~Pár hónappal később~
Andi:
Elérkezett a nagy nap. Ma lesz az esküvőnk Fletcherrel.
-Baba, indulhatunk? - kérdeztem
-Igen, mehetünk. - mondta, mikor kiért a lakás elé. Elindultunk vidékre egy szállodához, ahol meg lesz tartva a ceremónia és majd utána a lagzi.2 óra utazás után megérkeztünk. Ekkor elköszöntünk egymástól, mert mind kettőnket külön csapat sminkelt és öltöztetett fel. Hozzám jött Ada, mint lelki támasz, Fletch.-hez pedig Sophie.
-Na és nagyon izgulsz már? - kérdezte Betti a sminkesem, miközben Fecó csinálta a hajamat.
-Annyira nem, de tudjátok, hogy nem vagyok egy izgulós fajta - mondtam mosolyogvaMikor készen lettek a hajammal és a sminkemmel, akkor felöltöztem. Egy sima csipkés menyasszonyi ruhát választottam.
Eljött az idő. Kimentünk a helyszínre, és már ott volt mindenki, kivéve Ő.
Beálltam a helyemre, és kis idő múlva megjelent a lány. Egy fekete öltöny, nadrág, nyakkendő és egy hozzá illő fehér ing volt rajta. A haja kiengedve omlott vállára.Amikor meglátott hatalmas mosoly terült szét az arcán, úgy ahogy nekem is.
Odajött hozzám, majd elkezdte az anyakönyvvezető a beszédét, ami nem nagyon érdekelt, mert csak az előttem álló gyönyörű lányra tudtam koncentrálni.
-Kijelenti-e ön Tóth Andrea, hogy az itt jelenlévő Cari Fletcherrel házasságot köt? - zökkentett ki, az anyakönyvvezető hangja.
-Igen! - mondtam az előttem álló lánynak.Megkérdezte ezt Feltchertől is, aki szintén igennel válaszolt.
-Mivel mind a ketten igennel feleltek, ezért házastársakká nyilvánítom önöket. - Ekkor behozta a gyűrűket Betti kisfia.
-Húzzák fel egymás újárra a gyűrűt. - mondta
Ekkor megfogta a lány a kezemet, majd gyengéden ráhúzta a gyűrűt. Megtettem én is ugyan ezt
-Megcsókolhatjátok egymást.Megfogtam mind két kezét, majd picit lábujjhegyre álltam és megcsókoltuk egymást.
____________________________________Fletcher:
Felmentünk a ceremóniáról a szobánkba, és egyből egymásnak estünk. A falhoz szorítottam, majd elkezdtem csókolgatni a nyakát. Az érzékenyebb helyeken meg is szívtam, ami apróbb nyögéseket váltott ki belőle.
-Lehet ezt most abba kéne hagyni, mert 20 perc múlva lent kell lennünk a lagzinkon. - mondtam neki, miközben a tarkómat vakartam zavaromban.
-Rendben, de miután visszajöttünk csak az enyém vagy - mondta, majd adott még egy csókot.Az én ruhám egy fekete fehér felsőből és egy bőr nadrágból állt. A hajam egy részét felfogtam copfba, a többit meg hagytam kiengedve.
Andi viszont egy fekete egybe ruhában jött.
-Gyönyörű vagy. - mondtam neki miközben átöleltem hátulról.
-Te is - mondta, majd megfordult, és lágy csókot adott a számra.Lementünk a terembe, ahol már szólt a zene. Kézen fogva bementünk, és mindenki minket nézett. Odajöttek még egyszer gratulálni, majd visszamentek táncolni.
____________________________________Végigtáncoltuk az éjszakát és azt sem mondanám, hogy szomjasak voltunk, de nem is ittuk le magunkat a földig. Visszamentünk a szobába, majd megszabadultunk a sminkünktől és az ékszereinktől.
-Elmegyek fürödni - mondta Andi, és belépett a fürdőbe. Szerencsénkre olyan szobánk volt ahol volt egy hatalmas kád. 5 perc múlva gondoltam egyet és bementem a fürdőbe Andi mellé.-Mit csinálsz? - kérdezte nevetve, amikor beszálltam mellé a kádba.
-Gondoltam magányos vagy, ezért bejöttem melléd. - ültem be elé.Odahajoltam és lágy csókot adtam ajkaira. Alsó ajkát megnyalva engedélyt kértem a bejutáshoz, amit meg is adott. Nyelveink táncot jártak és addig a kezemmel az oldalát simogattam, míg ő a nyakam köré fonta kezeit. Lassan letértem a nyakára. Apró puszikkal hintettem be egészen az állától a kulcs csontjáig. Mikor meguntam visszatértem az ajkaira. Kezem lejjebb vándorolt a csípőjéig, majd a combja belső feléig. Elkezdtem simogatni a combját amitől egyből szaporábban vette a levegőt.
Mivel a kádnak volt egy kiülő része, ezért oda felültettem, majd rátapadtam a szájára. Csók közben végighúztam gyengéden a gerincén a kezemet, amitől megborzongott.
Lejjebb haladtam a csókokkal a hasán elidőzve. Valahol meg-meg szívtam, ami jóleső nyögéseket váltott ki belőle. Mivel fent ült ezért oda fértem a combjaihoz. Odahajoltam, és elkezdtem a combja belső részét csókolgatni.
(Most nem részletezem tovább sry🥲)Andi:
A szobát elöntötte a nap fénye, ebből leszűrtem, hogy már reggel van. Fletcher mellettem feküdt, és még mindig mélyen aludt. Imádom benne, hogy képes a leglehetetlenebb pózokban is elaludni. Pár percig még néztem gyönyörű arcát és elgondolkodtam, hogy milyen szerencsés vagyok.
Amikor találkoztunk azon a napon nem is gondoltam volna, hogy újra ő lesz a mindenem. Attól függetlenül, hogy vannak kicsi vitáink, nem is kívánnék nála jobbat. Nincs olyan nap, amikor ne vidítana fel a hülyeségeivel. A közös fellépések, bulik és amikor a rajongók az utcán akarnak képet kérni és ő tök mindegy hányan vannak, mindenkivel közvetlen. Mindegy, hogy koncerteken vannak nálam sokkal szebb lányok akkor is velem foglakozik.
A mosolya, az őszinte nevetése, arca, szeme, szája az egész lénye csodálatos.Ekkor kinyitotta azokat a csodaszép szemeit és én csak annyit mondtam:
-Szeretlek
~VÉGE~
YOU ARE READING
Heartless |BEFEJEZETT|
RomanceViolet, anyja halála után nagyon nehezen tud nyitni az emberek felé, főleg szerelem terén. Van egy legjobb barátja Lauren aki mindenben segít neki. Végzős évük elején kapnak egy új ének-töri tanárt akiben Violet meglát valami különlegeset. Andi beve...