22. Speciál

39 4 3
                                    

*o pět let později*

"Jiminie! Vstávej!" Zatřásl se mnou jemně Hobi.

"Jakto, že nejsi v práci?.." Zeptal jsem se a otočil se na druhý bok, abych viděl Hobiho.

"Dneska, mám dovolenou, abych strávil den s tebou" Řekl a pousmál se.

"Hmm.. a můžeme celý den ležet v posteli?" Zeptal jsem se a zavřel oči. Nechce se mi vstávat.

"Ty už jsi jak Suga hyung.." Povzdechl si Hobi. Já otevřel oči.

"Prosím.. lehni si ke mě aspoň na chvíli" Poprosil jsem a automaticky se posunul ke zdi. Hobi se usmál.

"Dobře.. ale večer mám už něco naplánované" Řekl a lehl si ke mě na postel. Otočil se ke mě a políbil mě. Pak mě objal a takhle jsme začali usínat.

Už dva roky spolu bydlíme. Po tom co jsme skončili úspěšně střední, jsme si oba dva našli nějakou práci. Já pracuji jako učitel baletu. Celkem mě to baví. A Hoseok pracuje v cestovce. Manželé ale zatím nejsme a děti ani neplánujeme.

Tae s Kookem manželé jsou a taky spolu bydlí. Jin s Namjoonem to stejné a Kai s Yoongim spolu nebydlí a ani nejsou manželé. Ale od Jina jsem slyšel, ze spolu prý už plánují bydlet. Tak ať jim to vyjde.

---o pár minut později---

Vzbudil jsem se a vedle mě, pořád ležel Hobi. Spal a tak, jsem se rozhodl, jej probudit. Políbil jsem ho na rty a když, se zapojil taky, pochopil jsem, že se vzbudil. Začali jsme se líbat a já jej chytil za tváře, mezitím co Hoseok mě chytl za zadek a krk. Miluji naše líbačky. Samozřejmě, to začalo být dravější.

"Mmmh" Zamručel jsem a Hoseok se ode mě odtáhl.

"Co je zlato?" Zeptal se a začal mi prohrabávat vlasy.

"Ty víš, k čemu tohle vede.." Uchechtl jsem se a podíval se na něj.

"Jasně že vím... A?" Ptal se a pohladil mi hruď. Spím bez trička, takže se to dalo očekávat.

"Až večer... prosím" Zaprosil jsem a chytl jeho ruku, kterou mi hladil hruď.

"No dobře.. Stejně mi to zapadá do plánu. Pokud to teda dopadne tak, jak očekávám.." Řekl záhadně a zadíval se do stropu. Opřel jsem se o loket a zadíval se do Hoseokovy tváře.

"A co máš večer v plánu?" Zeptal jsem se a usmál se.

"To zjistíš až večer.." Pousmál se Hobi a koukl na mě. "Jsi tak roztomilý a krásný zároveň" Projel mě pohledem a dal si ruku za hlavu.

"Hej! Kvůli tobě se červenám!" Dal jsem ruce v kříž.

"To je ještě roztomilejší" Naklonil se ke mě a zadíval se mi do očí. Musel jsem vypadat jak rajče. To jen Hobi mě dokáže totálně vyvézt s míry. Ale i tak ho miluju.

"Co říkáš na to, že bychom si dali oběd?" Zeptal se a usmál se. Vyhoupl jsem se do sedu.

"Umírám hlady Hoseokie" Řekl jsem smutně. Hobi se také vyhoupl do sedu a pohladil mě po zádech.

"Tak se jde vařit!" Zaradoval jsem se a políbil Hobiho na čelo.

------

Uběhlo několik hodin a šlo poznat, že začíná večer. Ležel jsem v posteli mezitím, co Hobi něco dělal na počítači. Já Koukal do mobilu a projížděl instagram. Hobi z ničeho nic, vypnul počítač a na kolečkové židli, přijel ke mě.

"Převleč se. Někam si zajedem." Řekl a já vypl mobil.

"Neměl jsi náhodou nějaký plán?" Zeptal jsem se a sedl si. Hoseok vstal ze židle a odsunul ji ke stolu.

Accident ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat