11.rész

312 15 1
                                    

~1 hónap múlva~

Violet:

1 hónap eltelt. Andival gyakoroltunk egy csomót a versenyre, és gondoltuk, hogy |The Cranberries - Zombie| című dalával indulok

-Na akkor még egyszer elpróbálod gitárral, és végeztünk. - Mondta Andi. És én el is kezdtem játszani.

Another head hangs lowly
Child is slowly taken
And the violence, caused such silence
Who are we mistaken?

But you see, it's not me
It's not my family
In your head, in your head, they are fighting
With their tanks, and their bombs
And their bombs, and their guns
In your head, in your head they are crying

In your head, in your head
Zombie, zombie, zombie-ie-ie
What's in your head, in your head
Zombie, zombie, zombie-ie-ie, oh

Another mother's breaking
Heart is taking over
When the violence causes silence
We must be mistaken

It's the same old theme
Since nineteen-sixteen
In your head, in your head, they're still fighting
With their tanks, and their bombs
And their bombs, and their guns
In your head, in your head, they are dying

In your head, in your head
Zombie, zombie, zombie-ie-ie
What's in your head, in your head
Zombie, zombie, zombie-ie-ie
Oh oh oh oh oh oh oh, ay, oh, ya ya....

Fejeztem be.
-Szerintem, ha ezt így fogod előadni akkor meg is nyered - Mondta a lány csillogó szemekkel, majd meg csókolt
-És ha nem? - néztem rá
-Tök mind 1, hogy te nyered, vagy sem. Az én szememben mindig győztes leszel. - emelte fel az állam

Bementünk a hálószobájába, majd lefeküdtünk az ágyra összebújva, és elkezdtünk valami kurva unalmas filmet nézni, amin mind a ketten bealudtunk. Éjjel felkeltem, hogy elmenjek vízért, mert majdnem meghaltam annyira szomjas voltam. Szerencsére nem keltettem fel az alvó gyönyörű lányt.

A verseny holnap után lesz. Úgy terveztük, hogy addig itt leszek Andinál, és majd ő elvisz és hazadob utána.
Visszamentem a szobába, a lány még mindig békésen aludt, és én befeküdtem mellé, majd átöleltem. Reggel arra keltem, hogy valaki puszilgatja a nyakam.
-Jó reggelt csipkerózsika! Csináltam reggelit. -Ne hívj így tanci néni, másrészt pedig nem kellett volna, de nagyon köszönöm. - nyomtam egy puszit az arcára.
-Jolvan na - mondta, majd megpróbálta eljátszani, hogy megsértődött.

-Amúgy megyünk ma valahova? - kérdeztem két falat közben, de ő le se szart.
-Figyelsz? - kérdeztem, és közelebb húzódtam hozzá, majd kivettem a tányért a kezéből és letettem az asztalra.
-Nah - szenvedett
Ekkor megcsókoltam, a kezem a derekára vándorolt, majd feljebb a mellkasához. Ezzel egy időben vette le rólam a pólómat, majd fordított a helyzetünkön és én kerültem alulra. Áttért a nyakamra, néhol meg is szívta. Majd folytatta..
(Nem részletezem)

Mellkasán feküdtem, és hallgattam a szívdobogását, amikor megszólalt.
-Holnapra van ruhád amiben megyünk? - kérdezte miközben simogatta a fejemet.
-Nincs nagyon, elmegyünk vásárolni, és akkor te is veszel valamit.
-Oké

Felöltöztünk, majd elindultunk a plázába. Körbenéztünk a boltokban, majd amikor mind a ketten megtaláltuk a tökéletes szettet elindultunk haza.

Nekem egy fekete toppra, és egy fekete feszülős szoknyára esett a választásom.

Andi csak egy fehér egybe ruhát választott, mert a többi dolog a szettjéhez már otthon megvolt.
Egy hosszúszárú bőr csizma, és saját Brand-es bőrdzseki.

~Másnap~

Reggel korán keltünk, majd rendbe szedtük magunkat. Sminkeltünk, és felöltöztünk.

 Sminkeltünk, és felöltöztünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megetettük gyorsan Ronyt, majd bepakoltuk a gitáromat, és elindultunk a helyszínre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megetettük gyorsan Ronyt, majd bepakoltuk a gitáromat, és elindultunk a helyszínre. Beérve rengeteg ember fogadott, és persze mindenki a barátnőmet nézte. (Van mit xd)
-Na akkor menjünk be az öltözőbe, hangold be a gitárodat, és énekelj be. Jó? - kérdezte
-Gyere akkor menjünk. - mondtam neki.

Megcsináltam mindent, majd én következtem.
-Színpadon Violet Orlandi. Felkészítette, a magyar híres énekesnő Tóth Andi. - konferáltak fel.

-3.2.1 - mondtam halkan, majd elkezdtem.
-Another head hangs lowly
Child is slowly taken
And the violence, caused such silence
Who are we mistaken?... - énekeltem, ki-ki pillantva a közönségre. Andi a backstage-ben volt és onnan nézett.

Miután vége lett a dalnak, a közönség állva tapsolva fütyült. Lementem a színpadról, és egyből Andihoz vezetett az utam.
-Na milyen volt? - kérdeztem, és ő nyomott egy csókot a számra.
-Kurvajóó! Ha nem te nyered, akkor az embereknek nincs hallása. - mondta.

Kimentünk, és volt még hátra pár ember, őket meghallgattuk, majd jött az eredmény hirdetés.
-Mielőtt kihirdetjük a nyertest, hagy köszönjem meg mindenkitől aki eljött, és részt vett ezen az eseményen - mondta a házigazda.

-És a nyertes nem más mint... Violet Orlandi.
Ekkor éreztem meg két kezet a derekamon, és azt, hogy Andi megcsókol.
-Gratuláloook! - ugrott a nyakamba
-Kérlek gyere fel a színpadra, és vedd át a díjadat. - mondta a csávó, majd én felmentem a színpadra és átvettem a díjakat.

-Mielőtt elmennétek, szeretném nektek elmondani, hogy van egy meglepetés fellépőnk is, aki nem más mint Tóth Andi.
- ekkor felnéztem a színpadra, és láttam, hogy megjelenik Andi egy mikrofonnal a kezében, és énekli az első dalt.

A közönség vele együtt énekelte, ugrálta az összes zenéjét, és a végén a |Néztek| című dalát kétszer is előadta, mert vissza tapsolták. Bementem a backstage-be és ott vártam, amikor megjelent.
-Na és én milyen voltam? - kérdezte
-Nagyon jó, mint mindig - mondtam neki, majd megcsókoltam.

Maradtunk még egy picit, majd hazamentünk, és egyből az ágyban kötöttünk ki, mert annyira fárasztó volt ez a nap.

Heartless  |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now