Júli. 12-13.

460 17 0
                                    

Július 12.

- Reni ébresztő, reggel van! Reni, drágám! - Erre és azokra a puszikra keltem amit Cortez hagyott az arcomon.

- Reni! Értem én hogy hajnali háromig voltunk fent, de már elmúlt dél is, mi pedig programot terveztünk mára! Negyed egy van Reni...

- Negyed egy? Szerintem még életemben nem aludtam ilyen sokáig. - ültem fel, de nem telt bele pár pillanatba se, már is visszadőltem.

- Rentai Re...

- Kivételesen most én vagyok fáradt, leszel szíves tolerálni!

- Jól van na. Akkor holnap menjünk a természet tudományi múzeumba?

- Hová megyünk holnap? - kérdeztem nagyon-nagyon álmosan.

- A természettudományi múzeumba. - Hagyta végül rám, és mellém feküdt.

- Nem vagy éhes?

- Most hogy így mondod...

- Ha megfordulsz akkor ott van a reggelid az éjjeli szekrényen.

- Imádlak Cortez. - vizslattam a melegszendvicseket. - Egy isten vagy! - haraptam bele.

Volt benne szalámi, párizsi, sonka, sajt, mégtöbb sajt, vaj és valami amit nem tudtam megállapítani. Nyami!

- Hmmm. Ezt jól befaltad. Finomat készítettem? - kapcsolgatta Cortez a szobájában lévő tévét.

- Ühüm. - bólogattam, majd mintha Nate ordítását hallottam volna. - Te is hallod Nate hangját, vagy csak én képzelődök?

- Szerintem csak képzelődsz.

- Lehet. Én szerintem még alszok egy kicsit... - Ásítottam egy nagyot.

- Jól érzed magad Reni? Nem vagy te beteg? Sosem alszol ennyit.

Óvatosan odahajolt voltam és gyenge csókot nyomott homlokomra. Ezen tettén kénytelen voltam elmosolyodni, és széles mosolyra húztam a számat. Nagyon szeretem.

- Hát lázad az nincs. Reméljük csak nagyon kimerültél.

Bárcsak ne lett volna Corteznek igaza. Este hétig aludtam, és lázasan keltem.

- 38.9 C° (fok). Hozok lázcsillapítót. Maradj addig itt Reni.

- Nyuhi nem mehek sehova. - Csámcsogtam. Most éppen a vacsorámat fogyasztottam.

Fáradt voltam, rázott a hideg, de attól az étvágyam még nem ment el. Mondjuk nem biztos hogy a hotdog volt a legjobb választás. Na mindegy.

Mai napom:

Betegség: 5/1 Nem vagyok jól :(
Alvás: 5/3 Legalább hamar eltelt   nap.

Július 13.

- Gyere Reni, indulni kell az orvoshoz! Reni!

- Nem akarok! - mondtam, de közben szőrnyű köhögő roham tört rám.

- Még csak fel se öltöztél?! - Lépett be Cortez a szobába. - Reni légyszíves! Értem én hogy szarul vagy, pont ezért is viszlek el orvoshoz. Fel ír valami gyógyszert és seperc alatt jobban leszel!

- Menj ki, pár perc és megyek.

Kissé tán durcizva, de felöltöztem és sikeresen elindultunk.

Az orvos nem éppen jó híreket mondott, közölte hogy benyeltem valami vírust, és szedjem a köhögtetőt és a láz és fájdalom csillapítót.
Ha nem múlik a lázam öt napon belül akkor menjünk vissza.
Kösz, nagy segítség voltál. Mármint...

Most itthon - bocsánat, Cortezéknél - fekszek, és vagy azt hallgatom ahogy Cortez mindenféléről dumál - kiélvezve azt hogy nincs hangom -  vagy alszok. Inkább a másodikat választottam.
Ja igen, kicsivel azután hogy visszaértünk az orvostól elaludtam, és amikor felkeltem már nem volt hangom. Pfff. Annyira őrültem neki mit ne mondjak.

Cortez egész nap mellettem feküdt és gondoskodott rólam. Csinált nekem ételt, meg ilyenek. Nagyon cuki. <3

Cortez elment a gyógyszertárba... Vajon miért?  - Sose fogjátok kitalálni - Hát gyógyszerért!
Ami természetesen nekem kellett.

Komolyan, csak én lehetek olyan szerencsétlen hogy a nyár közepén, amerikában, a barátomnál elkapjak valami hülye betegséget!  Nagyon szomorú lett a kedvem ettől. :(
Fel is hívtam Virágot.

- Szia Reni! Mizu? Nézd ő itt a cicánk Cirmos! Ugye milyen cuki?  Reni lefagytál? - Mivel beszélni nem tudtam, így mutogatni próbáltam. - Úúúú most Amerikából jöttem...-mezünk?

Csak a fejemet ráztam.

- Akkor barkóbázunk? Nem? Hogy-hogy nem? Tudom már!  - ordított fel - Activity igaz?

Mivel nem igen értette hogy nem tudok beszélni, így inkább leírtam neki.

- Áhhh! Akkor most mégse játszunk? - fejcsóválás - Nagyon sajnálom hogy beteg vagy! Küldök neked gif-feket oké? És cuki állatos képeket. Attól tuti jobban leszel! Várj egy percet.

Virággal sokat "beszélgettünk" - pontosítva ő beszélt, én meg írogattam. Már Cortez is  rég megjött mire letettük. Hiányzott már egy jó kis csajos "beszélgetés".

Mai napom:

Virág: 5/5 LB♡
Betegség: 5/1 Utálom.
Cortez: 5/5 Imádom <3

Reni New Yorkban《Szjg Fanfiction》&lt; Befejezett &gt;Where stories live. Discover now