Fletcher:
Mindjárt nyolc óra, ezért elkezdtem öltözni egy kék blézert, nadrágot és toppot választottam, ja meg a szokásos gyűrűimet.
Eljött az idő. Kimentem a ház elé és amit láttam azt nem hittem el. Andi egy rikító zöld mustang-ban várt. Egy zöld kabát, Ck-s fekete topp és egy farmer volt rajta.
-Sziaa - köszöntem
-Szioo, akkor mehetünk? - kérdezte miközben átsétált a kocsi másik oldalára és kinyitotta nekem az ajtót.
-Milyen udvarias valaki - mondtam neki mosolyogva és beszálltam a kocsiba
-Szóval hova megyünk? - kérdeztem
-Titok.
-Nem szeretem a titkokat - mondtam neki szenvedveKb fél óráig mentünk kocsival, majd lehúzódtunk egy kicsi hangulatos étteremhez, majd kiszálltunk az autóból.
-Ez gyönyörű! Biztos minden lányt ide hozod - mondtam neki nevetve a végét
-Te vagy az első - mondta és bevezetett az étterembe.
Egy eldugottabb helyen ültünk, hogy ne ismerjenek fel minket.-Mit hozhatok nektek? - nézett egyből Andira engem meg egyből elkapott a féltékenység
-Nekem egy mentás limonádét. Neked? - kérdezte a lány
-Ömm az nekem is jó lesz köszi. - mondtam a srácnak
-Rendben, mindjárt hozom. - mondta mosolyogva
-Szerintem felismert - szóltam Andinak
-Lehet - vonta meg a vállátVégeztünk a vacsorával ezért megbeszéltük, hogy Andi hazavisz.
-Na megérkeztünk. - mondta
-Mennyi az idő? - kérdeztem
-Fél kettő - mondta egy ásítást követően
-Nem jössz fel? Nagyon késő van, és elég messze laksz. - kérdeztem, mire ő csak bólintottFelmentünk a lakásba és akkor jöttem rá, hogy valószínüleg én a földön alszom, mert csak egy ágyam van ebben a lakásban.
-Akkor én a földön alszom te meg az ágyon, jó? - kérdeztem mikor bementünk a lakásba
-Szerintem elférünk ketten azon az ágyon, meg már aludtunk együtt - rántotta meg a vállát.Elmentünk mind ketten fürödni, adtam neki pizsamát, majd elfoglaltam az ágy egyik felét, ő meg a másikat. Egymással szembe aludtunk el.
YOU ARE READING
Heartless |BEFEJEZETT|
RomanceViolet, anyja halála után nagyon nehezen tud nyitni az emberek felé, főleg szerelem terén. Van egy legjobb barátja Lauren aki mindenben segít neki. Végzős évük elején kapnak egy új ének-töri tanárt akiben Violet meglát valami különlegeset. Andi beve...