-Higgye el, én figyelnék órán és jegyzetelnék is, csak valaki elvonja a figyelmem... -Mondtam, majd éreztem, hogy kezd vörösödni az arcom ezért lehajtottam a fejem, és elkezdtem a rajzfüzetem nézni.
-Mondja tanárnő. Van valakije, és azért nem lehet köztünk semmi? - kérdeztem, de lehet hogy meggondolatlan kérdés volt.
-Figyelj Violet, a tanárod vagyok és nincsen senkim, vagy ha lenne azt meg tudnád. Én szeretem a társaságodat, meg furcsa módon élvezem is, pedig elég kevés embernek nyílok meg. Így is több van köztünk, mint tanár-diák kapcsolat, és nem is szeretnék ezen változtatni, csak ennél nem lehet több. - mondta már kicsit elkeseredettenMivel még volt kb 20 perc az órából, ezért előszedtem a rajzfüzetem, és elkezdtem rajzolni azt ami eszembe jutott, és végül az látszott kirajzolódni a lapon amikor anyukámmal kiskoromban ültünk azon a padon a tónál és mesét olvasott nekem.
-Nem is mondtad hogy tudsz rajzolni - szólalt meg az a rekedtes hang amit bárhol megismerek, majd kikapta a füzetet a kezemből
-Hééé, nemáár! - szenvedtem
-Látom szereted a zenével kapcsolatos dolgokat - a rajzfüzet tele volt hangszerek rajzaival, valahol koncert jelenetekkel.
-Hát már látja ennyi közös van bennünk - mondtam neki, majd rám mosolygott. Azt vettem észre, hogy mikor itt vagyok mindig többet mosolyog.
Kicsengettek.
-Szia Violet, majd találkozunk! -köszönt el
-Ki kisérem a kocsijáig, ha nem bánja - csak megforgatta a szemét. Nem tudom hogy csinálja azt, hogy mindig érzelemmentes tud maradni.
-Jó gyere - kiértünk az autójához, és gondoltam megkérdezem, hogy haza vinne-e?
-Tanárnő lehet egy kérdésem?
-Ha a tanulással kapcsolatos akkor igen. - mondta. Ezt komolyan mondta?!
- Nem éppen. Nincsen véletlenül kedve hazavinni? - kérdeztem reményteljes mosollyal az arcomon.
-Nincsen, nekem dolgom van - mondta flegmán
-kéreeeeeeem - nyújtottam meg a végét
-Akkor befejezed, ha hazaviszlek? - kérdezte miközben forgatta a szemét.Az út csendben telt, Andit az út figyelése lekötötte, én meg nagyon fáradt vagyok ezért gondoltam nekidőlök az ajtónak, és próbálok egy kicsit aludni.
Kb egy 10 perc múlva arra keltem, hogy egy kéz simogatja óvatosan a vállamat.
-Megérkeztünk - szólíthat lágy hangjával
-Jó, bocsi hogy elaludtam, csak nagyon fáradt voltam - mondtam álmos hangon. Mielőtt kiszálltam az autóból áthajoltam a váltó fölött, és nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia Andi - köszöntem el félénken
-Tanárnő, és ez egy egyszeri eset volt. Szia Violet. - Mondta érzelemmentes hangon. Kiszálltam a kocsiból, és mikor beértem a házba Andi már el is hajtott.____________________________________
Andi:
Miután hazavittem a lányt indultam is haza Ronyhoz. Őszintén nem örülök neki, hogy ennyire közvetlen lettem egy diákommal. Ma estére az lesz a programom, hogy áthívom legjobb barátnőmet Adát beszélgetni és borozni.
-Szia babe! - köszönt és ölelt meg egyből mikor ajtót nyitottam.
-Szioo - öleltem vissza
-Gyere beljebb, hogy ne itt ácsorogjunk egész este - beengedtem magam előtt, majd becsuktam az ajtót. Elfoglaltuk a helyünket a kanapén, és ameddig Ronyval volt elfoglalva hozam 2 poharat és egy üveg bort.
-Szóóóval, azért hívtál ide, hogy leitass? - kérdezi nevetve.
-Ahh egyértelmű - Mondtam neki mostmár én is nevetve.
Tudni kell, hogy Adát már 17 éves korom óta ismerem középiskolából, és az óta ő a legjobb, egyetlen igaz barátom. Nyáron szoktam koncertezni, kisebb városokban, rendezvényeken és ő szokott oda elkísérni.-És hogy állsz? Írtál mostanába dalt? - kérdezte
-Tudod nincsen sok időm mostanság a suli miatt.
-Ja tényleg, és amúgy milyen? - érdeklődik
-Tetszik meg minden, csak...
-Csak?
-Csak sok a munka, és a gyerekek már elkönyveltek a "szívtelen" tanárnak. - Mondtam picit zavartan
-Na látod, ezért nem jó mindig a kemény külsődet mutatni, akkor is, ha nem szeretnél közelebb kerülni hozzájuk - Mondta bíztatóan
-Ami azt illeti, már az egyiküknek sikerült - mondtam lehajtott fejjel, mert érzem, hogy elpirulok
-Na mesélj - mondta csillogó szemekkel. Beleittam a boromba, és elkezdtem mesélni.-Úgy kezdődött, hogy első nap amikor megláttam, valami megfogott benne. - hajtottam le a fejem
-Tudni kell nem egy jó gyerek, és büntetésben volt tanítás után a termemben, és ezért elkezdtünk beszélgetni. Ezek a beszélgetések egyre gyakoribbak lettek és mind1, hogy büntetésben volt vagy nem, jött hozzám órák után. És mostmár több van köztünk, mint tanár-diák kapcsolat, de én még csak barátként tekintek rá. - vakartam meg kínosan a nyakamat
-Tudod, hogyha többet szeretnél az még a munkádba is kerülhet. - mondta megértően
-De nem tudom miért nagyon megfogott ez a lány - mondtam neki. Ja igen ő tudja, hogy a lányokhoz is vonzódom.
-Figyelj Andi, én örülök a boldogságodnak, tök mind1 kivel vagy. Annyit kérek, hogy ne cseszd el. - mondta mosolyogva, majd megölelt.
-Köszönöm - mondtam, majd egy újabb ölelésbe húztam.
-Már nagyon késő van, úgyhogy megyek haza - mondta szomorúan.
-Rendben menj csak, gyere kiengedlek - mondtam neki.Miután Ada elment kivittem még a kutyát sétálni, megtettük a szokásos körünket, majd hazamentünk. Lefürödtem és még olvastam egy kicsit, majd elnyomott az álom...
Sziasztook! Irtatok egy páran, hogy jó a sztori, és örülök hogy tetszik🤍 ha valamiben változtassak akkor nyugodtan írjatok!🤍✨ nemsokára kövi rész🤍✨😎
YOU ARE READING
Heartless |BEFEJEZETT|
RomanceViolet, anyja halála után nagyon nehezen tud nyitni az emberek felé, főleg szerelem terén. Van egy legjobb barátja Lauren aki mindenben segít neki. Végzős évük elején kapnak egy új ének-töri tanárt akiben Violet meglát valami különlegeset. Andi beve...