,,Ahoj maličká." Možno som tak vyzerala keďže mám len 163 cm a oproti nemu som bola fakt malá. Predsa len sa na mňa pozeral z vrchu a aj sa tak výzorovo reprezentoval.
"Ja niesom maličká a láskavo mi tak nehovor,, po mojich slovách sa mu zjavil šibalský úsmev s ktorým ukazal svoje rovné zuby. Ani som sa však nepohla keď sa pomaly blížil ku mne. Nemala som žiaden strach pretože týchto chalanov je na tomto svete naozaj veľa a nebol by prví ktorému by som pošliapala jeho vysoké ego. Zastavil až keď naše tváre boli nebezpečne blízko a ja som ucítila santálove drevo spolu zo škoricou a jablkom.
"Ja ti budem môcť hovoriť ako ja chcem, rozumela si?,, pozrela som sa naňho a s úsmevom na tvári som mu odpovedala.
"Takže takto áno? Nie si môj rodič ani nič podobné aby si mi kázal čo môžem a čo nie. Buď ma oslovuj mojim menom alebo mi daj pokoj,, poskočilo mi srdce od výhry keď sa mu oči zaleskli od zlosti.
Vyrazila som preč od neho s povýšeneckym výrazom, ani som však nečakala že ma potiahol za ruku do nejakej miestnosti, takže som sa nestihla nejako brániť. Zatvoril dve a pritlačil ma na stenu, jednu ruku si oprel vedľa mojej hlavy a druhá ostala na mojom páse.
Aké klišé!
,,Páči sa mi ako reaguješ a mám rád takéto hry, celkom ma to vzrušuje," jeho ruka sa presúvala z mojho pásu cez bok až na stehno. Na chrbte som ucítila chvenie no netušila či od vzrušenia alebo od nechutnosti z tejto situácie.
,,O čo ti ide? Opýtala som sa ho aj keď som dobre vedela o čo mu išlo.
"Čo robím? Hmmm,, zapriadol mi do ucha a začal ma bozkávať na krku. Nevedela som čo mám robiť pretože . Zhora mi vošiel do nohavičiek a začal krúžiť, on ma stále bozkával na krku a ja som len dychčala. Už už sa blížil a chcel vojsť s prstami do mňa, no ja som si uvedomila že toto by sme nemali robiť. Súrila som ho preč odo mňa a on sa na chvíľku od dialiľ a povedal;
"Čo robíš maličká,, dopovedal a hneď sa ku mne znova prilepil. Znova som ho súrila, no tento raz som mu dala facku a rýchlo som utiekla, počula som len ako na mňa kričí. "Toto ešte olutuješ,, ale ignorovala som ho, čo mi také je schopný spraviť?
Utiekla som na wc, tam som sa oprela o umývadlo a predýchavala som práve to čo sa stalo. Pozrela som sa do zrkadla a prehrnula som si vlasy. Za mnou sa otvorili dvere zo záchoda a vyšla z neho blondýnka, umývala si ruky a pozrela sa na mňa.
"Ty si nová že? Čo sa stalo? Alexis ťa chcel pretiahnuť, však?
"Čo? Ako.. ako si vedela že..,,
"Neskúša to na každú ale iba na tie čo sa mu naozaj páčia, nebolo ich veľa ale vždy mu to vyšlo,,
"Ako vyšlo?,,
" Vždy babu ktorú chcel pretiahol a predpokladám aj teba?,,
"No ono,, nestihla som dokončiť pretože mi skočila do reči
"Počkať chceš mi povedať že ťa nepretieahol?,,
"Chcel a skoro aj, ale dala som mu facku a utiekla,, zazrela po mne akoby videla ducha
"Tak dievča toto si nemala robiť,,
"Prečo?,, nechápala som
Je to syn mocného mafiána, keď nieje podľa neho, tak je fakt zlý a nemal by problém ťa udrieť. Už sa stalo že tu pár babám dal facku ale nikto to neriešil lebo sa ho všetci báli.,, venovala mi posledný pohľad a odišla
Toto ma naozaj prekvapilo, nevedela som že je schopný aj udrieť babu. Pozbierala som sa a aj ja som odišla do triedy.
YOU ARE READING
pokušenie
RomanceBudeš poslušná áno? ,,Nie si môj otec aby si mi rozkazoval!" Príbeh o obyčajnom dievčati ktoré sa zapletie ku zlím ľuďom...