ᴀᴅʀɪᴀɴᴀ ᴀɪᴅʏɴ : 64

4.2K 105 1
                                    

Aara membalas tatapan suaminya.. Aara memegang lembut wajah Karl Aidyn.. pipi Karl Aidyn di elus lembut..

"Do you want me ?"

Soal Aara , Karl Aidyn memandang wajah itu tanpa berkelip , isterinya tampak cantik walaupun baru bangun dari tidur.. Aara senyum melihat tatapan suaminya , terasa sentuhannya berjaya menambat hati Karl Aidym.. bibir suaminya di kucup perlahan.. seketika Aara menarik kembali wajah dari suaminya..

"Do you want more ?"

Aara sorok senyum melihat wajah polos suaminya , mungkin masih mamai akibat terkejut melihat dirinya pagi ini menerjah masuk ke bilik itu..

"I will make you feel better..I want to feel your skin. Every inch of it on mine.."

Aara mencium kembali bibir milik suaminya.. Karl Aidyn diam menikmati ciuman isterinya , terasa tangan Aara mula menjalar ke lehernya , badan Aara menolak badannya jatuh kembali pada tilam itu , setiba badan itu menyentuh tilam , tangan Aara meraba lembut dada milik Karl Aidyn.. Karl Aidyn seperti patung yang hanya mengikut rentak Aara.. lain macam betul isterinya pagi ni , tiada dayanya menolak godaan isteri..

Aara mengangkat wajahnya , mata redup suami di tatap lagi , dapat Aara dengar laju penafasan Karl Aidyn.. dia tahu Karl Aidyn menikmatinya.. Aara senyum leret.. dia menjatuhkan kepalanya ke leher Karl Aidyn , mencumbu leher itu dengan lembut.. Karl Aidyn memejam mata , dia tak mampu lagi menolak untuk saat ini.. badan Aara di peluk erat , merapat ke badannya , tali baju Aara di bahu itu cuba dia tanggalkan.. akhirnya mereka sama sama menikmati pagi itu selayaknya sebagai suami isteri..

*************

Karl Aidyn bergerak kecil , matanya di buka perlahan ,  wajah lena isterinya muncul pada pandangannya.. Karl Aidyn senyum , pandai sekali Aara mengambil hatinya.. sesalnya muncul kembali bila mengingatkan kelakuan kejam dia pada Aara.. Karl Aidyn memeluk erat badan itu , kepala Aara yang sudah berada di bahunya memudahkan kerjanya.. di mengucup lembut dahi isternya.. dia meraba belakang Aara , parut nipis di badan Aara cukup terasa di sentuhannya..

"Im sorry sayang.. I tak patut layan you macam tu dulu.. I yang bodoh , sia sia kan you.. tak pandai layan you dengan baik.. im so sorry.."

Karl Aidyn berucap perlahan.. isterinya tampak cantik walaupun tengah lena.. sepatut dari dulu dia harus mengakui itu.. kenapa dulu egonya di julang tinggi sampai tegar menyakiti batin dan zahir isterinya.. haruskah dia mengakui sekarang ? Dia mengingati segala peristiwa hitam itu..

"I love you.. and never stop loving you.. I promise.."

Karl Aidyn diam sejenak.. sebelum menyambung.

"I never believed in love stories until it happened to us.."

Karl Aidyn mengemaskan pelukannya.. terasa badan isterinya bergerik kecil , dia melonggarkan pelukannya itu supaya isterinya bergerak bebas.. terasa badannya di belai Aara.. Aara yang menghadap dadanya mendongak sedikit menatap mata.. Aara senyum..

"I want to be with you today. Doing nothing but talking , laughing, hugging, and repeat.."

Suara serak Aara kedengaran.. Karl Aidyn tertawa nipis mendengarkan Aara..

"Mana boleh macam tu.. kena bangun breakfast dulu , sekarang dah pukul 11 pagi sayang.. lena sangat ya tidur ?"

Karl Aidyn mula mengusik.. Aara senyum seraya mengucup lembut dada Karl Aidyn , pelukannya di kemaskan..

[C] Pendamping Untuk Cik AaraWhere stories live. Discover now