16.rész

264 13 0
                                    

Violet:

Már július van. A suli rendezett a végzősöknek egy két hetes ott alvós tábort, és most oda készülődünk. Én azért, mert szeretnék még így utoljára az osztályommal lenni, Andi pedig jön, mint felügyelőtanár. Holnap indulunk, és már nagyon vàrom.

~Hétfő reggel~

-Jó reggelt picim - mondta Andi, majd befeküdt mellém és elkezdte csókolgatni a nyakam.
-Még öt perceeet! - szenvedtem neki
-Nem lehet, így is késésben vagyunk -
Felkeltem nagynehezen, kimentem a konyhába a kávémért, majd megreggeliztünk. Rony-t elvittük Adához Andi legjobb barátnőjéhez. És elindultunk a sulihoz.
-Na kicsim mehetünk? - kérdeztem a lányt, ő meg odahajolt egy csókért. Kiszálltunk az autóból, és kiszedtük hátulról a csomagokat.

Odamentünk, ahol a többiek gyülekeztek. Andi elment a tanárokhoz. Laurennel maradtam.
-Na mizu? Hogy vagytok? - kérdezte
-Megint együtt vagyunk! - mondtam neki mosolyogva
-Naa az nagyon jó! Képzeld ugye elkezdtem Addie-vel koncertezni, és nagyon tetszik az embereknek. Te is jöhetnél! - mondta
-Jó ezt megbeszéltük. De szerintem menni kéne fel a buszra, mert már a csomagokat is elrakták. - indultunk fel a buszra

Leültünk a tanárok mögé, és én úgy, hogy Andi mögött üljek. A tanárok is bejöttek, névsort olvastak, majd elindultunk. Út közben Andi hátra nyújtotta a kezét a két ülés között, így meg tudtam fogni. Kb egy óra múlva volt egy kis pihenő egy benzinkúton. Andiék kiszálltak, én maradtam bent a buszban. Kb egy 10 perc után két pohár kávéval, és kettő szendviccsel jött vissza.
-Tessék - nyújtotta át
-Köszi életmentő vagy! - néztem körbe, de nem láttam senkit, ezért megcsókoltam.
-Nem ülsz mellém? - kérdezte
-De. - odaültem mellé, majd a többiek is visszajöttek, és elindultunk. Már csak fél óra volt hátra az útból, addig beszélgettünk, és én aludtam, Andi meg zenét hallgatott.
-Megérkeztünk! - keltett fel

Kiszálltunk a buszból, kiszedtük a csomagjainkat, majd gyülekeztünk.
-Jónapot! Én lennék a tábor vezető. Annyi a lényeg, hogy alkossanak 3 fős csapatokat, mert 3 személyesek a szobák. - mondta
Egyből odaálltam Lauren mellé.
-Veletek leszek azért, mert négyen vagyunk tanàrok és akkor leszek én külön. - jött oda Andi. Kis faházak voltak amik el vannak felezve, egyik felén egy szoba, és a másik felén is. Elindultunk az egyikhez, beléptünk és láttunk egyből egy egyszemélyes ágyat, és egy fallal elválasztva egy francia ágyat.
-Enyém lesz az egyszemélyes! - stoppolta le Lauren, és ezzel egy időben ment is az ágyához

-Hát jó, akkor mi meg együtt alszunk. - mondtam
Mindenki kipakolta a szükséges dolgait, és mivel már este volt elmentünk vacsorázni.

Megettük mind hárman a vacsoránkat, és vissza indultunk a házhoz.
-Lányok! Nem baj, ha én most nem mennék veletek? Út közben össze ismerkedtem egy lánnyal és elmegyek vele sétálni. - kérdezte Lauren
-Dehogy baj, jó szórakozást! - mondtam

-Na és te mit tervezel estére? - kérdeztem
-Még nem tudom - fogta meg a kezem, és összekulcsolta ujjainkat.
Bementünk a házba, és egyből neki estem. Elkezdtünk csókolózni. Meg nem szakítva a csókot kezdett el tolni az ágy felé, majd lassan lelökött rá. Felém hajolt, majd szenvedélyesen megcsókolt, de én nem csókoltam egyből vissza.
-Akarod? - kérdezte
-Mindennél jobban akarlak - néztem mélyen a szemébe, majd fordítottam a helyzetünkön és ő került alulra. Elkezdtem harapdálni a nyakát, amit csókokkal enyhítettem, tetszett neki, mert egyre többet hagyta el halkabb nyögés a száját.
-Ja hogy így játszuk? - kérdezte, majd egy hirtelen mozdulattal maga alá fordított és vad csókcsatába kezdtünk.

Andi:

A kezeit a feje fölé fogtam az egyik kezemmel, majd lassan elkezdtem az ingjét kigombolni. Levettem róla a ruhadarabot és már csak egy melltartó takarta. Elkezdtem a nyakát csókolgatni, majd levettem az említett fehér neműt. Kezeit kiszabadította, leszedte a pólómat, majd a maradék ruháinktól is meg szabadultunk.

Violet a mellkasomon feküdt, és már az egyenletes légzését lehetett hallani. Leoltottam a lámpát, majd én is álomba zuhantam.
Reggel arra keltem, hogy a lány még mindig mellettem alszik, mivel nemsokára kelni kell felöltöztem és visszamentem az ágyhoz. Lehajoltam hozzá, majd a nyakát kezdtem csókolgatni.
-Baba kelni kell, mert megyünk ma strandra - pusziltam meg, de ő csak dörmögött valamit a párnába.

Gyorsan felöltöztünk, majd indultunk a strandra. Én egy fehér fürdőruha szettet választottam.

Mikor odaértünk a strandra, akkor láttam milyen sokan vannak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mikor odaértünk a strandra, akkor láttam milyen sokan vannak.
-Ide nem kéne bemenni - mondtam
-Na miért - kérdezte Violet, mikor a bent lévő emberek nagyja észrevett minket, és elkezdtek odajönni képet csinálni, vagy beszélgetni
-Ezért...

Heartless  |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now