23.

532 19 20
                                    

Oslavy toho bronzu měli být veliké, to mě bylo jasné hnedka. Navíc už se to docela pěkně rozjelo v kabině, kde kluci tancovali a zpívali.

Všichni jsme byli v neskutečné euforii radosti, a když mi dal brácha pivo, spadla jsem do toho s nimi a bylo mi rázem jaksi jedno co dělám nebo co říkám. Při cestě na hotel mi k tomu volal Moritz.

,,Čauky Mori, co se děje?" Zvedla jsem mu to celá vysmátá.

,,Chce tě ojet přes telefon." Zasmál se Vrána co šel zrovna vedle mě.

,,Už jste pili že? Já chci jen pogratulovat, to byl neskutečný obrat, kdyžtak to klukům řekni, slyšel jsem tam Vránu."

,,Jojo, řeknu jim to. Snad ty oslavy nebudou veliké." Zamumlala jsem.

,,To si piš že budou Lucko." Chytl mě kolem ramen Matěj.

,,Prosím dávej na sebe pozor kdyžtak. Nechci aby se něco stalo." Špitl Moritz. Tohle bylo od něj hezké.

,,Mám tu bráchu, Dostyho a Blumu, ti si mě snad ohlídají."

,,Jojo, neboj se nic Moritzi, u nás je v dobrých rukou." Zakřičel Matěj do telefonu.

,,Dobře, kdyby něco, můžeš napsat..."

,,Já vím Moritzi, neboj, zítra už budeme v Česku a za pár dní budu s tebou." Ujišťovala jsem ho. Možná sem mu říkala, že všechno bude v pohodě, ale sama jsem se bála co se bude dít.

Při příchodu na hotel se kluci rozutelkli do svých pokojů, avšak během pěti minut jsme všichni byli v jídelně a začalo se to pořádně rozjíždět. Někdo pustil hudbu a z baru přinesl Červenka několik lahví tvrdého.

,,Teď zažiješ pořádnou kalbu ségra." Přicupital zamnou brácha s panákem medoviny. To nebylo špatný na začátek, než přinesl Dosty malibu a Matěj namíchal džus s vodkou... Říkali že se o mě budou starat a ne že mě během půl hodiny totálně vypnou. Pomalu ale jistě jsem to po těchto třech rundách začala v sobě cítit, najednou mi bylo všechno jedno, byla jsem při smyslech, ale chtěla jsem si to užít... Však asi většina z vás ví jak působí alkohol.

V tu dobu mě vytáhl Matěj od stolu, že prý si chce semnou zatancovat. Co si budeme, ale v takovéhle náladě byl už celý tým a ty naše taneční kreace museli stát za to. Jako u jediné holky tady se u mě vystřídal celý tým a jako poslední přišel Vrána.

Někde v koutku mysli jsem doufala že nepřijde, i když zároveň jsem si chtěla zatančit zrovna s ním. Jen přišel v takovou dost blbou dobu, páč mi začalo být z toho alkoholu tak zvláštně, hold už mi nebylo 17.

,,Co se tak kroutíš Lůco? Se ti nelíbí že s tebou tančím při ploužáku zrovna já?" Všiml si toho, asi po minutě co mě držel kolem pasu a jako jediný jsme zůstali na tom provizorním parketu, zbytek byl u baru a chystali druhé kolo.

,,Ne to mi nevadí, jen mě bolí břicho, dlouho jsem nepila a navíc jsem toho moc dneska nesnědla."

,,Hele tak pojď na pokoj už raději, oni si toho nevšimnou a já se možná brzo vrátím." Usmál se na mě. V tu chvíli mi moc nedocházelo proč to asi dělal a pouze přikyvovala.

,,Chci spát Kubí." Zahuhlala jsem, když jsme došli na pokoj a uviděla jsem svou postel.

,,Sama nebo s někým?" Začal.

,,Sama nebo s Mortizem, nikdo jiný do téhle postele nesmí."

,,Ani já ne?" Řekl na oko ublíženě.

,,Kubo já vím přesně o co ti jde." Docházelo mi to.

,,Lucko už jsem ti tolikrát řekl jak to s tebou mám a ty to vidíš, oba dva se navzájem přitahujeme. Jen sis v konečném rozhodnutí vybrala Moritze a mě si ani nevyzkoušela."

,,Co to meleš?" Nechápala jsem.

,,Pravdu. Nikdo se to dozvědět nemusí, jen mi dej to co oba dva chceme Lucii." Špitl centimetr od mého obličeje.

,,Já tě už nechci Jakube. Máš holku a já kluka, navíc už jsem tě poznala blíž, prostě nic nebude, už to pochop."

