21.rész

244 10 0
                                    

Andi:

Újra kezdődik az iskola, ezért bemegyek felmondani
-Szívem! - szóltam Fletch-nek
-Igen? - kérdezte
-Be tudsz vinni a suliba? - ja szerelőnél van a kocsim, ezért jelenleg Fletcher-ével megyek mindenhova
-Bármikor! - mondta

Elmentünk a sulihoz, a gyerekek már kint álltak előtte és lassan mentek befele. Leparkolt Cari, majd kiszálltunk az autóból.
-Bekísérlek! - mondta
Bementünk az épületbe, majd elindultunk a tanári felé a cuccaimért.
Mikor beértünk egyből kiszúrtam Adam-et akinek még régen el akart hívni randizni.
-Sziasztok - köszöntem nyomomban Fletcher-el

Mivel Adam asztala mellett volt az enyém ezért elég nehéz volt elkerülni vele a beszélgetést.
-Hogy vagy? - kérdezte tőlem
-Adam. Had mutassam be A barátnőmet Fletcher-t! - Mutattam be a lányt. Adam egyből átváltott féltékennyé, és utálatot láttam a szemébe amikor Fletch-t nézte.

-Szia! Örülök, hogy megismertelek! - mondta a szerelmem
-És hogy, hogy mind ketten itt vagytok? - kérdezte
-Felmondok, mert a zenével szeretnék mostmár foglalkozni inkább. Fletch pedig a cuccaimat segít elvinni. - mondtam, mikor az utolsó adag papírt raktam el a táskámba
-Akkor szia - köszöntem, majd azzal a lendülettel elindultam kifelé

-Ez ki volt? - kérdezte Fletch
-Az egyik matek tanár, aki már egy éve el akar vinni randizni, de nem jött össze neki - rántottam meg a vállam
-Persze nekem egyből igent mondtál - karolta át a derekamat
-Neked egyértelműen - mondtam, mikor megérkeztünk az igazgatóihoz. Bekopogtam, majd egy "gyere" után bementem, mert Fletcher inkább kint megvárt.
____________________________________

Elintéztem mindent, majd haza mentünk.

Fletcher:

Hazamentünk, majd bevittük Andi dolgait a házba. Rony és Fluffy egyből rohantak felénk.
-Mi lenne, ha ma este elmennénk a parkba piknikezni? - kérdezte
-Ezt most vegyem egy randinak? - mentem oda, és öleltem át a derekát
-Igen - csókolt meg
-De a kutyák is jönnek - mondtam
-Jó, jó. - mondta

Kimentünk a parkba, és letelepedtünk. A kutyák játszottak, mi meg egy pokrócon ültünk és beszélgettünk.
-Baba pózolj - mondtam neki nevetve, majd lefotóztam
-Naa - nevetett

 -Baba pózolj - mondtam neki nevetve, majd lefotóztam-Naa - nevetett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~My babe🤍 👩‍❤️‍👩@tothandi.andee~

Raktam ki insta sztoriba. Egyből rezgett Andi telefonja, mivel megjelöltem.
-Tök jó kép lett, nem is tudom ki lehet rajta - mondta, majd arrébb rakta a telefonját és felém fordult mosolyogva. Olyan szép a mosolya.
-Valami énekes, de nem tudom pontosan - rántottam meg a vállam.

Közelebb csúsztam hozzá, majd átkaroltam a derekát, és közelebb húztam. már szinte az ölemben ült.
-Mit csinálsz? - kérdezte mosolyogva
-Talán ezt - fektettem az ölembe, majd megcsókoltam.
-Ez tetszik, de majd otthon folytatjuk - mondta a csókba, majd elváltunk egymástól.

