^PART THIRTEEN^

396 149 323
                                    

آیرین با عصبانیت درهای تالار آبی رو باز کرد. همه‌ی مسئول‌های بخش‌های مختلف وزارتخانه دور میز بزرگ طلایی رنگی نشسته بودند. نگاهی به جسمی که با فاصله‌ی نسبتا زیادی از میز توی هوا معلق بود انداخت. کلافه توی جایگاه خودش نشست و با صدایی که عصبانیت سرکوب شده‌ای داشت پرسید:

-کی مسئول این افتضاحه؟

همه‌ی سرها به سمت آمالتیا که با فاصله‌ی سه صندلی از آیرین نشسته‌بود، چرخید. آمالتیای ردای صورتیش رو عقب داد و از جاش بلند شد:

-من سرورم.

آیرین نیم نگاهی بهش انداخت و نفس کوتاهی گرفت.

-و کی تموم میشه؟

آمالتیا ابروهاش رو کمی بهم نزدیک کرد و گفت:

-راستش زمان دقیقش رو نمیدونم ولی چندماهی زمان داشت.

آیرین با عصبانیت روی میز کوبید. همگی سرجاشون صاف نشستند و از گوشه‌ی چشم و وحشت زده به آیرینی که هر لحظه‌ شاخ‌های زیبای روی سرش تیره‌تر میشد که نشون از

شدت عصبانیتش داشت، نیم نگاهی انداختند.

-چند ماه؟ مگه نمیدونی حضور یه جسم زمینی چقدر میتونه انرژی آسمان‌ها رو بگیره و توی عوضی بهم میگی قراره این رویه مسخره چندماه ادامه داشته باشه؟ درخواست‌های غیر ممکن فقط برای موارد ضروری استفاده میشه و تو نمیدونی پاسخگویی به این درخواست‌ها فقط سه بار در هر سال ممکنه و تو یک بارش رو به خاطر چهارتا بچه‌ی دبیرستانی هدر دادی؟

آمالتیا اخم‌هاش رو توی هم کشید:

-هدر دادن نبود. اون درخواست‌ها با اشک مهر شده بودند ...

آیرین وسط صحبتش پرید:

-هر روز حجم بیشتری از درخواست‌هایی این مدلی از دانش‌آموزهای دبیرستانی به دستمون میرسه. میخوام همین الان نمودار تحلیلِ نسبت اعمال ناشایست و مجازات پارک چانیول و نظر کارشناسای بخش ثبت وقایع و تحلیلشون از گذشته‌ی این پسر رو ببینم.

آمالتیا سرش رو زیر انداخت و به گل‌های روی کفشش خیره شد. آیرین موهایی که روی پیشونیش ریخته شده‌بود رو عقب داد.

-مهم نیست چندهزار امضا، قبل شروع هر مجازاتی همه چیز باید بررسی می شده. این افتضاح مربوط به بخش درخواست‌های صورتی بود با این حال برای برگشتن نظم به کل وزارت‌خونه همگی لطفا همکاری کنید تا زودتر تموم بشه. امکان لغو مجازات برای درخواست‌های غیر ممکن وجود نداره پس مطمئن بشید که ماموریت‌هاش رو این پسر به خوبی تموم کنه.

آیرین از پشت میزش بلند شد و دامن یاسی رنگش رو بالا گرفت تا زیر کفشش نره.

-لیدی آمالتیا منتظر نامه‌ی عذرخواهیتون هستم. به مدت یک سال قدرت‌های جادویی شما از رده یک به رده‌ی سه کاهش پیدا میکنه و مجازات‌هایی که برای درخواست‌های اشکی تعیین می‌کنید باید از نظر سه تا از کارشناس‌های دیگه هم تایید بشه.

Life Without PenisWhere stories live. Discover now