1. Rész

1.1K 27 0
                                    

~Szeptember 1.~

Violet:
-Jó reggelt kislányom! Ideje kelni, ha nem szeretnél már az első nap elkésni a suliból. - Mondta apám már így reggel 6-kor úgy, mintha nem is most kelt volna egy 10 perce.
- Jó mindjárt kelek! - Tudni kell, hogy végzősök vagyunk Laurennel a gimibe, ezért ki kell maxolni ezt az évet, és nem elkésni minden nap, mint tavaly.
Lementem reggelizni apához, majd fel is öltöztem és megmosakodtam.
- Na akkor szia, majd este találkozunk! - Köszöntem el apától.
- Rendben kicsim, vigyázz magadra és figyeljetek majd Laurennel a suliba! -Kimentem az ajtón és írtam is Laurennek, hogy mizu és mikor ér be.
                                     Lauren💕
Me:Sziaaa, mikor érsz be suliba?😅

Lauren:Halii, szerintem egy 15 perc és bent vagyok, csak nem akar jönni ez a kurva busz🥲

Me:Oksi, én szerintem egy 10 perc mulva bent vagyok, akkor ott találkozunk🤓

Beértem a suliba és megálltam előtte, hogy megvárjam drága legjobb barátnőmet. Sok ismerős arcot láttam az év folyamunkból és az osztályból, de akadt egy pár ismeretlen gyerek is.
-Sziaaaa - hallottam oldalról, és persze a következő pillanatban már Lauren futott belém és ölelt meg.
-Sziaa Lauren! Akkor mehetünk be, vagy még maradunk itt kint és ölelgetjük egymást? - Megjegyzem tegnap reggel találkoztunk utoljára.
- Naa nyugi menjünk. Amúgy tudtad, hogy lesz egy új ének és töri tanárunk, mert mind kettő nyugdíjba ment?!
- Ohh baszki már csak ez hiányzott, legalább kedves, vagy jól néz ki?
- Nem tudom. Azt mondják, hogy tök bunkó és szigorú. - hát ez már csak szar lehet, biztos kapunk valami öreg lelketlen nőt.

Andi:
Gondoltam, mivel első nap ezért valami elegánsabb, de mégis hétköznapi szettet veszek fel, hogy szimpatikusabb legyek a gyerekeknek:

Andi:Gondoltam, mivel első nap ezért valami elegánsabb, de mégis hétköznapi szettet veszek fel, hogy szimpatikusabb legyek a gyerekeknek:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Sziasztok! - köszöntem a tanáriba lévő tanároknak mikor beértem, majd megnéztem az órarendemet. Nem egy húzós nap. Lesz 6 órám, abból 4 töri és 2 ének. Első 2 órám a 9. a-ba volt nagy örömömre, mert reméltem, hogy valamelyik 9.-es osztályt kapom elsőnek, hogy meg tudjam szokni a gyerekeket és ne egyből valamelyik 12.-es borzalmat kapjam.

Violet:
Első órám matek volt nagy örömömre, hiszem ki nem állhatom azt a tanárt, és szimplán szar vagyok belőle.
-Jónapot! - Jött be az öregasszony akit a föld felszínére se kívánnék.
- Gondoltam a mai órát kezdhetjük egy kisebb összefoglalással a tavalyi évről, év végi feladatokból.
- Csak ne engem szólítson, mert megölöm magam. - motyogtam Laurennek
-Na akkor hmm, Violet te kezded! - Ki más bazdmeg....

Eltelt az első négy óra a 6-ból, még hátra van az ének és a töri
- Na mizu Violet, a matek tanár megint kispécizett magának? - jött ki a szekrényemhez Lauren
- Hát persze, megint engem basztat és nem a többi idióta barmot.
- Jó nyugi, mostmár csak 3 óra van hátra, és abból is kettő az új tanárral van.
- BASZKI CSENGETNEK - és rohantunk a terembe.

Sziasztook, remélem tetszett ez a rész, nemsokára jön a következő🤍✨

Heartless  |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now