Augusztus 15.
Reggel összepakoltunk és elbúcsúztunk Lintől és Milántól. A többiek is haza jönnek velünk, így Cortez tegnap, mindenkinek átrakatta a jegyét ma 11 órára. Nem dramatizáltuk túl az elköszönést, de megígértük hogy az esküvőjükre mindenképp eljövünk. Illetve Aisha megígérte hogy az esküvőjükre a fiúját is meghívja.
Ilyen körülmények között indultunk vissza New Yorkba, és én már tudtam hogy sok-sok pakolás fog rám várni. Ezenkívül abba is biztos voltam hogy Aisha még szervez akar nekünk valami búcsúzkodós programot holnapra.Rájöttem hogy utálok repülni. Nagyon kifáraszt. És félek a felszálláskor és a leszálláskor. Nem tudom miért.
Miután leszállt a gépünk, Cortezzel és Kikivel taxiba ültünk. Itt Cortez beszélt a szüleivel, akiktől megtudtuk hogy ma vacsorára meghívták pár ismerősüket, és így hogy egy nappal korábban hazajöttünk, nekünk is részt kell ezen vennünk. Ekkor már a tudatalattim érezte, hogy ez a vacsora nagyon rosszul fog alakulni.
Miután haza értünk, először pakoltam egy kicsit a ruháimat, majd 6-ig aludtam is. Aztán felkeltem és rájöttem hogy kénytelen leszek felvenni a gyönyörű barack színű ruhámat, amit Cortez szüleitől kaptam egy előző vacsorára. Még mindig nagyon szép volt, és viszonylag elfogadhatóan állt rajtam. Cortez azt mondta, hogy gyönyörű vagyok és nagyon jól áll még mindig a ruha. Illetve ezen kívül suttogott még pár dolgot a fülembe, de azt inkább nem írom le. Mindegy.
A vacsora először zökkenőmentesen zajlott. Minden jól ment, csak aztán ez a bizonyos pár akivel vacsoráztunk (férj és feleség, de nincs gyerekük és nagyon bunkók), szóba hozta Kiki egyik olyan dolgát ami teljesen családi ügy lenne és nem kéne beleszólniuk, ráadásul Kiki-t nagyon rosszul érintette. Eddig erről én sem tudtam, de legalább kiderült ebből az esetből hogy a lánynak is milyen rossz a kapcsolata a szüleivel.
Szóval szóba hozták hogy Kiki még valamikor Június elején, neki ment egy kocsinak valahol, de ekkor még a jogsija sem volt meg, mert pont a vizsga előtt történt ez pár nappal. Szerencsére senki sem szenvedett komolyabb sérülést. Ha jól vettem ki a szavaikat csak a másik kocsiban ülő kislánynak tört el a karja, és Kiki enyhe agyrázkódást szenvedett.
Ugyebár azon kívül hogy a szüleinek a kocsi teljes rendbe hozatalát, és a kórházi díjakat fizetni kellett, ráhívták Kikire a rendőröket és elég nagy slamasztikába került azért mert nem volt jogosítványa. Cortez szülei nyilván nagyon dühösek lettek - ezt meg is értem. Eddig a szoba fogságon, és azon kívül hogy abba kellett hagynia a vezetni tanulást, tőlük nem kapott más büntetést. Most viszont a vendégekkel elkezdték kibeszélni mindannyiunk előtt az esetet, és a drága pár buzdítására kitalálták hogy kelleni fog Kikinek még valami büntetés. Kiki erre nagyon kiborult, a szülei kiabáltak vele, hogy, hogy mer így beszélni velük. Végül pedig Cortez anyja kimondta a végítéletet. Kiki-t Magyarországra küldik. Ez szerintem se hangzik olyan rosszul, de Kiki üvöltözött a szüleivel, aztán könyörgött nekik, majd sértetten és sírva felvonult a szobájába. Cortez megpróbált a szülei lelkére beszélni, még a 'beteg a nagymamájuk' kártyát is bevetette, de hiába. A szüleik hajthatatlanok voltak.
Mielőtt elmentünk volna aludni, bekopogtam a szobájába, de nem kaptam választ.Mai napom:
Kiki: 5/2 Sajnálom őt, de kicsit talán megérdemli
Augusztus 16.
Reggel két rossz hírrel, szembesültem az első, hogy Aisha írt hogy nem tudunk találkozni mert nagyon elfoglalt ma! Ez annyira elszomorított hogy majdnem sírtam. Már csak belegondolni abba hogy lehet, hogy hónapokig nem fogunk találkozni és még csak el se tudtunk normálisan búcsúzni egymástól! Ez teljesen kikészít.
A második hogy meghallottam, hogy Cortez a szüleivel veszekszik. Nem egészen értettem miről van szó, csupán Kiki nevét tudtam kivenni a hangokból. Nagy nehezen kimentem hozzájuk és megkérdeztem mi történt. Erre kiderült hogy Kiki reggelre eltűnt és nem veszi fel a mobilját. Cortez-ből pedig épp azt próbálták ki szedni hogy hol van. Állítólag már mindenkit felhívtak, de senki semmit nem tud a lányról. Hát nem csodálom hogy Cortez szülei idegesek voltak. Mivel jobb dolgom nem volt így pakoltam. Sokat és sokáig. Corteznek is bepakoltam a bőröndjét mire Kiki előkerült.
Kiderült hogy Nate-nél volt. A szülei összepakoltak neki. Holnap ő is jön velünk.Mai napom:
Aisha nem köszönt el tőlünk: 5/1 :'(((
Pakolás:5/1 Holnap utazunk haza :(
YOU ARE READING
Reni New Yorkban《Szjg Fanfiction》< Befejezett >
FanfictionMi lenne Reninek a tökéletes szülinapi ajándék? Természetesen pár könyv. De Cortez különleges ajándékot szeretne adni neki. Ezért úgy dönt elintézi Reninek hogy a nyarat vele tölthesse... Még hozzá New Yorkba! Reni és Cortez elindulnak New Yorkba...