Július 6.
Reggel miután felkeltem és szembe találtam magamat Cortez szüleivel, tulajdon képen kimenekültem a házból. De tényleg. Amikor megláttam a konyhába őket, egy ,,sétálok egyet a környéken" mondattal kifutottam a házból. Mivel a környékét nem igen ismertem, így tényleg sétálni indultam.
Egy idő után már vissza akartam fordulni hisz idegesített a hatalmas tömeg. Aztán leszólított egy kislány. Bár nem értettem mit mond, arra rájöttem hogy baj van. Folyamatosan sírt, a kezmet rángatta, próbálta megértetni magát és egyetlenegy felnőttet se láttam a közelébe. Nem lehetet túl idős, talán 5-6 éves lehetett. Rögtön hívtam Cortezt, miután realizáltam hogy valószínűleg eltűntek a szülei. Nem vette fel. Basszus. Hívtam Kikit, de ő se vette fel. Aisha volt az első akit eltudtam érni. Miután sikerült elmondanom hogy mi a helyzet, kiderült hogy épp nem messze lakik innen. Azt mondta 10 perc és itt van.
- Reni! Itt vagyok! - lengette a karját, és próbálta átverekedni magát a tömegen.
- Sziasztok. - leguggolt a kislány elé és angolul kezdett vele kommunikálni.
- Reni, jó hogy hívtál. Köszönj szépen Nancy-nek. - mutatott a kislányra. - A nővérére volt bízva. Mint kiderítettem az történt, hogy Nancy oda szaladt a játékbolt kirakatához, míg az előbb említett telefonált, de aztán a nővérét nem találta ott ahol az előtt volt. Azért jött ide hozzád, mert nagyon hasonlítasz rá, azt hitte te vagy az.
- És most mit fogunk csinálni? - néztem rá a sírás határán állva.
- Nem messze van egy pláza. Te itt maradsz Nancyvel, amíg én bemondatom a kislány nevét, és hogy elvesztette a nővérét, üljetek le addig arra a padra, hátha itt keresné a húgát. Reni maradj nyugodt! Egy sokkos állapotú ház evés kislánynak nem biztos hogy az a legjobb ha elbőgöd magad. Ja még valami. Ne csinálj semmit amivel azt az érzetet kelted benne hogy veszelyes vagy, bántani akarod vagy ilyesmi. Pár perc és vissza is értem.
Kénytelen voltam belátni hogy Aishanak igaza van. Leültettem egy padra, amíg Aisha elment. Nem tudtam kommunikálni vele, így ez megnehezítette a dolgomat. Örömmel láttam hogy Aisha egy felzaklatott velünk egykorú lánnyal a tért vissza. Amint Nancy meglátta gyorsan felé szaladt, majdnem felborította. Amúgy nem csodálkozom hogy összekevert minket, a lány ijesztően hasonlított rám. Még egy jó ideig hálálkodott Aishának amiből nem sokat értettem. Miután elindultak - minket otthagyva - csörgött a telefonom.
- Reni, te meg mégis hol vagy? - Szólt bele a telefonba Cortez. Upsz. Róla teljesen elfeledkeztem.
- Öhm, itt vagyok nem messze Aisháéktól.
- Pontosan hol? - Aisha bele szólt a mobilomba és bediktálta a címét.
- Lassan ott vagyok, és elmegyünk a reptérre Macuért. - Tényleg Macu! El is feledkeztem arról hogy ma érkezik! - Aisha te eljössz velünk vagy haza sétálsz?
- Még szép hogy megyek! Hova gondolsz?
- Maradjatok ott, mindjárt oda érek.
Pár perc múlva tényleg megérkezett és elindultunk hárman a reptérre.Azt gondoltam hogy nem lesz nehéz megtalálni a reptéren egy japán srácot, de tévedtem, mert Macu-t alig bírtuk kiszúrni a tömegben. Amikor viszont végre oda evickéltünk egymáshoz, olyan gyorsan kezdtem neki magyarul hadarni, hogy a végén már úgy kapkodtam a levegőt mintha megállás nélkül futottam volna egy kilométert.
- Nyugi Reni, meg ne fulladj. Ő ki? - nézett Macu a japán barátnőnkre.
- Aisha Higashiyama személyesen. - Nyújtotta a kezet az előbb említett.
- Áhhh, szóval te vagy az a lány Cortez instájáról. Matsuda Okitsugu vagyok. Örülök hogy megismerhetlek. - válaszolt Macu franciául, majd kezet ráztak, és mind a ketten ránk emelték tekintetüket.
- Hazadobsz Cortez? Anya most írt, hogy menjek haza, mert beakar mutatni valakinek.
- Persze. Meg akkor már Kikiért is beugrunk, most ért véget az edzése. Induljunk is. - ragadta meg Cortez Macu egyik bőröndjét és elindult. Természetesen mi követtük, de a tömegben így is majdnem szem elől tévesztettük.Mai napom:
Macu: 5/5 Végre itt van.
Az elhagyott kislány: 5/1 Szörnyű hogy ilyenek tényleg előfordulnak.
New York: 5/5* Még mindig gyönyörű.Ha tetszett a rész akkor jelezd valahogy légyszi
A következő rész érkezése még kérdéses.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Reni New Yorkban《Szjg Fanfiction》< Befejezett >
FanficMi lenne Reninek a tökéletes szülinapi ajándék? Természetesen pár könyv. De Cortez különleges ajándékot szeretne adni neki. Ezért úgy dönt elintézi Reninek hogy a nyarat vele tölthesse... Még hozzá New Yorkba! Reni és Cortez elindulnak New Yorkba...