Andi:
Mióta találkoztunk Fletcher-el azóta nagyon furcsa érzésem van. Mintha vissza jöttek volna az érzéseim felé. Violet pedig egyre féltékenyebb rá, ami azt illeti jogosan.
____________________________________
Elérkezett az este. Már be volt állítva a hangtechnika, és a zenekar is a helyén volt. Elkezdtek gyülekezni az emberek kb koncert kezdésig összegyűlt 2000 ember. Eddig ez a legnagyobb koncertem Violettel.
-Jöhetsz Violet! - szóltak neki
-Sok sikert! - mondtam neki és meg akartam ölelni, de ő elhúzódott.-És akkor jöhet a színpadra Andi - mondta a lány, majd felmentem a színpadra. A tömeg visítozott, újongott, ugrált egész koncert alatt.
-Szeretném visszahívni a színpadra Violetet, akivel most a Shallow című dalt fogjuk közösen előadni.
Feljött a színpadra, és egyszer sem nézett rám, csak a közönséget nézte. A dal végére már alig tudtam visszafogni a könnyeimet, de sikerült. Dal végén odajött hozzám és megfogta a kezem, majd meghajoltunk.
-És akkor jöjjön színpadra a mai sztárvendég, egyben nagyon jó barátom Fletcher! - a közönség még jobban megőrült.
-Ügyes voltál - mondta Fletch. amikor lementem a színpadról. Elkezdte a prodját és a közönség meg volt őrülve. A FU4RNYCFM című dalánál az egész közönség vakuval világított. Az egész koncertet végig énekelték.-Készültünk nektek egy kis meglepetéssel! Andi, Violet és én elő fogjuk nektek adni Demi Lovato Cool for the Summer című dalát. - a közönség megint megőrült.
-Fogadjátok szeretettel a csodás hangú Violetet, és a mindig gyönyörű barátnőjét Andit! - mondta
Felmentünk a színpadra, majd előadtuk a dalt. A közönségnek úgy néz ki nagyon bejött, úgyhogy már csak Violettel kell beszélnem.Violet:
Őszintén mióta eljöttünk ebbe a táborba, elmúltak az érzéseim Andi felé, és már csak barátként tekintek rá. Mióta megtudtam, hogy Andi exe Fletcher azóta, csak arra tudok gondolni, hogy vele sokkal boldogabb lenne. Szerintem már ma este beszélni fogok vele.
-Szia, mindjárt megyünk Fletch-el valami bárba, jössz? - jött be Andi a szobába
-Ami azt illeti, beszélni szeretnék veled - mondtam neki, de nem tudtam a szemébe nézni
-Figyelek - mondta, majd leült mellém
-Sokat gondolkodtam, és arra jutottam kettőnkkel kapcsolatban, hogy... - itt felnéztem a szemébe
-Hogy jobbak lennénk csak barátoknak. - meglepődöttséget, csalódást és szomorúságot láttam a tekintetében és már a könnyeit se tartotta vissza.-De..de miért? - kérdezte szipogva
-Mert már csak barátilag érzek irántad - mondtam neki, de már nekem is folytak a könnyeim.
-Értem - mondta miközben törölgette a szemeit.
-Akkor szerintem én most elmegyek sétálni- mondta, majd kiment az ajtón.Fletcher:
Este 11 volt, és én már átöltöztem a bulis ruhámba, már csak Andiékat várom. Egy fekete pólóra, fekete fehér pulcsira és egy kék szakadt farmerra esett a választásom.
Néztem a telefonomat amikor kopogtak. Odamentem az ajtóhoz kinyitottam, és Andi jött be rajta. A szemei ki voltak sírva és egyből a nyakamba borult.
-Mi történt? - kérdeztem
-Violet...Violet szakított velem. - mondta és megint elkezdett sírni
-Nyugi, nyugi itt vagyok! Semmi baj - öleltem magamhoz, és be mentünk a nappaliba. Leültettem a kanapéra, majd hoztam neki egy teát. Gondolom így már nem megyünk bulizni, és holnap úgyis megyünk haza úgyhogy nem sokáig látjuk már egymást.
