Aug. 14. 《2. rész》

396 23 1
                                    

Augusztus 14.

- Reni, megakartam ezt már egy ideje magyarázni, szóval izé... Az a helyzet, hogy...
Nem túl jó dolog történt. Szóval... - sóhajtott idegesen a fiú. - A nagyi nagyon beteg lett. Te is tudod hogy, ő már elég idős, ráadásul egy hete infarktusa volt, és azóta is kórházban van. - Mielőtt elfordult volna, láttam hogy Cortez szeme könnybe lábadt, és a hangja is elvékonyodott, szinte csak suttogva beszélt.

Teljesen lesokkolódtam. Ez lenne az igazság?
- Miért nem mondtad? - suttogtam.
- Nem akartam hogy te is aggódj.
- De haza utazhattunk volna.
- Tudtam hogy ezt mondanád. Nem akartam elrontani a nyaradat. Főleg amikor pont annyira jóba kezdtél lenni Aisha-val.
- Cortez... Menjünk haza hamarabb. A többiek biztos megértik. A szüleid is megfogják.
- Biztos ezt szeretnéd?
- Igen! Hát persze. Sokkal fontosabb hogy mindenképp találkozz a nagyiddal, mint hogy még egy hetet itt legyünk!
- Te vagy a lehető legjobb barátnő akit csak kívánhatok. Szeretlek Reni. - Átöleltem és hagytam hogy a hajamba fúrja a fejét.
- Én is téged kicsim. - Éreztem, hogy könnycseppek landolnak a fejemen, és ahogy megrázkodik a teste a sírástól. A vállamon sírta ki magát, és ez így volt rendjén. Számomra ő a nagy Ő. A gimis szerelmem. A mindenem.
- Mit szólsz ahhoz hogy, 17-én délelőtt haza utazunk?
- Az tökéletes lesz. Elmegyünk zuhanyozni?
- Persze Cortez.

A zuhanyzás után lefeküdtünk filmet nézni. Először hagytam hogy ő válaszon (Pókember-t néztünk), és mit ne mondjak nem nyerte el túlzottan a tetszésem. Ráadásul angolul volt angol felirattal.
Az viszont már haladás hogy, a film felét értettem! Ennek nyilván az anya nyelvi környezet lehet az oka, és bár nem említettem, de az is elő szokott fordulni az utóbbi időben, hogy a többiek angolul beszélnek hozzám.

Amikor már az én filmemet néztük, akkor jöttek hozzánk be a többiek. Mindenki. Lin leült mellénk és egy gombnyomással leállította a csodás Bridgertone család-ot.
- Mi a helyzet? - kérdezte miközben épp elhelyezkedni próbált. Cortezzel mi is felültünk az eddig fekvő helyzetünkből, és a többieket figyeltük, ahogy épp helyet kerestek a szobánkba. Miután mindenki elhelyezkedett, csak akkor nézett ránk Lin kérdő tekintettel.
- Semmi különös. - vontam vállat, mire Lin felsóhajtott.
- És jók vagytok végre ?Kibékültetek?
- Ühüm.
- Hogy belőletek mindent harapó fogoval kell kihúzni! - mondta Milán magyarul, mire három kérdő tekintettel találta szembe magát. - Mindegy. - motyogta.
- Egyedül az a lényeges hogy 3 nap múlva haza utazunk Magyarországra.
- Miért mentek hamarabb?
- A Nagymama miatt Ádi?- kérdezte Kiki.
- Igen.
- A nagymama most sajnos elég rosszul van. - Tette hozzá magyarázat kép a lány.
- Ohh. Sajnálom.
- Öhm, nekem most fel kellene hívnom valakit, de mindjárt jövök - Ment ki a folyosóra Aisha.

Kicsit még beszélgettünk majd mindenki visszavonult a saját szobájába, és lefeküdtünk végre aludni.

Mai napom:

Cortez nagymamája: 5/1 Óóó Istenem, szegény :⁠-⁠(
Cortez nem csalt meg és semmi hasonló: 5/5* Nagyon szeretem, és nem is tudom hogy feltételezhettem róla ehez hasonlót. ♡⁠‿⁠♡

Igen, tudom, kicsit rövid lett, de ezt a napot tényleg csak azért szettem szét mert még nem igen tudtam eldönteni, hogy Reni és Cortez kapcsolata hogy alakuljon. Végül ennél a változatnál kötöttem ki, remélem nem okoztam sok embernek csalódást.😊😊😊

Reni New Yorkban《Szjg Fanfiction》< Befejezett >Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang