ေန့မွရက္ရက္မွလ တစ္ျဖည္းျဖည္းေရႊ့လာခဲ့သည္မွာ ရင္ၿငိမ္းတို႔ေက်ာင္း၏ ထူးခြၽန္ကေလးမ်ားအား ၿမိဳ႔နယ္အဆင့္ ထူးခြၽန္ထက္ျမတ္စာေျဖမည့္ရက္ကိုပင္ ေရာက္လို႔လာခဲ့ေလၿပီ..
ၿမိဳ႔ေပၚ၌သြားေရာက္ေျဖဆိုၾကရမည္မို႔ ၂ရက္၃ရက္ၾကာႏိုင္သည္။စာေမးပြဲၿပီးမွ ရင္ၿငိမ္းတို႔ ျပန္လာၾကရမည္ပင္။ခ်စ္ရသည့္ အစ္ကို ကေတာ့ ရင္ၿငိမ္းအား စိတ္မခ်ႏိုင္ျဖစ္ေနသည္က အေမပင္မ်က္စိေနာက္ေနေလၿပီ...
ခ်စ္ရသည့္ ရင္ၿငိမ္းေလးသည္ ကေလးမ်ားထူးခြၽန္စာေမးပြဲအတြက္ ဟသၤာတၿမိဳ႔သို႔သြားရမည္ ၂ရက္၃ရက္ၾကာမည္ဟုသိရသည္ႏွင့္ မိမိမွာ ခ်စ္ရသူေလးအား စိတ္မခ်ႏိုင္ျဖစ္ရျပန္ေလသည္။
အစားအေသာက္ အေနအထိုင္မွစကာ အစစအရာရာအဆင္မေျပမည္ကိုစိတ္ပူကာ စိတ္မခ်ျဖစ္ေနရျခင္းပင္။"ရင္ၿငိမ္းရာ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ေလ ငါပါလိုက္ခဲ့ခ်င္တာကြ"
စိုးရိမ္စိတ္တို႔ျဖင့္ စိတ္မခ်ႏိုင္ျဖစ္ေနေသာ အစ္ကို႔အနားသို႔ ရင္ၿငိမ္းသြားကာ အစ္ကို႔လက္ကေလးအားဆုပ္ကိုင္ရင္း...
''အစ္ကို စိတ္ခ်ပါ ရင္ၿငိမ္းေလ အခုမွမဟုတ္ဘူးသိလား အရင္ကတည္းကသြားဖူးပါတယ္ ၿပီးေတာ့ တစ္ျခားဆရာေတြနဲ႔ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးလဲ ပါတယ္ေလ အစ္ကိုရဲ့ စိတ္မပူနဲ႔ေနာ္"
"ဟင္း..."
"ေနာ္လို႔ အစ္ကို႔ အစ္ကို အခုလိုႀကီးျဖစ္ေနေတာ့ေလ ရင္ၿငိမ္းက မနက္ဖန္ ဘယ္လိုသြားရမွာလဲလို႔ အစ္ကိုရယ္ ဟြန္"
"ေအးပါကြာ ငါသိပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ရင္ၿငိမ္းရာ င့ါစိတ္ေတြ ဟာကြာ မသိေတာ့ဘူး "ေျခေဆာင့္က အိမ္ေနာက္ဘက္သို႔ ဝင္သြားသည့္ အစ္ကို႔အား ရင္ၿငိမ္း ေငးၾကည့္ေနမိသည္။
ေသခ်ာတာကေတာ့ အစ္ကိုစိတ္ေကာက္သြားျပန္ၿပီ။သားႀကီးအားၾကည့္ကာ ထိုင္ေနေသာ သားငယ္အနားသို႔ ေဒၚႏုႏုယဥ္သြားကာ သားငယ္လက္ေမာင္းအားကိုင္ရင္း ဖိုးစိတ္ေကာက္ႀကီးအား လိုက္ေခ်ာ့ရန္ေစခိုင္းရျပန္သည္။
"ဟဲ့ သားငယ္ေလး သြားသြား လိုက္ၿပီးေခ်ာ့လိုက္ၪီး ေတာ္ၾကာေန ညစာမစားပဲေနၪီးမယ္သြားေခ်ာ့လိုက္ပါကြယ္"
"ဟုတ္ကဲ့အေမ"
"ေအးေအး ေအာ္ သား အေမ နင့္ဖာထီးတ္ို႔ဘက္ခဏသြားၪီးမယ္ ခဏဆိုေပမယ့္ အျပန္ေနာက္က်မွာ ထမင္းစာထားႏွင့္က်ၾကားလား အေမ့ကိုမေစာင့္နဲ႔"
"ဟုတ္ကဲ့ လိုက္ေခၚေပးရမလားအေမ"
"ရတယ္ ေနာက္က်ရင္ လိုက္ပို႔ခိုင္းလိုက္မယ္ သားတ္ို႔မလာနဲ႔"
"ဟုတ္ကဲ့"
"ကဲ အေမလည္းသြားလိုက္ၪီးမယ္ သားလဲ ဖိုးေကာက္ႀကီးကို ေခ်ာ့လိုက္ၪီး"
"ဟုတ္ကဲ့အေမ"
YOU ARE READING
မေတ္တာတရားတို့ဖြင့် နှောင်ဖွဲ့သော ချစ်ခြင်း
Romanceေစတနာေတြပို အၾကင္နာေတြယိုဖိတ္ အခ်စ္ေတြပံုေအာေပးခဲ့မိတဲ့ ေနာက္ဆံုးေတာ့... . စေတနာတွေပို အကြင်နာတွေယိုဖိတ် အချစ်တွေပုံအောပေးခဲ့မိတဲ့ နောက်ဆုံးတော့...