Július 25.
Szokásunkhoz híven a homokban ültünk - délután három óra felé járhatott az idő - és nem rég ebédeltünk. Abebi épp Nate-tel és Kiki-vel szórakozott, Aisha és Lin nagyban kibeszéltek valamit, Milán napozott, Cortez pedig a hajamat piszkálta.
- Játszunk valamit!
- Ne már Nate, a röpi már holt unalom. - Nyafogott Aisha.
- Akkor ne röpizzünk. Játszunk mondjuk...
- Játszunk mondjuk Fekete, fehér, igen, nem-et!
- Unalmas! - Hurrogta le Milán ötletét Nate.
- Mi lenne ha Én még sohá-t játszanánk?
- Szuper ötlet Abebi! Skacok gyertek Én még soházni!Egy rövid idő után sikerült elhelyezkednünk egy körbe.
- Akkor mondom a szabályokat. Például: Én mondok valamit, Én meg soha... Ha te már igen akkor felemeled a jobb kezed, ha te meg nem akkor semmit sem csinálsz. Ha felemelted a jobb kezed, le kell magadtól vonnod egy pontot. Mindenki tíz ponttal kezd. Ha valakinek elfogy az összes pontja, kiesett. Az nyer aki legtovább tud benn maradni. Mindenkinek érthető?
- Igen. - Hangzott az egységes válasz.
- Jó akkor először én mondok, és jobbra halad a kör. Én még soha nem voltam esküvőn.
- Az számít ha nem emlékszek, de voltam?
- Számit ám.
- Ahhjjj.
- Oké, mindenki megvan?
- Kiki te voltál. Alfréd bácsikánk esküvőén, rémlik?
- Ja tényleg! Jó most már mehetünk tovább.( ( + ) = Már igen.
( - ) = Még nem.Írói szerk.)
Nate: -
Milán: -
Cortez: +
Lin: +
Aisha: +
Reni: -
Kiki: +
Abebi: -- Milán te jössz.
- Ööö, Én még soha... Én még soha... Rám még sosem hívtak rendőrt.Nate: +
Milán: -
Cortez: -
Lin: +
Aisha: +
Reni: -
Kiki: -
Abebi: -- Halljuk, miért hívták rátok a rendőrt!
- Épp nyaralni voltunk és éjfélig nyomattuk a zenét. Az egyik idős szomszéd pedig fogta magát és ránk hívta a rendőröket. De nem lett belőle semmi. Te Lin?
- Ugye én régebben egy társasházban laktam. A harmadikon lakott egy kislány és az anyukája. Épp mentem be a kapun, amikor az említett kislány apja megszólított hogy engedjem be mert az anyuka rosszul lett. Én beengedtem, de az anyuka annyira kiborult hogy végül rám hívta a rendőröket. Ennyi.
- Nemár!
- De bizony. Te vagy Cortez.
- Én még soha nem üvöltöztem valamelyik párom szülőjével. - Jelentette ki határozottan, és mélyen a szemembe nézett.
- Ezt most direkt csinálod?
- Aham. Te még egy pontot se veszítettel. - suttogta a fülembe.Nate: -
Milán: -
Cortez: -
Lin: +
Aisha: -
Reni: +
Kiki: +
Abebi: -- Na csajok meséljetek csak.
- Most magyarázzam el Mili? A te szüleid, tudod miről van szó.
- Jogos. Reni?
-Tizenkettedikben Cortez-t felhívták a szülei a szülinapján. De ők csak rólam faggatózta, annyot se mondtak hogy 'Boldog Szülinapot' erre én pedig kicsit kiborultam.
- Pacsit Reni, jól tetted. Cortez én kedvelem a szüleid, - Mondta miután Cortezre pillantott, és szembe tálalta magát a fiú tekintetével. - de azért na~. 'Girl Power' van. Mondd inkább Kiki.
- Hát én Nate szüleivel nem úgy ordibáltam, igazság szerint még azelőtt volt hogy összejöttünk volna. Ugye Nate apja rendező, producer és forgatókönyv író is. Én elmemtem Los Angelesbe a kedvenc filmem harmadik részének a premierjére, ahol meghalt a kedvenc szereplőm. Na utána nagyon ki voltam borulva és egész Hollywood szeme láttára kiabáltam Nate apukájával. Még a címlapokon is szerepeltem.
- Ez a legjobb sztori. Lin te jössz.
- Én még sosem rendeztem meglepetés bulit az egyik barátomnak.
YOU ARE READING
Reni New Yorkban《Szjg Fanfiction》< Befejezett >
FanfictionMi lenne Reninek a tökéletes szülinapi ajándék? Természetesen pár könyv. De Cortez különleges ajándékot szeretne adni neki. Ezért úgy dönt elintézi Reninek hogy a nyarat vele tölthesse... Még hozzá New Yorkba! Reni és Cortez elindulnak New Yorkba...