,,Ne? Někdy před týdnem jsi řekla že si to semnou chceš rozdat i v posteli a v Detroitu až budeš u Moritze to riskovat nebudu." Nenechal se.

,,To řekl Sklenda ať si to spolu rozdáme a já řekla že někdy jindy." Namítala jsem, jenže místo toho aby odešel se jeho rty objevili na těch mých. Normálně bych ho už prohodila oknem, akorát teď ve mě proudil ten alkohol a já si to naopak užívala.

,,Kurva ty ptáku jeden debilní!" Rozletěli se dveře od pokoje a jako velká voda mezi nás vtrhl Dosty. V tu chvíli jsem nevěděla co mě zaráží víc. Jestli to že jsem se líbala s Vránou, že Dosty mluví sprostě, či jak se tu kluci vzali.

,,Co vy tady?" Byl zmatený Vrána.

,,Tyvole když ti řekne že tě nechce a má kluka, musíš ji furt otravovat?" Vyprskl Matěj. Jo tady už ten alkohol hrál asi hodně velkou roli.

,,Přesně, zítra letíme domů a ty to nevydržíš jeden den za tou svou blonckou? To seš tak nadrženej?" Přirazil Dosty Jakuba ke zdi.

,,Ne, já ji chci prostě. Se na ní podívej jak provokuje." Odstrčil Vrána Dostyho pryč a chtěl jít znovu zamnou.

,,Nic nedělá. To jen ty si furt v hlavě něco vytváříš, takže už ji laskavě nech." Zastavil ho Matěj, tím že ho chytil za triko.

,,A doprdele..." Utrousila jsem si já a odběhla na záchod. Můj žaludek to nevydržel a hlavně to dost pomohlo té napjaté situaci.

,,Seš v pohodě?" Běžel zamnou Dosty.

,,Budu až Vrána odejde." Vykuckala jsem se. Nevím přesně jak to udělali, ale Kuba doopravdy zmizel. Pak už si jen pamatuju jak mě Dosty odvedl zpět do postele.

Ráno to nebylo probuzení úplně nejlepší, museli jsme vstávat brzo, protože od sedmi jsme měli být všichni povinně na snídani. Špatně mi úplně nebylo, ale i to že jsem došla do jídelny byl úspěch.

,,Už je ti lépe?" Přisedl si vedle mě Dosty a pomalu se u stolu objevili i další kluci. Přišla jsem totiž jako první.

,,Jojo, jsem už úplně v pohodě. Co vy?" Kousla jsem si do rohlíku.

,,Ehm, my? No trošku špatně nám některým bylo, ale to se po jídle spraví." Pousmál se Červenka.

,,Přesně, vajíčka to zachrání. Hlavně aby to nepoznali novináři a fanoušci." Zasmál se Hroňas.

,,Po tom co bylo včera v televizi si myslím že to je každému už jedno, ale každý někdy něco slavil."

,,No jo ségra, tak příště na rozhovory běž ty a řekni jim jak je těžké být Češka a Němka zároveň." Štouchl do mě brácha.

,,Zatím ještě nejsem Němka, pouze Češka, avšak já to nemyslela špatně, jen to bylo docela vtipné."

,,To mi povídej, se bojim přijet domů a zapnout sociální sítě." Zamumlal Ščotka.

,,To asi každý z nás. To bude takových zpráv všude." Přikývl Sklenička.

,,A teď si vemte třeba to, až za pár dní tady Lůca poletí s Moritzem na to předávání cen, vyfotí je spolu a..." Začal Bluma.

,,A první nadpis který uvidím třeba na Seznamu bude: Sestra talentovaného reprezentačního obránce má poměr s německým talentem a spoluhráčem Jakuba Vrány z NHL Moritzem Seiderem." Skočil mu do toho Hroňas.

,,Proč by tam mělo být mé jméno? Místo toho bych dal název týmu." Protestoval Vrána. Bože toho bych nejraději teďka zabila, ještě že byl až na druhé straně stolu.

,,Ty přilákáš více holek, navíc kdyby se dostalo i ven co se dělo mezi vámi dvěmi, Tyvole to by bylo." Zamyslel se Bluma.

,,Koupím vám kdyžtak letenky na Mars." Nabídl nám Pasta.

,,Hele ale ven se to nedostane, prostě nesmí. Uvidíme jaký to vůbec bude postupem času..."

,,Neasi, teďka je lepší slavit medaili než řešit nějaký bulvár, ten se bude řešit až na než přijde čas." Zabrblal Dosty.

Měli v tomhle pravdu...

forward and backwardKde žijí příběhy. Začni objevovat