-És mi a terved holnapra? - kérdeztem
-Nagyon semmi. Már nem turnézok, mert vége a nyárnak és szeptembertől újra suli. De már azon is gondolkoztam, hogy felmondok és akkor a zenét teszem előtértbe. Neked?-Én se turnézok, azért mert most szünetet tartok. De majd folytatom. - mondtam
-Mi lenne, ha holnap elmennénk kajálni? Vagy bárhova, persze ha van kedved - kérdezte
-Van kedvem, felőlem mehetünk. Akkor majd holnap reggel jössz velünk a kisbusszal? Vagy nem alszol itt? - kérdeztem, közben fürkészve az arcát.
-Ha szeretnéd akkor itt alszom, mostmár úgy is mind1 - mondta-Akkor szerintem én beágyazok magamnak itt kint a kanapén és akkor tiéd az ágy. - mondtam
-Alszom én itt kint hagyd csak - mondta
-Ahogy akarod - mondtam-Ott van törölköző abban a fiókban, és a szekrényből mindjárt adok egy rövidgatyát és egy pólót alvósnak jó? - kérdeztem
-Köszi, akkor mindjárt jövök - mondta
Addig megágyaztam neki, és hoztam ide neki még egy teát hátha szomjas. Ekkor vettem észre, hogy itt hagyta az előbb előkészített ruháit. Gondoltam be viszem neki, de az túl tolakodónak tűnik.Bementem a hálóba és elfelejtettem becsukni az ajtót. És az pont a fürdő ajtajára nézett. Telefonoztam és a háttérben annyit láttam, hogy Andi jön ki a fürdőből törölközőben és vizes hajjal. Gyönyörű volt.
Elmentem fürödni én is és mire kijöttem Andi már aludt. Félig lelógott róla a takaró ezért betakartam, majd mentem én is aludni, ami nem nagyon ment, mert végig csak Ő járt a fejemben.
Reggel arra keltem, hogy Andi kint zene mellett reggelit csinál.Andi:
Hamarabb felkeltem, mint Fletcher ezért gondoltam, mivel itt aludtam csinálok reggelit. Éppen a kávét főztem le amikor azon a reggeli rekedt hangján megszólalt mögöttem.
-Jó reggelt! - mondta
-Szintén. Csináltam reggelit! - mondtam neki, majd felé fordultam. Hosszú vörös haja lazán a vállára omlott, és csak egy nagy szürke pulcsi volt rajta.Megreggeliztünk, majd elkezdtünk összepakolni. Megvártuk még a sulisok elmennek, én is lejelentettem, hogy nem velük megyek haza és áthoztam a cuccaimat.
-Indulhatunk? - kérdezte Fletch.
-Igen - kimentünk a házból, megláttam egy kisbuszt és mellette egy fehér cabrio-t.
-A cabrio-val megyünk - mondta, majd elindult a kocsi felé.Beültünk az autóba, és elindultunk. Mindenféle zenét hallgattunk és beszélgettünk. Hazaértünk hozzám.
-Akkor este 8-ra itt vagyok és elmegyünk vacsorázni. - mondta
-Na nem. Most én megyek érted, úgyis régen használtam a kocsimat. - mondtam neki
-Oké, ha ennyire akarod. Majd SMS ben elküldöm a címem. Várlak!
-Akkor majd találkozunk! - ez után el is hajtottMiért van olyan érzésem, hogy nagyon jó lesz az estém?
Szóóval. Nem tudom miért rakok ki ma 2 részt, de megjött az ihlet😌 Remélem tetszik, és köszi a vote-okat🤍🤟🏻
YOU ARE READING
Heartless |BEFEJEZETT|
RomanceViolet, anyja halála után nagyon nehezen tud nyitni az emberek felé, főleg szerelem terén. Van egy legjobb barátja Lauren aki mindenben segít neki. Végzős évük elején kapnak egy új ének-töri tanárt akiben Violet meglát valami különlegeset. Andi beve...