8.rész

431 21 0
                                    

Violet:

Ezen a héten csináltak a 12.-esek számára egy filmezős estét a suliba. És azt találták ki, hogy aki jön annak nem kell valamelyik nap bemennie.

Na szóval úgy döntöttünk Laurennel, hogy bejövünk aztán, ha szar lesz a film akkor hazamegyünk.
-Megyünk boltba? - kérdezte Lauren
-Aha mehetünk.
Bementünk a boltba, majd megkerestük a nasis részt.
-Milyet kérsz? Hagymásat, vagy paprikásat? - kérdezte
-Ömm, vegyünk mind kettőt, és akkor nem kell dönteni - Mondtam neki mindent tudóan
Vettünk még innivalót, és random dolgokat

Vissza mentünk a suliba 6-ra, beértünk a terembe, ahol a filmezés lesz. Ki voltak pakolva matracok, babzsákok és a padokat kivitték. Leültünk az egyikre, majd bejött egy tanár aki ellenőrizte, hogy mindenki itt van e akik feliratkoztak a listára.

Bejöttek a felügyelőtanárok, és ott volt köztük Andi is. Odajött hozzánk, majd leült közénk és véletlenül hozzáért a keze a kezemhez, és megrázott.
-Megvan köztünk a szikra - mondtam, amire csak megforgatta a szemét
Amilyen jól indult a film, olyan unalmas lett a vége. A film végén elmentem wc-re, majd amikor már kezet mostam hallottam, hogy nyílik az ajtó. A tükörben láttam, hogy Andi bejött. Megállt mögöttem.

Megfordultam, hogy szembe legyek vele, és csak néztünk egymás szemébe, majd egy lassú csókba húztam.
-Baszki ezt nem kéne - tolt el magátol, majd ismét ott hagyott.

-Violet itt vagy? - jött be Lauren, de csak annyit látott, hogy térdemet felhúzva ülök a földön, és sírok.
-Mit csinált már megint? - kérdezte mérgesen
-Megcsókoltam és visszacsókolt, majd itt hagyott. - mondtam neki szipogva
-Jó akkor most elmegyünk hozzátok, rendbe szedlek, majd elmegyünk egy nagyot bulizni. Jó?! - mondta
-Rendben

Hazaértünk, és elkezdtünk készülődni. Egy fekete egybe ruhát választottam, és egy övet. Ja és a szokásos ékszereket.

Elindultunk a buliba, majd egy nagy házhoz érkeztünk, ahol már nagyba szóltak a disco zenék

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Elindultunk a buliba, majd egy nagy házhoz érkeztünk, ahol már nagyba szóltak a disco zenék. Beérve a házba rengetek ember fogadott, akik a zenékre táncoltak. A mi utunk a konyhába vezetett, én ittam egy vodkát, Lauren pedig egy sört, aztán mentünk táncolni.

Lauren megint elkeveredett, ezért egyedül táncoltam tovább, amikor valaki megfogta a derekam. Egy szőke, hosszú hajú lány volt. Haja szépen omlott le a vállára, szürke szemében, el lehetett veszni. Közelebb húztam magamhoz, majd megcsókolt. Sokkal másabb volt vele a csók, vadabb volt, de mégis szenvedélyesebb. Elmentünk inni a konyhába, de már annyira berúgtunk, hogy alig bírtunk menni.

Arra keltem, hogy kibaszottul fáj a fejem, de otthon voltam. Ekkor lépett be a szobámba Lauren, aki kérdőn nézett rám.
-Miaz? - kérdeztem
-Akkor nem emlékszel semmire, ugye?
-Nem, hallgatlak - mondtam
-Szóval, találkoztál egy csajjal akivel már 5 perc múlva egymás szájában voltatok, majd elmentetek inni, és annyira berúgtatok, hogy alig tudtatok menni. És én a kertben fetrengve találtam rátok - mondta nevetve
-Jézusom - fogtam a fejem
-Amúgy itt van fájdalom csillapító. Az segíteni fog. De én most megyek haza, mert anyuék családi ebédet akarnak, sziaaa - mondta
-Sziaa, és köszi hogy hazahoztál. - kiáltottam utána.

____________________________________

~Hétfő~

Elindultam a sulihoz, és tegnap megbeszéltük Laurennel, hogy kint megvár.
Megérkeztem a sulihoz, és Lauren kint várt.
-Sziaaa -húzott egy ölelésbe
-Halii - öleltem meg
-Megvárjuk itt kint Andit? Mert beszélni szeretnék vele. - kérdeztem a lányt
-Aha - ekkor hajtott be a suli elé egy zöld mustang.

