Július 25.
- Miért is jöttünk el?
- Annyira nem bírom Abebi-t! És így öt év elteltével pedig már minden bűne el is van felejtve! Komolyan, nem értem hogy a fiúk és Kiki hogy tudnak rá olyan nagy rajongással nézni! Mindannyian tudják hogy mi történt a gimi 3. évében! De nem! Még mindig ő a szent és ártatlan kicsi lány! Komolyan, még jó hogy Aisha nem bocsát meg neki! Milán is hogy érthetett egyet azzal hogy tök jó fej? Ott volt velem együtt, láttuk hogy mit tett! Kiki még hagyján, ő fiatalabb nálunk, sose úgy fogja fel a dolgokat ahogy kéne, de a többiek! Arghh. Én tényleg nem hiszem el! Megjelenik, pedig tudja hogy utáljuk, és jön azzal hogy elment Aisháékhoz meg blah, blah, blah. Annyira idegesítő!
- Bocsi Lin, de nekem fogalmam sincs miről beszélsz.
- Basszus, én bocsi! El is felejtettem hogy csak nem rég óta vagy itt. De amúgy azt hittem hogy Aisha elmondta. - Lin lesütötte a szemet és úgy folytatta. - Nem akarom befolyásolni a véleményed Abebi-vel kapcsolatban. A legtöbb ember imádja őt.
- Hát én nem. Emlékezted egy régi... Mondjuk úgy ismerősömre. Meg nyomul Cortezre.
- Szóval észre vetted.
- Még szép.
- Jobb ha figyelsz rájuk. Régen, még kilencedikben alakulhatott köztük valami. Ha Abebi nem költözik haza németországba akkor valószínűleg ti se ismeritek meg Cortezzel egymást.
- Ohhh.
- Nem azért mondom mert szerintem, Cortez dobni fog érte, de... Abebi mindenki fejét képes elcsábítani, és láttunk már erre felé egy pont ugyanilyen esetet.
- Ezzel most nagyon megnyugtattál.
- Nem azért csak... Jobb ha tudsz róla.
- Oké, köszi. Amúgy mi is az ami miatt annyira utáljuk Abebi-t?
- Nem tudom hogy elmondhatom-e. Ez Aisha magánügye. Jó mondjuk nem kell mindent tudnod. Tizenegyedikesek voltunk amikor Abebi visszajött a suliba. Aisha-val rögtön újra legjobb barátnők lettek. Eltelt félév. Aisha már több mint egy éve volt ekkor együtt a barátjával. Új év ünneplő buli volt, de Aisha nem tudott eljönni rá, mert tüdőgyulladása volt. Abebi rámászott a legjobb barátnőjének a fiújára, aki meg se próbált ellenkezni és simán bele ment. Az egyik ember felvette videóra és elküldte Aisha-nak. Bár ennek még bőven van folytatása, de elég ha ennyit tudsz.
- Akkor Aisha ezt mesélte Macu-nak. - Motyogtam az orrom alatt.
- Mi?
- Semmi. És te akkor empátia miatt utálod Abebi-t, vagy neked is van vele külön sztorid?
- Első sorban ő utál engem. Amikor Aisha-val jóban voltak én próbáltam barátkozni vele, de ő sosem kedvelt.
- Mert az ellenfele lettél Aisha legjobb barátnője cím versenyében?
- Igen, azért is.
- És még?
- Nem tudom tudod-e, de mi Cortezzel régen nagyon-nagyon jóban voltunk. Nem úgy, de végig együtt jártunk általánosba, és nekem rajta kívül nem igen voltak barátaim. Mindegy. Apukám és anyukám négy éves koromban elváltak. Apukám elvitte mindenünket. Házat, pénzt, autót, mindent. Anyának sürgősen munkát kellett találnia, és a végén így kötöttünk ki Cortezéknél ahol dajkát kerestek. Szóval Cortezzel négy éves korunk óta ismerjük egymást. Végig együtt jártunk nyolc évig suliba, pedig ők mindig költöztek, a családja mégis fizették a taníttatásom is. A szülei nem rossz emberek, csak fura a személyiségük. Én a mai napig hálás vagyok nekik, hisz azzal hogy magánsulikba járhattam általuk, később lehetőségem nyílt a jó egyetemekre. Ha ők nem lennének, sosem nyílt volna lehetőségem a Yale-n végezni. Bár ez nyilván annak is köszönhető hogy gimi kezdete óta készültem a felvételire. Mindegy, életem ezen része számodra már unalmas lehet.
- Te a Yale-re jártál?
- Igen.
- De szuper !
- Abebi mindig féltékeny volt rám amiért közös gyerekkorunk volt Cortezzel. A többi már csak ráadás. Ha érdekel Aisha teljes sztorija akkor kérdezd meg őt.
- Oké.
- Ott egy kajás strand vegyünk a többiek nem kaját, jó? Úgyis mindjárt ebédidő van.
- Oké.Próbálom a következő részt még a héten vagy jövő héten hozni. Sajnálom hogy a mai kissé rövid lett :(
esztercsenge
YOU ARE READING
Reni New Yorkban《Szjg Fanfiction》< Befejezett >
FanfictionMi lenne Reninek a tökéletes szülinapi ajándék? Természetesen pár könyv. De Cortez különleges ajándékot szeretne adni neki. Ezért úgy dönt elintézi Reninek hogy a nyarat vele tölthesse... Még hozzá New Yorkba! Reni és Cortez elindulnak New Yorkba...