Tenhle pobyt bude hodně zajímavý. Jimin se začínáme hodně bavit a naše společné zájmy se rozšiřují. Už jsem s ním začal hrát i ty karty. Neustále vyhrává, ale jsem rád že je šťastný. Já stále chodím o berlích a noha v sádře zůstává. Jimin má každý den chuť jít ven do átria, tak mu někdy vyhovím a sedíme tam dokud nemusíme jít. Dneska mají zase přijít kluci na návštěvu. Tentokrát i Namjoon a Tae. To bude něco.
Dneska prší takže jsme vevnitř a výjimečně sledujeme televizi. Poprosili jsme sestřičky o netflix. Museli jsme prosit hodně, ale dostali jsme ho. Koukáme na squid game, protože proč ne. Já ho viděl několikrát ale mám ten seriál rád.
"Jak se těšíš na to až se ti dva uvidí?" Zeptal jsem se Jimina během nudné kecací scény ve squid game.
"To bude prdel tvl. Nechceš si zahrát karty?" Otočil na mě Jimin hlavu a nevinně se usmál po tom, co na mě pocítil nudnou náladu.
"Už jsme je dneska hráli dvakrát... Pamatuješ si jak jsi se mě jednou přál jestli dělám něco jiného než že koukám na televizi?" Vzpomněl jsem si a navázal s Jiminem oční kontakt.
"Pfff, jak bych mohl zapomenout. Proč?" Zeptal se Jimin zvídavě.
"Někdy mám pocit že neděláš nic jiného než to že hraješ karty" Uchechtl jsem se a otočil se zpátky na televizi.
"Rád je hraju protože mi to jde a často vyhrávám" Řekl Jimin. To má pravdu. Já nad ním vyhrál asi jen pětkrát z dvaceti pěti her. "A chybí mi Yoongi s Taem. Ty mi je hodně připomínáš. Je s tebou zábava" Sklopil Jimin hlavu a zpátky schoval karty které už držel v ruce.
"Hodně mi chybí i nějaký fyzický kontakt. Už pár dní mě nikdo neobjal a já na to nejsem zvyklý. S klukama máme moc blízké vztahy a nedělá nám problém něco takového udělat." Vydechl Jimin a podíval se na televizi. Věděl jsem že ale televizi ani nevnímá. Začalo mi ho být zase líto. Tak jsem vstal z postele a pomalu přešel k němu na postel. Sedl jsem si a byl ticho.
*Pohled Jimina* (konečně!)
Hobi si ke mě sedl. Trvalo asi minutu než se jeden z nás odvážil něco udělat. Ten jeden z nás jsem byl já. Posunul jsem se více na kraj aby si mohl vedle mě lehnout. Hobi pochopil a tak si vedle mě lehl. Já mu dal jeho ruku pod mou hlavu, čímž jsem se k němu přitiskl. Zavřel jsem oči. Otočil jsem se na bok nějak abych si neporadil svou zlomenou ruku. Ještě více jsme se k němu přitiskl když jsem jej chytl za bok. Otevřel jsem oči a ztuhnul po tom co jsem zjistil jak blízko jsem k jeho obličeji. Koukali jsme si do očí a Hobi vypadal překvapeně. Já se po chvíli otočil zpátky na záda a dal mu ruku z boku pryč. Chtěl jsem mu dát pryč i ruku pod mou hlavou, ale zastavil mě. Zdravou ruku mi zpátky přemístil tak abych ho objímal. Chytl mě za předloktí.
"Nic neříkej" Řekl Hobi a vybulil svou hlavu vedle té mojí. Kriste pane, proč mi to dělá? Jeho vlasy mi padaly na čelo a já si užíval jejich vůni kterou jsem cítil. On je prostě handsome ve všem co dělá.
Zavřel jsem oči a užíval si tenhle pocit.
"Jsi moc cute když ležíš Mochi" Zašeptal Hobi a mě naběhla husí kůže. Jeho blízkost mě fakt ničí.
-----
"Co to co to?" uslyšel jsem hlas Jungkook. Zběsile jsme otevřel oči a ve dveřích jsem spatřil Jungkooka s Jinem, Taem a pravděpodobně Namjoonem. Až po chvíli jsem si uvědomil jak vlastně ležím a S KÝM. Vedle mě ležel Hobi. Navzájem jsme se objímali. Teď mě ani nezajímalo jestli je moje ruka v pohodě. Ale zajímalo mě to že to vypadá hodně špatně. Ano, bylo to divný samo o sobě, že jsme si k sobě lehli, objali se jako pár a usnuli.
Rychle jsem se odsunul od Hobiho a on se posadil na kraj postele.
"A-ahoj" Řekl Hobi potichu a koukl se na kluky. Já se koukl na hodinky. Spali jsme hodinu a půl.
"Co se to tady děje? Já tě přijdu navštívit a ty už máš přítele?" Zeptal se provokativně ten kluk u kterého jsem si pořád nebyl jistý jestli to je Namjoon. Jin klasicky zase držel nějakou umělou kytku.
"Ne ne ne neeeee! To tak není! Jen jsme omyl usnuli vedle sebe..." Snažil jsem se to zamluvit. Všichni se jen zasmáli a Jin se ke mě otočil. Tu kytku dal tentokrát mě. On je prostě hodný člověk.
"No nic. Dobré ráno, nebo spíše odpoledne." Řekl Tae a sedl si na židli. Ke mě přišel pan neznámý.
"Ahoj jsem Namjoon, možná jsi k mé už něco slyšel" Řekl Namjoon a potřásl si se mnou rukou.
"Ano něco málo jsme slyšel" Usmál jsem se na něj a vstal z postele. Hobi se klasický objímal s Kookem a Jinem.
"Jinak, co tady dělá Tae? Ty ho znáš nebo co?" Zeptal se mě Jungkook a lehce mě objal.
"No znám ho. Snad nevadí že jsem ho pozval taky" Poškrábal jsem se nervózně na zátylku. Kook se usmál.
"Ne vůbec" Opověděl mi Kook a sedl si vedle Taeho.
"Tak povídejte! Jak se máte?" Byl natěšený Tae. Nevím, asi si myslí že prožíváme nějaké dobrodružství. Ale ne... My hrajeme karty, koukáme na televizi a někdy jdeme ven. Někdy si řekneme něco hezkého a to je tak vše. Jo a včera jsme hráli šachy.
Už se nám to rozvíjí ^_^
ČTEŠ
Accident ✔️
FanfictionJung Hoseokovi se stane nehoda. Srazí jej auto a skončí v nemocnici se zlomenou nohou a naraženou rukou. Má strávit měsíc se svým novým spolubydlícím Park Jiminem, kterého pro změnu někdo shodil ze schodů ve škole a má zlomenou ruku. Hoseok si však...