Összeszedtük a kutyákat, majd elindultunk haza. Mikor hazaértünk a kutyákat elengedtük, majd elmentünk lepakolni a piknikezéshez kellő dolgokat.
Majd bementünk a nappaliba. Mivel már késő van ezért nemsokára megyünk aludni.
-Manó mész fürödni? - kérdeztem
-Igen - indult el a fürdőbe

Kb 10 perc múlva vettem észre, hogy kint hagyta a pizsamáját, ezért gondoltam beviszem neki. Beléptem a fürdőbe, és láttam, hogy a tükör előtt áll és bekeni az arcát valamilyen hidratálóval. Halkan mögé lopóztam, majd átkaroltam a derekát.
-Mit csinálsz? - kérdezte mosolyogva
-Csak gondoltam behozom a ruháidat - dörmögtem a nyakába.
A kezemet feljebb húztam a gyönyörű kockás hasára.
Ja tudni kell, hogy nekem a has az egyik gyenge pontom.
____________________________________

Lefürödtem én is és utána mentünk aludni, mert holnap fellépésünk lesz fesztiválon.

-Fletch kelj fel! Nemsokára indulunk. - mondta a lány
-Csak 5 perceet - nyújtottam el a szó végét

Felöltöztünk mind ketten, majd el is indultunk.

Andi egy fekete toppot és egy hosszú nadrágba ment

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Andi egy fekete toppot és egy hosszú nadrágba ment.
-Azért nem bánnám, ha máskor is így öltöznél - fogtam meg a kezét és pusziltam meg a vállát.
____________________________________

Elérkeztünk a fesztivál területére. Andi kezdett egy viszonylag nagy színpadon. Két dal között megszólalt.
-Szóóval. Nem nagyon szoktam beszélni koncert közben, mert mindig faszságokat mondok, de ezt muszály lesz. - mondta. Vett egy nagy levegőt és folytatta.
-Milyen furcsa, hogy két évvel ezelőtt egy fellépésem sem volt még. Senki se hívott.
Egy évvel ezelőtt pont itt ilyenkor voltam itt egy nagyon picike színpadon, pár ember előtt, de már azt nagyon éltem - itt kicsit elakadt.

-De most itt vagyok veletek, és nagyon szépen megszeretném köszönni, hogy ezt az utat velem járjátok be, szóval hatalmas love, és köszönöm szépen. - csuklott el a hangja.
-Huhh, na most, hogy ezt így elmondtam és itt érzelgősködök, nem tudom van-e kedvetek bulizni egy kurva nagyot? - ekkor a közönség elkezdett visítani, fütyülni.

Lenyomta az utolsó dalt, majd jött is vissza a BackStage-be.
-Nagyon jó voltál - futottam oda megölelni
-köszönöm. - mondta, majd belecsókolt a nyakamba.
-Na most te jössz - mondta

Átmentünk a nagy színpadhoz, mert én ott lépek fel.
-Sok sikert - csókolt meg, majd felmentem a színpadra.
Lenyomtam a koncertet, majd a végén felhívtam Andit a színpadra, mert készültem egy meglepetéssel.
-Most szeretném felhívni a színpadra... az én csodás barátnőmet Andit. - a közönség egyből megőrült.

Andi:

Nem értem miért hívott fel, de felmentem a színpadra. Mikor felmentem elindult az Always love you.
-Kérlek gyere ide - szólt Fletch a mikrofonba.
Amikor kinéztem a közönségre nem hittem el amit látok. Mindenki kezében a telefon vakuval. Nagyon szép volt. Vissza fordultam a lányhoz.

Letérdelt elém, majd kihúzott a zsebéből egy kis fekete dobozt.
-Andi. Hozzám jössz feleségül? - kérdezte.
-Igen - mondtam bele a mikrofonba, majd Fletcher felállt a földről és szorosan megölelt. A közönség újjongott és egyszerre mondták, hogy "csókot, csókot"

Átkaroltam a nyakát, ő meg az én derekamat és meg csókoltuk egymást.

Sziasztook! Bocsi, hogy nem volt resz, csak nem volt otletem🥲 remelem tetszik a sztori😅🤍

Heartless  |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now