Augusztus 8.
- Rendben mondom a tervet. Ma már biztosan kiderítjük hogy kicsoda Aisha palija. - Magyarázta Nate.
- Nem tudnád békén hagyni szegény Aisha-t?
- Nem. Muszáj megtudnom ki ez a fiú hogy jól elbeszélgethessek vele. - Nagyot sóhajtottam, és Lin szemébe nézve megráztam a fejem. Utána a óceán felé fordultam, ahol Milán, Cortez és Kiki hülyéskedtek. Szerencsére Nate annyira megakarta tudni a 'titkos hódoló' kilétét, hogy elfelejtette meghívni Abebi-t.
- Miért nem bízol Aisha választásában Nate?
- Én bízok benne. De Aisha olyan nekem mintha a húgom lenne. A gimi közben nem voltam ott hogy megvédjem. Most viszont mindenképp megfogom. Csak minden annyival egyszerűbb lenne ha megmondana ki az a srác. Mindegy. Akkor a terv: Megpróbáljuk kifaggatni Aisha-t. Ha nem árul el semmit akkor meg kell néznünk a mobilját. Ha ez következik akkor elsősorban próbáljatok meg behívni az óceánba, de ha nagyon nem akarja, akkor kénytelen leszek erőszakkal elvenni a telefonját.
- Nate...
- Helló guys! - Aisha rohant felénk, arcán hatalmas mosoly, láthatólag rohadt boldog volt. Fején szalmakalap volt, és lenge, fehér nyári ruhát viselt.
Ahogy megpillantották Aisha-t, Cortez, Kiki és Milán is kiindult a partra.
- Ha most nem hagyja hogy megöleljem mert barátja van, akkor kitépem a telefonját a kezéből, megtudom hol lakik a srác, és a szart is kiverem belőle. - Motyogta mellettem, az épp felálló Nate.
- Mi van? - Nem egészen értettem amit Nate mond.
Valószínűleg érdekes látványt nyújthattam mert Cortez megállt előttem és megkérdezte hogy 'Van-e valami baj'.
- Velem semmi. De Nate-nak szerintem jól jönne egy pszichológus.
- Most épp miért?
- Szerintem enyhén düh kezelési problémái vannak.
- Lehet. - Kuncogott fel a fiú. Most hogy nem volt itt Abebi teljesen normálisan viselkedett.
Amikor otthon voltunk akkor is kedves volt, olyan pillanataink is voltak amikben úgy éreztem magam mint ha újra tizenegyedikesek lennénk, és még csak most jöttünk volna össze, de már kiállt miattam az ablakba.A kezét nyújtotta felém a fiú, amit én kézségesen elfogadtam, hagytam hogy felhúzzon, majd leporoltam a nadrágom.
Épp az arcát fürkésztem mikor Aisha rám ugrott. Mindketten elborultunk, de szemcsére a homokba estünk. Cortez nevetett, megint felhúzott és most ő segített leporolni a nadrágom. Mosolyogva beharaptam a számat ahogy megéreztem hogy a farzsebembe csúsztatja a kezét.
- Igazán jól áll ez a rövidnadrág. - suttogta a fülemhez hajolva.
Belül vigyorogtam miközben a figyelmemet próbáltam Aisha-ra összpontosítani aki már elkezdett valamit magyarázni arról hogy milyen jól érezte magát, és milyen szuper ruhákat vett magának.Időközben leültünk a napozóágyakra és Nate már elkezdte a hadműveletét.
- Ne már Aisha! Áruld el ki az a srác!
- Nem.
- De.
- Nem.
- De...
- Nem, nem és nem! Tönkre vágnád az egész kapcsolatomat.
- Nem igaz. Én csak illedelmesen elbeszélgetnek a sráccal arrol hogy mit lehet és mit nem.
- Nate! Kezdesz felhúzni! Szállj le a magány életemről, én se turkálok a tiédbe.
- Én csak megakarlak védeni Ash.
- Ne szólíts így! Már elmúltak ázok az idők amikor a segítségedre lett volna szükségem. És ezzel együtt Ash megszűnt létezni. Szóval felejtsd el ezt a becenevet, és akadj le a barátomról. Mert én nagyon boldog vagyok vele. Mindent elmondtam neki a múltamról, és ő támogat. Nem szakított velem miatta, és számomra ez pont elég ahoz hogy bízzak benne. Oké? Zárjuk le itt a témát.
Nate lemondóan megcsóválta a fejét és reménykedtem benne hogy tényleg annyiba hagyja a tervét.Már otthon voltunk mikor a nagymamám hívott. Természetesen a Kanadai.
- Szia Nagyi!
- Oh kincsem, de rég beszéltünk mi újság veled? Jól érzés magad?
- Igen nagyon jól vagyok. Képzeld a napokban Kanadába fogok utazni pár barátommal!
- Akkor ugorjatok be hozzánk egy kicsit rendbe?
- Nem hiszem hogy pont arra felé mennénk. - Nevettem.
- Hová mentek?
- Uh hát hirtelen nem jut eszembe.
Bár a város neve tényleg nem jutott eszembe, de a fejembe ott motoszkált hogy mintha Lin tényleg valami Québec-hez hasonló várost mondott volna.
Végül még tíz percig beszélgettünk a nagyival és aztán letettük.Cortez romantikus fürdőt készített rózsákkal, aztán az esténk ezután már határozottan jól telt.
Mai napom:
Cortez: 5/5* Szeretem <3
Aisha: 5/5* Annyira örülök hogy végre boldog.
Nate: 5/3 Kicsit furán és mániákusan viselkedett ma.
YOU ARE READING
Reni New Yorkban《Szjg Fanfiction》< Befejezett >
FanfictionMi lenne Reninek a tökéletes szülinapi ajándék? Természetesen pár könyv. De Cortez különleges ajándékot szeretne adni neki. Ezért úgy dönt elintézi Reninek hogy a nyarat vele tölthesse... Még hozzá New Yorkba! Reni és Cortez elindulnak New Yorkba...