2. Rész

701 24 0
                                    

Beértünk órára Laurennel, de szerencsére a tanár még nem volt bent, ezért berohantunk a helyünkre.
- Na látod és még én szoktam késni... - Mondtam Laurennek.
- Hagyjad már szegényt, biztos nem tudja, hogy hol a terem. - Ekkor hallottam, hogy nyílik az ajtó. És egyből csönd lett.

- Sziasztok, bocsi, hogy késtem csak nem találtam a termet. - köszönt lágy, kicsit rekedt hangjával a tanárnő, ekkor felpillantottam. Egy gyönyörű hosszú barnahajú nő lépett be a terembe, barna szeme kiemelte az arcát, és szerintem még a 28 évet se érte el.
- Ne bámuld! - Szólt rám Lauren
- Sziasztok mégegyszer, ahogy látjátok én leszek az új történelem és ének tanárotok. - Mondta, majd felírta a nevét a táblára - Tóth Andi -
- Tóth Andinak hívnak, de nektek Tanárnő.
- Arra gondoltam, hogy ezen az órán bemutatkoztok, és elmondjátok, hogy milyen kapcsolatotok van az én tantárgyaimmal. - Szerintem észrevette, hogy bámulom, mert rám mosolygott. És ekkor éreztem, hogy olyan lett a fejem, mint egy paradicsom. Szerencsére Laurennel a legutolsó padban ülünk, ezért kevés rá az esély, hogy sorra kerüljek.

-Hány éves a tanárnő? - kérdezte az osztály legbunkóbb fiuja, Daniel. Andin láttam, hogy kicsit meglepődött, de utána váltott is vissza az érzelemmentes arcára.
- Nem illik ilyet kérdezni, de elmondom, hogy 23 éves vagyok. - elkezdődött a bemutatkozás, és tényleg nem kerültem sorra. Kicsengettek, mentünk volna ki a teremből, de egy hang megállított. Az Ő hangja.
- Ömm bocsi, de a te nevedet nem tudtam meg. elmondod? - Kérdezte
- Ja igen, persze. Violet Orlandi vagyok, de csak Violet. - bólintott egyet, és kiment a teremből.

A következő óra is vele volt (történelem), csak előtte volt még egy hosszabb szünet. Csengetésre beértünk a terembe, ő már bent volt, és valamilyen lapokat írogatott.
-Jónapot! - köszöntünk neki, de csak fel sem nézett, és hümmögött valamit. Elkezdődött az óra, és egész végig jegyzeteltünk, és beszéltük át a témát.
- Hát igazat mondtak a többiek, hogy tök bunkó, és stb... - Mondta Lauren
-Hát ezzel egyet tudok érteni - Mondtam röhögve

Eltelt a tesi óra is, és elköszöntem Laurentől, majd elindultam haza.
-Szia apa megjöttem! -köszöntem
-Szia kicsim, itt vagyok a konyhában, csináltam kaját! - mondta kiabálva a konyhából. Mivel péntek volt, és gondoltuk Laurennel, hogy elmegyünk bulizni ezért elkezdtem készülődni.
Egy piros hosszú ujjút vettem fel, és egy bő fekete nadrágot, és persze az ékszereimet:

Egy piros hosszú ujjút vettem fel, és egy bő fekete nadrágot, és persze az ékszereimet:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lauren nemsokára jön értem, ezért lementem Apához elköszönni.
-APAA, megyek nemsokára Laurennel bulizni , gondoltam szólok
-Rendben, de vigyázzatok magatokra, és ha bármi baj van, akkor hívj.
-Oké, akkor sziaa.

Andi:

Hazaértem este 8-ra, mert még elmentem bevásárolni, és ügyeket intézni. Otthon Rony várt az én kis házörzőm.

Már késő volt, fél 12, de nem tudtam aludni, mert csak azon a lányon járt az eszem, akit óra után kérdeztem meg a nevéről

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Már késő volt, fél 12, de nem tudtam aludni, mert csak azon a lányon járt az eszem, akit óra után kérdeztem meg a nevéről. Olyan szépen kiemelte az a két világos tincs az arcát, és a szemeiben el lehetett veszni. Ohh mit is beszélek én, ő az egyik diákom. Mind1 is kiviszem a kutyát még 1*.

Violet:
-Hallod Violet - Szólt Lauren
-Ugye kurvajó ez a buli meg minden, és összeismerkedtem egy sráccal, és nem baj ha lelépek vele? - jött mostmár oda hozzám
-Nyugodtan menjetek, érezzétek jól magatokat - persze nem esett jól, hogy itt vagyok egy bulin rengeteg ismeretlen emberrel, de hagy érezze ő is egyszer jól magát.

Kezdett nagyon a fejembe szállni a pia, ezért kimentem levegőzni egy kis tóhoz innen nem messze. Anyával régen nagyon sokat jártunk ki ide, és ha egyedül szeretnék lenni akkor mindig ide jövök. Leültem egy padra, becsuktam a szemem és egyeszer csak arra lettem figyelmes, hogy valami, vagy inkább valaki nyalogatja a kezemet. Odanéztem és egy gyönyörű krém szinű, ha jól tudom Akita nyalogatta a kezemet.
- Jaj bocsi, csak szereti az új embereket - szólalt meg egy ismerős hang. Felnéztem, mert eddig a kutyával voltam elfoglalva, és megláttam Andit.
- ohh jó estét tanárnő, mit keres maga itt ilyen későn? - és elkezdtem simogatni a kutyát
-Vajon mit? Kutyát sétáltatok. - forgatta meg a szemét
-És miért egyedül sétáltatod? - érdeklődtem, de ő csak forgatta a szemét.
- 1. Mióta tegezhetsz? 2. Mi közöd van hozzá?  lehetett hallani a hangjába a szarkazmust
- Én kérek elnézést, de haza kisérhetem?
Láttam rajta, hogy meglepődött a kijelentésemen, de amint észrevette egyből váltott is vissza az érzelemmentes arcára.
- Violet, biztos magának is lenne más dolga, mint hogy haza kisérjen, és menjen haza. - Mondta kissé idegesen, majd elindult
- Viszlát tanárnő - köszöntem, de ő csak úgy elment.

Remélem tetszett ez a rész, nem sokára jön a kövi🤍✨

Heartless  |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now