10.rész

350 20 1
                                    

Beértem a házba, ekkor kiabált ki Apa a konyhából
-Sziaa! Konyha. - mondta
-Szia - mentem oda hozzá, majd öleltem meg
-Hol aludtál? - kérdezte kedvesen
-Ami azt illeti, az egyik barátnőmnél - jézus, hogy tudtam ekkora faszságot kitalálni?!
-Ömm igen? Hogy hívják? - kérdezte, és egyből felcsillant a szeme a barátnő szó hallatán
-Andi - feleltem, majd felmentem a szobámba

Felérve bementem a szobámba, majd átöltöztem és lefürödtem. Mivel vasárnap volt, ezért holnapra nem egy zombinak kéne kinéznem....

Reggel az ébresztőm kurva idegesítő zajára ébredtem, ami azt jelenti, hogy ujra suli.
Felöltöztem egy fehér szettre esett a választásom.

Megmosakodtam mielőtt felvettem, hogy nehogy összekenjem valamivel, majd elindultam Laurenhez

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megmosakodtam mielőtt felvettem, hogy nehogy összekenjem valamivel, majd elindultam Laurenhez.

Kopogtam, majd Lauren anyukája nyitott ajtót Sarah. Sarah-ra úgy tekintek, mint pótanyukámra. Amiben tudnak csak segítenek, és ezért nagyon hálás vagyok.
-Sziaa! - mentem oda hozzá és öleltem meg
-Nekem már nem is köszönsz?! - jött oda Lauren is, aki szó szerint a nyakamba ugrott.
-Nem - mondtam neki incselkedve, erre hátba vert.

-Ezt megérdemelted - mondta nevetve
-Mehetünk? - kérdeztem
Elindultunk a sulihoz, és közben Lauren kifaggatott a hétvégi dolgokról.
-Na szóval mi is történt?
-Hát az úgy volt, hogy kimentünk megbeszélni a dolgokat a tóhoz, és nem éppen úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztem. - itt elkezdtem kínosan röhögni.
-Mert mi történt? - kérdezte a lány gyanakvóan

-Mondjuk azt, hogy véletlen elmentem hozzá, és lefeküdtünk, majd ott aludtam. - mondtam neki
-Uuuu csajszi, most akkor már nagy a szerelem?
-mondhatni - mondtam neki mosolyogva

Andi:

Miután hazavittem a lányt, áthívtam Adát, hogy kibeszéljem vele a dolgokat.
-Szia babee - öleltem meg
-Szioo - köszönt
-Gyere beljebb...

Megbeszéltem vele a dolgokat, és arra jutottunk, hogy ezzel eléggé a tűzzel játszunk úgymond, mert ezért a munkám is baszhatja. Holnap suli, úgyhogy megyek aludni.

Reggel felkeltem, majd adtam enni a kutyának. Elmentem fogat mosni, mosakodni majd öltözni. Egy DRK szettben döntöttem.

Mivel új hónap van, feleltetek egyesével énekből

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mivel új hónap van, feleltetek egyesével énekből. Tanultunk egy pár dalt, és még a könyv is nyitva lehet előttük, ezért tök könnyű lesz. Én Violetre leszek kiváncsi.

Bementem órára, kb 1 perccel csengő után.
-Gyerekek tudom, hogy most utálni fogtok, de feleltetek.
-Tanárnőőő, nemááár! - mondták páran.
-Jó akkor kezdjük sorba. Mindenki előtt maradhat a könyv, és nézhetitek onnan a szöveget.

Elkezdtem a feletetést, Violet valahol középen ült, ezért sorra fog kerülni. Meghallgattam sorba a gyerekeket, amikor a lány következett. Elkezdett énekelni, és elakadt a lélegzetem olyan gyönyörű volt. Olyan könnyen énekelte ki a hangokat, és közben olyan gyönyörű volt.

Óra után odahívtam.
-Violet gyere picit. - mondtam neki
-igen?
-Majd utolsó órában akkor megint jössz?
-Ja igen persze

Elteltek az órák, én bent ültem a teremben, amikor nyílt az ajtó, és az igazgató lépett be.
-Andi zavarok? - kérdezte
-Nem dehogy, mit szeretnél?
-Lesz nemsokára egy ének verseny és kéne küldeni valakit. Megoldható?
-Ömm igen, persze megoldom - mondtam neki mosolyogva, hiszen egyből Violetre gondoltam.

Ekkor kopogtak az ajtón, majd a lány lépett be rajta.
-Bocsánat, valamit megzavartam?
-Violet. Mi járatban vagy erre? - kérdezte az igazgató, amikor láttam, hogy Violet arca kezd egyre vörösebb lenni.
-Ami azt illeti, jött hozzám korrepetálásra töriböl. - mentettem a helyzetet.
-Rendben, akkor én már nem is zavarok - ment ki a teremből.

-Miről beszélgettetek? - kérdezte
-Hát figyelj... Lesz egy ének verseny a közel jövőben, és küldenem kell valakit.
-Kire gondoltál? Ebben a suliban mindenkinek szar a hangja, csak neked nem - mondta röhögve, majd adott egy gyors puszit a számra.

-Haha, ez nem teljesen igaz. Van egy nagyon gyönyörű lány az iskolában, akinek kibaszott jó hangja van. - mondtam neki
-Na és ki az?
-Nem is tudom - mondtam, majd adtam csókot a szájára.
-Jaa értem. Mert szerinted ilyen szép volt?
-Igen, és arra gondoltam, hogy majd nyáron, ha megyek turnézni, akkor jöhetnél velem. Benne vagy? Persze van még időd gondolkozni. - mondtam neki végig a szemébe nézve, majd adott egy csókot

-Persze, van kedvem. - mondta csillogó szemekkel miután elváltunk.
-Na ennek örülök. Viszont a versenyre is kell majd készülni, ezért szeretném, ha jönnél majd hozzám gyakorolni. - mondtam neki szigorúan
-Rendben tanci néni - mondta, de alig bírta visszatartani a nevetést. És ekkor kicsöngettek.

-Na mind 1 megyek, mert megígértem Laurennek, hogy elmegyünk moziba.
-Szia jó mozizást nektek - mondtam neki
-Szia - adott egy csókot, majd elment

Sziasztook, ahoz képest, hogy én mit hittem, hogy milyen kevés néző lesz ez kurva sok. Másrészt pedig köszi a vote-okat, és azt is, hogy top1🤩🙈

Heartless  |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now