3. Rész

567 22 3
                                    

~Hétfő~

Andi:
Egész hétvégén Violet járt az eszembe, hogy hogy eshetett neki, hogy csak úgy otthagytam. Ma az Ő osztályával kezdek éneken, és felakarom mérni őket, hogy hogy szeretik a tantárgyat, és hogy milyen hangjuk van. Majd a végén beszélek Violettel a töri jegyeiről, mert bukásra áll, és jövőre nem szeretném itt látni. Mondjuk, ha jegyzetelne is órán, és nem csak a seggemet nézné, akkor ragadna is rá valami...

Csengő előtt már bent voltam a terembe, és a 9.-esek dolgozatait javítottam, mikor elkezdtek beszállingózni a gyerekek a terembe. Amit megtapasztaltam az elmúlt 1 hétben, hogy nem szeretnek a diákok, mert "túl" szigorú vagyok, és határozott.

Violet:

-Sziaa Lauren, tudtad, hogy ma énekkel kezdünk? - kérdeztem a lányt
- Aha, csak az a gond, hogy már most késésben vagyunk, úgyhogy igyekezzünk - szólt Lauren
-Már egy 15 perce becsengettek, de mi csak most értünk be az aulába, úgyhogy már biztos, hogy elkéstünk - mondtam a legjobb barátnőmnek.
Felértünk a teremhez, bekopogtunk, és hallottuk, hogy jön az ajtó felé, kinyitotta és egy gyilkos pillantást küldött felénk.
- Elnézést a késésért tanárnő! - Szólt Lauren
- Ha mégegyszer előfordul mindkettőjüket büntetésbe küldöm - mondta komolyan. Ugye nálunk úgy van az iskolában, ha valaki késik, vagy rendetlenkedik az órán akkor a nap végén, órák után, azzal a tanárral még bent kell maradnia 45 percet büntetésből.
- Ennek a tanárnak szerintem nincsen szíve, nem hatja meg semmi... Múlt héten is kiosztott 1 óra alatt 7 intőt. - Panaszkodott Lauren.

Vége lett az órának, épp mentem volna ki a teremből, mikor szólt.
- Violet bent maradnál egy kicsit? - mondta érzelemmentes hangon.
-Persze a tanárnővel bármikor - mondtam, mire ő csak forgatta a szemét. Mikor mindenki kiment, odamentem az asztalához és kérdőn néztem rá.
-Szóval a jegyeidről lenne szó töriből, hiszen bukásra állsz. Ami azt illeti, én nem szeretnélek jövőre itt látni, és szerintem te se szeretnél itt lenni, úgyhogy jó lenne ha legalább jegyzetelnél az óráimon, és nem csak a seggemet bámulnád. -
- Megpróbálom a tőlem telhetőt, csak mert a tanárnő kérte - erre megforgatta a szemét
-Jó mind1 menj órára, holnap találkozunk törin
-Viszlát tanárnő!

-Na mit akart? - kérdezte Lauren
- Ja semmit, csak mondta, hogy bukásra állok töriből, és jó lenne, ha ahelyett hogy a seggét nézem, körmölnék - erre elkezdett röhögni
-Mi lenne ha ma elmennénk edzeni? - kérdezte
-Felőlem mehetünk
- Akkor egy fél óra múlva ott tali, ne késs!- mondta
____________________________________
-Na sziaa, képzeld ki van itt?! - mondta röhögve
-Szia, akarom én azt tudni? - és ekkor megláttam őt, hogy a falnál éppen rakja fel a box kesztyűt.

-Na mit akart? - kérdezte Lauren- Ja semmit, csak mondta, hogy bukásra állok töriből, és jó lenne, ha ahelyett hogy a seggét nézem, körmölnék - erre elkezdett röhögni-Mi lenne ha ma elmennénk edzeni? - kérdezte-Felőlem mehetünk- Akkor egy fél óra ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nem is tudtam, hogy boxol. Te tudtad?- kérdezte Lauren.
-Hidd el én se - néztem csodálkozva
- Na de mind1 is, menjünk edzeni úgyis ezért jöttünk. - mondtam
Elmentünk a futópadhoz, ott kb egy háromnegyed órát futhattunk, majd átmentünk a súlyokhoz. Odajött egy fiatal, kb Andival egy idős lány hozzám, és segített a szabályos gyakorlatok végzésébe. És valamiért végig éreztem magamon valaki tekintetét, hátranéztem, és annyit láttam, hogy a tanárom mosolyogva néz, de amint meglátta, hogy figyelem egyből elkapta a fejét.
____________________________________

~Kedd~

Beértem a suliba szokás szerinte megint késve, és persze töri volt az első órám, mi más.
Bekopogtam, egyből nyílt az ajtó, és azzal a két bosszús szempárral találtam szemben megint magam.
-Elnézést a késésért tanárnő! - mondtam teljesen vörös arccal.
-Nincsen elnézve, ma délután találkozunk a büntetésben. - Mondta ridegen
- Tanárnő, csak nem hosszú volt az éjszakája?
Kérdezte az a köcsög David. Persze a többi fiú meg röhögött rajta
- Mivel David és a többiek ilyen jókedvűek ma, ezért mindenki elővesz egy lapot, és írunk. - ült le az asztalához, és diktálta a kérdéseket.
- Jó lejárt az idő, tollakat le, lapokat adjátok előre, névvel felfele. - mondta

Az óráknak vége lett, ami azt jelenti, hogy mehettem volna haza, ha reggel nem késtem volna el, és nem kéne büntetésbe lennem.
Odaértem a tanárnő terméhez, bekopogtam és egy halk - Gyere - hallatszott ki.
Beléptem, a tanárnő dolgozatokat javított, és ahogy láttam nem sikerültek túl jól.
Leültem a leghátsó padba, és onnan néztem őt.
-Ne csináld! -szólalt meg fel sem nézve
-Mit?- Kérdeztem, ő meg csak forgatta a szemét.
- A bámulást, nem elég, hogy minden órán lyukat fúrsz a hátsómba ahelyett, hogy írnál, vagy figyelnél.
-De hisz olyan gyönyörű - mormoltam
-Violet. A tanárod vagyok, mit képzeltél?- mondta idegesen.
-Ja hogy ezt ki is mondtam hangosan - mondtam zavartan.
-És nem szeretné tanárnő megmutatni a dolgozatomat? -kérdeztem
- Nem Violet, nem kivételezek egy diákkal sem. - mondta egyszerűen
- Naa kérem, létszi, létszi, létszi
- Ha megmutatom befogod? -mondta érzelemmentesen, de azért láttam egyszer picit mosolyra húzódni a száját
- Naa zavarja, ha beszélek? -erre csak megforgatta a szemét, és odaadta a lapot.
-Látod, ha jegyzetelnél, és figyelnél akkor ez sem lett volna egyes.- mondta, és épp akkor lett vége a büntetésnek.
-Vége a büntetésnek, mehetsz - mondta
-Megvárom - mondtam
-Én autóval jöttem, úgyhogy felesleges megvárnod - forgatta a szemét
-Magára bármennyit várnék - mondtam egy kicsit hangosabban a kelleténél
- Violet össze fogom törni a szíved...

Sziasztook, tudom lassan halad a könyv, de igyekszem hozni a részeket. Ha bármi hiba van, vagy valamin változtatsak, akkor nyugodtan írjatok komit🤍✨

Heartless  |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now