl se na něj.

"Jdu zase za Taem, přišel jsem ti... Tedy vám, říct že je na tom lépe a může se každou chvíli probudit" Povyskočil Kook radostí. "Adios" Řekl a odešel z pokoje. Jeho schopnost nezavírat dveře mě někdy irituje. Slyšel jsem zabouchnutí hlavních dveří, jako znamení, že Kook odešel. Sedl jsem si na postel. Jimin se ke mě otočil zády a já se snažil postavit. Moje prdel mi to ale nedovolila. Docela dost mě bolela. Sykl jsem bolestí a Jimin mě pohladil po zádech, při čemž, mi naskočila husí kůže.

"Promiň... Asi jsem to trochu přehnal" Řekl Jimin a sedl si vedle mě. Následně došel pro moje i jeho spodní prádlo. Oblékl si svoje a já nějak zázračně ty svoje taky. Docela se divím, že jeho prdel nebolí. Jde poznat, že to nebylo jeho poprvé, tak jak u mě...

"Sakra.." Řekl Jimin a sedl si vedle mě s mobilem. Nakoukl jsem do jeho oznámení. Šest nepřijatých hovorů od mámy a několik zpráv.

"Hah... Na to že ti je skoro osmnáct, se o tebe mamka dost bojí" Zachcechtal jsem se a Jimin se na mě zamračil.

"Ty máš zase otravného bráchu" Vyplázl jazyk a dále koukal do mobilu. "Budu muset jít domů, jaksi jsem nepočítal s tím, že tu budu spát a neřekl jsem to mamce" Řekl ustaraně a pohodil mobil vedle sebe. Nahl jsem se k jeho tváři. Jiminova tvář začínala nabírat rudou barvu. Pomalu jsem ho políbil na bradu a on se usmál.

"Nechceš ji napsat, že tu zůstaneš do zítra?.." Napdalo mě a lehl jsem si na Minův klín. Dneska je Sobota, takže by nevadilo kdyby tu spal. Moje 'mamka' je na celý víkend pryč a hádám, že Kook se ukáže zase až večer.

Jimin chytl mou tvář do dlaní a zakoukal se mi do očí.

"Co já bych pro tebe neudělal lásko" Usmál se a něžně mě políbil do vlasů. Uvnitř jsem byl strašně šťastný. Hodně mi to připomínalo dobu, kdy jsme spolu byli měsíc v kuse.

"Miluju tě Jiminah" Opřel jsem si své čelo o to jeho a položil svou dlaň na Jiminovu. Podíval jsem se mu do očí a políbil jej na rty. Po tom co jsme se odtáhli, chytl svůj mobil a napsal mamce, jestli tu nemůže zůstat do Neděle. Té to nějak nevadilo.

"Jdeme udělat snídani, co ty na to?" Zeptal jsem se, když se mi konečně podařilo vstát. Jimin přikývl. Ještě jsem na sebe hodil kraťasy s trikem. Jimin si vzal moji dlouhou mikinu. Ruku v ruce jsme vyšli z pokoje a přišli do kuchyně.

"Zdá se, že Kook to už udělal za nás" Řekl jsem pobaveně. Na kuchyňském stole byly dva talíře s opečenými tousty. Sedli jsme si ke stolu a začali jíst, sousto po soustu.

"Hm, co takhle dneska zajít za Taem i s Hyungama?" Napadlo Jimina a polkl několikáté sousto. Jelikož, nemáme nic na práci, je to dost dobrý nápad.

Hned jsem si vytáhl mobil z kapsy a napsal na naší společnou skupinu, která obsahuje mě, Jimina, Sugu, Jina, Taeho, Kooka a Joona. Kupodivu měli všichni čas, tak jsme se domluvili, že se v jedenáct sejdeme u Taeho. K tomu jsme se domluvili, že zajdeme i do kina. Napadlo mě to strašně náhodně ale všichni souhlasili. Samozřejmě, až na Taeho, který je stále v kómatu... Měl jsem ještě pár lístků zdarma, které nějak zázračně sehnala moje mamka. Našel jsem nějaké korejské drama které je v pět. Tak jsem to přeposlal do kupiny a dále se věnoval jídlu. Jimin už dojedl a zmizel někde v koupelně.

Přemýšlel jsem nad tím, co budeme s Jiminem do jedenácti dělat. Vstali jsme kupodivu docela brzy. Respektive v osm. Napadla mě jediná věc a to je, si zahrát nějaké videohry. Jimin s mým nápadem souhlasil, tak jsme hráli. V duchu jsem si vymýšlel tajný plán, kam jej vezmu večer. Znám jedno krásné, romantické místo na kraji Soulu. Myslím, že se Jiminovi bude líbit.

Accident ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat