Merhaba canımın içleri.
Hazan ve Birkan ile birlikte geldik.
Uzatmadan bölüme geçeceğiz. Sadece oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim. Sizin desteğinizi seviyorum ve düşüncelerinizi merak ediyorum.
-KANLI OYUN-
HAZAN ARSAL.
Sevgilim kalbimdeki sızının en büyük sebebi sensin. Aşkım ve korkum kalbimdeki yerini sızlatıyor.
Kalbime ilk sızdığın gün beni aşkının içine çektin. Kalbime ilk sızını bıraktın. Aşkının verdiği hislere korkular eşlik etti. Onu kaybetmekten korktum, ona bir şey olmasından korktum. Aşkın ve korkuların verdiği sızı kalbimi yaktı.
Sevdiklerim için korkmak bana çocukluğumdan kalan mirastı. Kendimi bildim bileli güzel geçen hayatımın bir kusuru vardı. Sevdiklerimi kaybetmekten öyle korkuyordum hayatıma kim girerse onu kendimden uzaklaştırmak istiyordum. Daha fazla korku yüklemek istemiyordum kalbime ama bunun için çok geç kaldım.
Birkan Erez ve hayatıma getirdiği güzellikler beraberinde tanıdık korkularda getirdi.
Birkan nemli saçlarımı naif parmaklarıyla örerken tebessüm ederek karşıdaki aynadan onu izliyordum. Ördüğü saçlarıma bile şefkatle bakıyordu, gözlerinde ki o çocuksu masumiyet kalbimi ısıtıyordu. Şefkati için sürekli parmakları saçlarımda gezinsin istiyordum, bu ikimize de iyi geliyordu.
Aralıklarla ördüğü örgülerin tutamlarına verdiğim küçük saç aksesuarlarını takarken tebessüm ettim. Saçlarımla işini bitirdiğinde oturduğum yerden kalktım ve dönüp ona doğru eğildiğimde yanaklarından öptüm. Onu her öptüğümde içi giderek bana bakıyordu, beni her öptüğünde içim gidiyordu. "Hemen hazırlanıp geliyorum," dediğimde hemen olmayacağını o da biliyordu. "Hemen dediğime bakma birazcık bekleteceğim."
"Rahatına bak güzel sevgilim beklerim."
Dolabımdan çıkardığım kıyafetler ile banyoya geçtiğimde üzerimi değiştirip çıkardıklarımı sepete attım. Crop bluz giyindiğimde altına uygun bir pantolon giyerken üzerime Birkan'ın hırkalarından birini aldım. Crop veya askılı bluzlar üzerine onun hırkalarını giymeyi seviyordum. O da bundan hiç şikayetçi değildi, kokum kıyafetlerine sindiği için bundan memnun oluyordu.
Makyaj aynasına geçip hafif bir makyaj yapmaya başladığımda Birkan arkamdan gelip sarıldı. Son olarak hafif bir ruj sürdüğümde makyajımı bitirdim. Parfümümü alıp sıktığımda Birkan yüzünü boynuma yaklaştırıp kokumu içine çekti. "İşe gitmemiz gerekmiyor olsaydı bu güzellik ile baş başa kalmak isterdim," dediğinde aynadaki yansımamıza döndüm. "En yakın zamanda evimizde bir gece geçirmeliyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatları Kül Kelebek |Tamamlandı.|
Roman pour Adolescents"Elmastan yapılma bir kelebek gibi kalbine kondum, o kalpte paramparça oldum." Bir uçurum kenarında yaşıyorduk bu aşkı, düşmeye yüz tutmuş bedenlerimiz tehlike ve arzunun içinde dans ediyordu. Hiçbir şey olması gerektiği gibi değildi ama her şey ol...