Üçüncü açık mikrofon deneyimi sonlanırken alkışlar eşliğinde perdenin arkasına geçti. On beş dakika boyunca gözlerine dökülmüş olan yoğun ışık yüzünden kuliste yolunu bulamıyordu. Nereye gideceğine karar vermeye çalışıyorken Xaiver yanına geldi. Zikzak çizerek ve sevinç dolu sesler çıkararak gelen adam, kadının yanına varınca "Yine harikaydın, yine harikaydın," dedi.
"Teşekkür ederim," diyebildi ancak.
"Sahneden seyircilere sürpriz yumurta atmak müthiş bir sürprizdi."
"Teşekkür ederim," diye tekrarladı kendini. Daha öncesinde övgü almıştı ama Xavier gibi neşeli ve heyecanlı bir ses onu övmemişti, neyi nasıl demesi gerektiğini bilemiyordu, adamın heyecanına ayak uyduramıyordu. Arka arkaya üçüncü geceydi sahneye çıktığı, enerjisi bitmişti.
Xaiver ile beraber koridorları geçerek kulübün seyirci kısmına geri döndü. Daha sahnenin yanından ayrılmamıştı ki Tanner'ın, Daniel'ın, Daniel'ın nişanlısının ve Carlos'la Niki'nin oturduğu masadan ona doğru beş farklı el işareti yapıldı.
Sahne ışıkları yüzünden hala önünü görmekte zorlanan kadın kendisine sallanan eller sayesinde masayı buldu. Ayağı bir yere takılmadan masa aralarından geçerek dostlarının yanına varmayı başardı. Ona ayrılan sandalyeye oturdu, düşmemek için masanın üzerine kollarını koyarak destek aldı.
Kulübün sahibiymiş gibi bir rahatlıkla yayılmış olan Carlos, sımsıkı tuttuğu Niki'nin elini kendi eliyle birlikte havaya kaldırdı. "Şahaneydin, Eiffel, şahaneydin. Keşke ilk çıktıktan sonra bize haber etseydin de üçüncüye değil ikinci sahnene gelmiş olurduk."
"Gelmek ister misin bilemedim."
"Tabi ki isterim, isteriz. Artık aynı işte çalışmıyoruz diye arkadaşlığımızın sonu gelmiş değil ya. Yalnızca, attığın sürpriz yumurtalardan bize hiç düşmedi. O işi ayarlamazsan belki bozuşabiliriz."
Tüm masa aynı anda güldü. Gülüşme sesleri kesilmeye yakınken devam etti Carlos. "Sen ve Daniel ne iş çıkardınız sahiden merak ediyorum, bizler olmadan ne yaptınız yani?"
"Batırdık?" dedi Daniel sesli düşünerek doğru cevabı arıyormuş gibi. "Yumurtladık? Hangisini tercih edersin?"
Niki gözlerini devirdi. "Tasarladığın oyuncaklar da esprilerin gibi mi? Eğer öyleyse markanın bu yeni yüzü de pek tutmaz."
"Bence tutacak," dedi kollarını birbirine bağlamış olan Tanner. Gözü her saniye geçtiğinde bir başkasının yüzüne odaklanıyordu. "Dünkü gösteride çekilen videoları görmediniz mi? Eiffel şu an internetin her yerinde."
Eiffel başını yere eğdi. "Niye hatırlatıyorsun ki? Ben ne güzel görmezden gelmeye çalışıyorum."
"Hakkında yapılan yorumları boş ver," dedi Carlos. "İyi yanından bak. Senin fenomen olman Toyegg'in de fenomen olmasını sağladı ve şu salondakilere sürpriz yumurta dağıtma fikri sayesinde daha da fenomen olacaksın. İnsanlar en azından sırf seninle bağlantısı var diye bir tane Toyegg alacaktır."
Niki doğrudan göz teması kurarak sordu. "Bu Toyegglerin parasını nereden çıkardın?"
"Şirketin hesabından. Kulağa çılgınca geliyor ama Alan izin verdi, yapabileceğimi, parayı harcayabileceğimi söyledi ben de, Tanner'ın fikri üzerine değerlendirdim."
"Ürünün ilkini bedava vermek," dedi sırtını yaslamış olan Tanner. "Her zaman işe yarar. Şu an yumurtayı burada açmamış olanlar eve gidince çocuğuna verecektir. Hatta sana dua dahi edeceklerdir senin sayende, evlerine döndüklerinde yakalarına yapışan çocuklarına verebilecekleri ufak bir şey edinebildikleri için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toy Olmayan Yumurta
Science-FictionSürpriz yumurtaların paketini sıyırırsan altından çikolata çıkacağı bellidir ama çikolatanın altındaki plastik yumurtadan ne çıkacağı belirsizdir. İstediğin, beklemediğin ya da hiç düşünemediğin bir oyuncak çıkabilir. Eiffel Equinox'a sürpriz yumur...