Prolog

1.6K 35 2
                                    

,,Luci omlouvám se ti,ale tu dovolenou v Dubaii s Terkou musíme zrušit. Vím že to je pro tebe těžké,když tě před měsícem i Tomáš kopl do prdele, ale mistrovství je mistrovství." Začal se omlouvat dívce se slzami v očích přes videohovor její bratr.

,,Já tě chápu, ale už to nezvládám Davide. Já chtěla na narozeniny být s tebou a rodinou a pak odletět pryč. To jsou mi teda skvělé dvacetiny." Nadávala dívka.

,,Lucko klid jo? Zkusím něco vymyslet... dej mi deset minut." Zamumlal chlapec a hovor ukončil. Dívka si mezitím setřela slzy a snažila se uklidnit čokoládou. Což vlastně poslední dny dělala neustále.

Během jednoho měsíce se ji pomalu hroutil svět. Musela přežít bouřlivý rozchod, musela se tak odstěhovat zpět k rodičům a musela tím pádem studovat dálkově a ani to studium ji nešlo tolik jako dříve. K tomu se většina příbuzných spíše zajímala o Davida, rodinou hvězdu kterou čekal draft a mistrovstí světa v hokeji.

,,Tak co, už sis zařídil ty tvoje důležité věci?" Zeptala se dívka svého bráchy, když ji po čtvrt hodině znovu volal.

,,Jo Luci. A možná se ti to bude líbit. Co bys řekla na menší výlet do Finska?" Pousmál se.

,,Jak jako do Finska? Kdy? To myslíš s tebou že bych letěla?" Rázem dívka změnila výraz a po dlouhé době vypadala trochu veseleji.

,,Jasný, ptal jsem se Nedvěda a nějak jsem to na něj vychrlil, ukecal to a vuala ve středu letíme do Finska!"

,,To je už za tři dny. Sakra Davi musíš mi zítra pomoc zabalit až se vrátíš domů." Znervózněla Lucka.

,,Jasný, tak už se netvař jako když umíráš a užívej si to. Posílám objetí!" Rozloučili se...

Tohle byl začátek celého dobrodružství.

.
.
Vítám vás u nového příběhu. Vím že po dost dlouhé době, ale moc nevím o čem psát a ani nemám tolik času. Doufám že tento příběh dokončím, protože jsem ho vymyslela dneska v noci během prvního kola draftu😂 Takže snad si to užijete <33

forward and backwardKde žijí příběhy. Začni objevovat