Bu bölümde size küçük bir sürprizle geldim 🤭
Keyifli Okumalar Dilerim ❣️***
Yol diye birşey var bu hayatta..
Farklı farklı kişilikler..
Farklı farklı hikayeler..
Ortak acılar..
Kayıp ve tükenmiş ruhlar..Kimisi o uzun yolda karşılaşırken, kimisi de o kısa yolda denk gelirdi hayatının Aşkıyla. Aceleci olan yanlış kişiyi, sabırlı olan ise sonunda doğru kişiyi bulurdu. Çok şanslı olan kişiler vardı birde, onların hikayesi de imtihan misali kısa sürerdi..
Kimisi sadece bedende ki o deri parçasını severken, kimisi de sadece o kişinin ruhunu severdi..
Herşeyden önce herkesin olmanı istediği gibi biri olmak yerine, kendin olabilmeliydi insan. Kim olduğunu bildiğinde, olduğun kişiyi gerçekten seve bildiğinde işte o zaman, o hak ettiğin yol ve yoldaş senin karşına bir şekilde çıkacaktı..
Kimisi Dermanını
Kimisi Devasını
Kimisi ise Merhemini bulacaktı…Çünkü dünyanın döngüsü buydu.
Kayıp ruhlar dünya yok olana kadar birbirini aramaktan hiç vazgeçmezdi.Halil Cibran der ki;
"Aynı duyguyu paylaşan kederli Ruhlar, birbirleriyle karşılaştıklarında huzur bulurlar. Gönül memleketi bir olanla aynı yola revan olurlar…"O yüzden bu fâni hayatta
Yoldaşını iyi seçebilmeliydi insan. Çünkü; kimisi yâr olurken, kimisi sadece yara olarak kalırdı.Gerçek Yâr'ı bulabilmek ümidiyle…
*** ***
1 HAFTA SONRA
Takvimler Haziranın on ikisini gösterirken, Tuğba ve Hamza çiftinin düğününe sadece üç gün kalmıştı. Uçakta cam kenarında oturan Zeynep ise kucağında tuttuğu saksı çiçeğine bakarak gülümsedi. Hafize hanım torununa Tuğba'nın takı hediyesini verirken, bir de anlamı pek bir manidar olan Sardunya çiçeği göndermişti.
Anlamı şu ki; Sardunya çiçeği eşler arasında sonsuz aşkı ve sadakati temsil ediyordu. Hafize hanım da istedi ki, yeni yuva kuracak bu iki güzel gencin evinde sonsuz bir aşk ve sadakat anlamı taşıyan bir çiçek yetişsin. Her daim kökleri gibi sağlam, çiçeği gibi canlı ve huzurlu olsunlar.
Zeynep de çiçekleri çok severdi ama Bursa'ya gittiğinden bu yana, anneannesi sayesinde çiçeklerle arasında ayrı bir bağ oluşmuştu. Her çiçeğin bir anlamı, bir hikayesi olması adeta onlara gizemli bir hava katıyor, gün geçtikçe her birinin hikayesini daha çok merak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh-u Revan
Romance🌾Tamamlandı Bir insan bu dünyaya sadece kendisi ve çevresiyle imtihan olmak için değil, aynı zamanda onu tamamlayıp ona ayna olacak Ruhu bulmak için de gelmişti. Ve zorluklarla harmanlanıp kavuşan ruhlar, birbirini görünce tanırdı. Kimileri hemen...