"Co se stalo? Vy jste se rozešli?" Zeptal jsem se Jungkooka. Hned začal kývat hlavou na ne. Asi jsem zapomněl zmínit že nám Jungkook s Taem už řekli že spolu chodí že?
"Ne nerozešli jsme se. Jsme pořád spolu... Ale na škole se rozkřiklo že spolu jsme" Řekl Kook a opřel se o zeď. Já se taky opřel a podíval jsem se na něj.
"A co je na tom špatného?" Usmál jsem se trochu. Kook se na mě provinile podíval.
"Na škole se ví že ty a Jimin jste byli v nemocnici. A ví to i ten bývalý přítel Jimina. Našel si Taeho, jelikož je kamarád Jimina a trochu ho zmlátil. Když zjistil, že je na kluky a že má mě, zmlátil ho ještě víc. Pak, když na mě ve škole náhodou narazil, dal mi docela nakládačku..." Řekl Jungkook smutně a zase mě objal. Nechci aby Kook měl problémy ve škole. Opravdu nechci.
"Proč to sakra ten debil dělá" Řekl jsem si potichu a přitiskl si Kooka víc k sobě. Už zítra je škola, takže ten typek nepřežije. Myslím že se jmenuje Soobin, jak mi Jiminie říkal. (Nemám nic proti TXT říkám rovnou, jsem MOA dont worry :)
Kook pořád plakal a já se ho snažil uklidnit. Nakonec jsme spolu usli v jedné posteli a vůbec nám to nevadilo.
-----
Nesnáším pondělí. Hlavně když mám jít po měsíční absenci do školy. Budu psát nespočet písemek a musím všechno dohnat. Snad mi Joon aspoň pošle učivo, jinak to nedám. Otázkou je jestli Joonovy sešity vůbec žijí. Neustále má nové a ty styre někde ztrácí.
Z postrle jsem se vyhrabal asi deset minut po budíku. Kook už byl pryč. Ucítil jsem vůni cereálií a usoudil, že si Kook dělá snídani. V klidu jsem vstal na nohy a šel se podívat kolik je hodin. Jen co jsem se koukl na čas, jsem mobil odhodil na postel a vyletěl ke skříni. Naházel jsem na sebe oblečení, vzal do jedné ruky batoh a do druhé vzal mobil. Dveře jsem málem vyrazil a běžel dolů po schodech do kuchyně. Vzal jsem si náhodný rohlík ze špajzky.
"Co se děje? Jinak dobré ráno" Řekl Kook a tázavě se na mě podíval. Seděl u stolu a jedl svou snídani.
"Zapoměl jsem že mám na sedm, čau!" Řekl jsem když jsem si nasazoval boty. Rychle jsem si zavázal tkaničky.
"Čau, hodně štěstí ve škole" Zamával mi Kook a já mu zamával na zpátek. Vylezl jsem před barák a zabouchl dveře. Utíkal jsem do školy co nejrychleji to šlo.
Před školu jsem dorazil kolem 7:05. Vlezl jsem dovnitř a dorazil ke skříňce. Tahle plechovka mi vůbec nechyběla. Řekl jsem si když jsem uviděl v jakém stavu, je moje skříňka. Chtělo by to nové skříňky do celé školy. Sundal jsem si svou oblíbenou zelenou mikinu, zamkl skříňku a rychlým krokem se vydal do třídy. Docela se divím že jsem byl schopen běhat, protože ta noha není úplně na 100% zdravá. Každopádně jsem docela debil, protože jsem si vzal tepláky a usmažím se. Ale tak musím ladit. Když mám zelenou mikinu, musí být zelené tepláky. Dorazil jsem před třídu a zaklepal na dveře. Učitelka řekla dále. Když jsem vlezl do třídy, všichni byli překvapení. To vypadám po tom měsíci tak hrozně? Zeptal jsem se sám sebe.
"No konečně pane Hoseoku. Jsem ráda že jste zpět ve škole, ale nemusíte přijít hned první den pozdě" Usmála se učitelka a koukla se na místo kde sedím.
"Dobrý den, omlouvám se, ještě jsem si nezvykl" Řekl jsem a usmál se. Učitelka zase začala něco vykládat a já si šel sednout.
"Čau Hobi" Objal mě Joon, který vedle mě, díky bohu sedí.
"Čau, čau... Proč na mě všichni tak čumí?" Ptal jsem se. Namjoon se ke mě nahnuk aby mi něco řekl.
"Ty to nevíš? Soobin začal šikanovat Kooka s Taem" Řekl Namjoon s podíval se na mě. Ano bohužel vím.
"Jo, Kook mi to včera řekl. Ale proč čumí na mě?" Ptal jsem se dále a vybaloval si učebnice na dějepis.
"Protože jsi bratr od Kooka" Dodal Namjoon a věnoval se dále učení. Já se po chvíli taky zapojil i když, jsem to nechápal.
-----
Po hodině jsem šel čekat před Jiminovi třídu, protože by měl mít na osm. A taky že ano. Přišel a já ho přivítal objetím. Zdá se že styl našeho oblékání, oba překvapil. Ale Jimin v tom oblečení vypadá sexy, musím říct.
"V jaké třídě je Soobin?" Zeptal jsem se než začala další hodina. Jimin chvíli přemýšlel.
"Akorát o ročník výš v Ačku... Proč?" Zeptal se Jimin a objal mě znova.
"To je jedno... Řeknu ti to o velké přestávce. Sejdeme se ve společenské místnosti jo? Teď už musím" Řekl jsem něžně a podíval se na Jimina. Je fakt super, jak pořád stojíme na chodbě a všichni kolemjdoucí vidí jak se tu objímáme. Jimin se na mě taky podíval a přikývl. Já mu vlepil polibek na čelo. Minie mi pak dal pusu před celou chodbou a odešel do třídy.
Upřímně, nevím jak pokračovat, ale zároveň vím... Eh wat¿
ČTEŠ
Accident ✔️
ФанфикJung Hoseokovi se stane nehoda. Srazí jej auto a skončí v nemocnici se zlomenou nohou a naraženou rukou. Má strávit měsíc se svým novým spolubydlícím Park Jiminem, kterého pro změnu někdo shodil ze schodů ve škole a má zlomenou ruku. Hoseok si však...