 - kérdeztem a lányt-Aha - ekkor hajtott be a suli elé egy zöld mustang

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Andi és egy nála kicsit idősebb csávó szállt ki belőle.
A srác nekilökte a kocsinak, és erőszakosan megcsókolta. Mikor befejezték a nyálcserét Andi meglátott, hogy ott állok Laurennel az oldalamon lefagyva.
-Jó akkor most van vége. - mondtam, majd berohantam az épületbe zokogva
-Violet várj - ragadta meg a karom Andi, de Lauren elrángatott onnan.
Felrohantam az egyik vécébe, majd lecsúsztam a földre, felhúztam a térdeimet és csak sírtam.
-Hagy beszéljek vele - nyílt az ajtó Laurennel, és Andival az oldalán.
-Menj el! - Kiabáltam
Ekkor Ő elment, és Laurennel ketten maradtunk.

-Mért nem mondta el? - kérdeztem
-Nem tudom, de azt igen, hogy ezek után nem érdemel meg bármennyire is próbálkozik - mondta mérgesen
-De én szeretem - mondtam neki

Egész nap feküdtem a padon, miközben Lauren simogatta a hátamat. Volt ma törink, de ott sem csináltam semmit. Hazamentem megfogtam a 100-as zsepit, és elővettem a fiókomból egy pengét amit még akkor használtam, amikor anyukám meghalt. Leraktam az asztalomra, de nem csináltam vele semmit, befeküdtem az ágyamba és elkezdtem zokogni.

-Bejöhetek? - kérdezte Lauren
-Gyere - nyitott be
-Azt ugye tudod, hogyha sajnáltatod magad, nem lesz jobb?! - mondta
-aha
-Mi lenne, ha elmennénk valahová? - kérdezte
-Hová?
-Majd megtudod, csak hozz valami sportos ruhát.
Bepakoltam a táskámba egy sporttoppot, és egy cicanadrágot, majd valamennyire rendbe szedtem a fejem.

-Most komolyan egy box klubba hoztál? - kérdeztem a lányt
-Naa miért, nem jó?
-Nincs kedvem - és fordultam meg, hogy hazamenjek
-Faszt mész haza, most szépen bejössz velem - bevezetett egy terembe, ahol volt egy box zsák, majd adott egy pár kesztyűt.
-Gyerünk! Képzeld oda Andit - mondta
-Nem tudnám bántani - mondtam és leültem a földre
-Akkor képzeld oda azt a barmot, aki bármikor hozzáérhet, meg csókolhatja. - Ekkor durrant el az agyam.

Elkezdtem teljes erőmből ütni a zsákot, ami leesett a földre, majd elkezdtek fütyülni körülöttem az emberek, amire még idegesebb lettem.
Úgy püföltem azt a zsákot, mintha az életemen múlna, végül kiterültem mellette kapkodva a levegőt
-Na jobb? - kérdezte Lauren
-Aha persze - mondtam ironikusan

Hazamentünk, majd fel a szobámba. Mivel holnap suli Lauren nemsokára elment, és egyedül maradtam, ezért lefeküdtem aludni.

Beértem az iskolába, ahol Lauren fogadott.
-Tudtad, hogy töri lesz az első óránk, akkor miért jöttél be? - kérdezte
-Ki fogom bírni, ő sem beszél hozzám, akkor én se.

Bementünk a terembe, a tanár még nem volt bent. Becsöngettek, és kb 2 perccel utána nyílt az ajtó, ahogy látom ő se aludt sokat. Leült az asztalához és csak bámult maga elé.
-Tanárnőt biztos jól lefárasztották az este - mondta az az idióta.
-Örülök, hogy ilyen jókedved van, és ezért mindenki vegyen elő egy lapot. Írunk. Violet te felelsz! - Mondta érzelemmentesen.
Odaültem elé, de csak ült.
-Kérdez is a tanárnő, vagy csak nézzük egymást? - kérdeztem bunkón

-Violet, ahogy látod nem aludtam sokat. A családom nem egy elfogadó társaság. Az a pali akivel pedig láttál reggel, bátyám egyik munkatársa. Akivel sajnos a szüleim összehoztak.
-Eljössz velem ma a tóhoz este, és megbeszéljük? - kérdeztem
-Igen. Mostmár menj vissza a helyedre - mondta

Vége lett az órának, és én már nagyon vártam az estét.

Heartless  |BEFEJEZETT|Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt