Zobudila som sa a vedľa mňa už nikto neležal. Keď som sa prebrala, rozhodla som sa že si pôjdem opláchnuť tvár, aby som sa prebudila. Keď som otvorila dvere, zrak som hodila po nahej postave v sprche. Otočil sa hlavou a pozrel sa na mňa.
"Pridaj sa ku mne,, prikázal mi Alexis.
"Nie, ďakujem,, rýchlo som odpovedala a chcela som zavrieť dvere a ísť preč, no on na mňa zakričal.
"To nebola otázka!,,
"Ale ja nechcem!,,
,,Zavri dvere a poď sem!,, zakričal na mňa ešte viac než pred tým.
"Nie!,, skríkla som. To som robiť nemala, pomyslela som si. Otočil sa a naštvaný ku mne vyštartoval. Ja som sa len posunula do zadu ale on ma zdrapil za ruku a pritiahol ma naspäť do kúpeľne, zavrel dvere a hodil ma o stenu a ruku mi pritlačil na krk.
"Ja som ti prikázal aby si išla za mnou. Nebola to žiadna otázka,,
"Ale ja-,,
"Budeš poslušná, áno?,,
"Nie si môj otec aby si mi rozkazoval,,
"Zlá odpoveď,,
Trochu sa odo mňa odsunul a dal mi facku. Spadla som na zem a boľavé líco som si zakryla rukou. On sa na mňa otočil a znova ma chytil pod krk.
"Nebudeš mi odporovať, inak-,,
"Čo? zabiješ ma?,, povedala som trasúcim sa hlasom ako mi slzy stekali po tvári
Zatlačil viac prstami na môj krk a ja som nemohla dýchať.
"Osprvavedlň sa svojmu ockovi!,,
"Nie si môj otec!,,
"Od teraz som! Čakám, osprvavedlň sa!,,
"Nie!,,
"HNEĎ!,, zatlačil na môj krk ešte viac. Naozaj som sa už dusila a lapala som po dychu.
"Prepáč,, povedala som mu tichým hláskom
"Nepočul som,,
"Prepáč,, zakričala som najviac ako som mohla
"Dobre, pre tento krát ti to odpustím ale nech sa to už viac nestane!,, pustil ma a odišiel z kúpeľne. Ja som zostala sedieť na zemi a snažila sa nadýchnuť. Keď som sa už poriadne nadýchla, utekala som ku zrkadlu. Na krku aj na líci som mala odtlačky jeho ruky. Umyla som si tvár a vyšla som z kúpeľne. Pri posteli sa prezliekal Alexis a ja som len prešla po tichu okolo neho.
"Dnes nebudeš mať raňajky,,
"Porušila si pravidlo a teraz ti dávam trest,, dodal
"Teraz sa idem naraňajkovať a ty tu ostaneš a počkáš ma,, nedal si ani najmenšiu námahu sa na mňa pozrieť. odišiel z izby a ja som si ešte lahla. Neviem ako, ale podarilo sa mi zaspať.
.......
Alexisov pohľad:
Sadol som si ku stolu oproti otcovi a začal jesť
"Kde ju máš?,, spýtal sa ma
"Dal som jej trest, nebude raňajkovať,,
"Aha. Dnes s ňou zostaneš doma,,
"Prečo?,,
"Idem niečo vyriešiť,,
"Dobre,,
-
Naraňajkovaný som išiel naspäť do izby. Keď som vošiel do izby ona spala. Bola taká nevinná. Pozoroval som ju a všimol som si odtlačky na krku. Čo som to spravil, pomyslel som si. Teraz ma bude isto nenávidieť. Stále som sa ju pozoroval ako spala. S rukou som jej pohladkal líco. Ona sa pomaly budila a pozrela sa na mňa. Odtiahla sa a vystrašene sa na mňa pozerala.
"Neboj sa, nič ti nespravím,, upokojoval som ju.
"Čo tu robíš?,, opýtala sa
"Pozoroval som ťa ako spíš a dostal som chuť sa s tebou zahrať,,
YOU ARE READING
pokušenie
RomanceBudeš poslušná áno? ,,Nie si môj otec aby si mi rozkazoval!" Príbeh o obyčajnom dievčati ktoré sa zapletie ku zlím ľuďom...