Po krásnej sprche sme išli do izby sa obliecť. Krásna červená látka mi pasovala ku mojim čiernym podpätkom a zvýrazňovala moje bledomodré oči.
,,Si krásna" pochválil Sebastián a začervenala som sa.
,,Ďakujem" usmiala som sa a očkom pozerala na neho. Mal krásne telo pod tou košeľou.
Presne o pol tretej sme zišli dolu kde nás už čakalo auto. Nasadli sme do auta a za volantom už sedel Matheo a vedľa neho Tobias. Kde je Patrik? Nie je tu. Asi je v druhom aute alebo inde. Cesta na oslavu ku Sebastiánovmu bratrancovi trvala 30 minút. Prišli sme na čas. Keď som uvidela kde sme sme, skoro mi sánka odpadla. Ten dom bol ako palác, bol krásny. Všade kvety a veľa farieb.
Zaparkovali sme a vyšli s auta. Vo vnútri to bolo ešte krajšie ako vonku. Nebolo to až tak prečačkané a ani malo. Bolo to akurát. Zo zamyslenia ma vtrhol chlapec v približne v tej istej výške ako Sebastián.
,,Čauuu Sebooo, ako sa máš dlho sme sa nevideli." podali si ruku.
,,Čau Simon, všetko najlepšie" zagratuloval mu.
,,Diki, takto si sa pekne obliekol len kôli mne?" Simon mal špinavo blond vlasy a modré oči.
,,Nie to takto chodím stále" vyznelo to ironicky.
,,A ja som si na chvíľu myslel že som aspoň trochu výnimočný." obidvaja sa zasmiali a objali sa, ,,a táto kočka vedľa teba? To má byť darček pre mňa?" pozrel sa na mňa.
,,Volá sa Viki, moja priateľka" obidvaja sa na mňa pozreli.
,,Ahoj" pozdravila som ho a usmiala sa.
,,Ahoj" zobral mi ruku a pobozkal mi ju. Akože táto rodina je extrém gentlemanská.
,,Dobre, tak ja jej idem ukázať dom a ty sa prichystaj bráško potom sa uvidíme" povedal Sebastián.
,,Dobre" pozrel sa na Sebastiána a potom na mňa a žmurkol. Otočil sa a stratil sa medzi ľuďmi.
,,Simon je milý" pochválila som ho.
,,Je ale ešte má čas na dievčatá" povedal vážne.
Vošli sme do veľkej sále bolo veľa ľudí a stoly. Sadli sme si ku jednému z nich a dali sme si víno. Zoznámila som sa s veľa ľuďmi. Simonov otec mal príhovor potom sme tancovali.
,,No nádhera" vyrušil nás babský hlas keď sme dotancovali. Pozrela som sa za nás. Stála tam malá brunetka a jej hnedé oči ma zabíjali pohľadom.
,,Čo tu robíš?" spýtal sa jej Sebastián.
,,Prišla som na oslavu" zrak mala stále na mne.
,,Počkaj tu" povedal mi a ja som nechápala.
,,Čo? Prečo?" opýtala som sa. Nechcela som aby ma tu nechal samú a ešte viac aby išiel s nejakou inou babou preč.
,,Prosím, ver mi. O chvíľu za tebou prídem" dal mi pusu na čelo a stratil sa s brunetkou medzi ľuďmi. Nechápala som čo sa deje. Odišla som do veľkej záhrady.
Na záhrade bolo väčšie jazierko kde bola lavička. Sadla som si na ňu a zahľadela sa do jazera a počúvala zvuky prírody.
Sebastián
Zatvoril som dvere a pustil som ju.
,,A teraz mi povedz čo tu robíš Samanta?" nasrane som sa jej spýtal pretože ju som tu vôbec nechcel vidieť.
,,Veď ako som povedala, prišla som na oslavu" povedala s úsmevom na tvary.
,,A to si hneď musela loziť za mnou?"
,,Chcela som sa len zoznámiť s tvojou novou priateľkou, má vlastne mafiánsky rod?" provokatívne sa spýtala.
,,Čo teba do toho?!" čupka mi musí ničiť život stále.
,,Čo mi je do toho? Šak každý keď sa na ňu pozrie vidí a ty ju dovezieš sem. A čo by na to povedala tvoja matka?" v mafii sme učený že keď sa chceme zobrať alebo mať priateľku tak jedine s osobou ktoré ma mafiánsku krv ako my. Je to hnusný zvyk ktorý každý dodržiava. Ja s otcom sme jediný ktorým to nevadí.
,,Moju matku nespomínaj! Ona tu už dávno nie je a otcovi to nevadí a to že ty s tím máš problém, tak to už nie je moja vec" moja matka tento zvyk extrémne dodržiavala.
,,Áno síce tu nie je ale čo by na to povedala? Nemáš úctu? Určite by nebola nadšená tvojou priateľkou a vlastne kde si ju našiel? Na ulici? Alebo v bordeli?" tak toto prehnala. Praskli mi nervy. Zhúkol som na ňu.
,,Prestaň!"
,,Priznaj to Sebastián, ty ju nemiluješ! Len ťa využíva pre peniaze!"
,,Nič o nej a našom vzťahu nevieš tak sa do toho nemontuj. Aha vlastne zabudol som že ty sa velice rada montuješ do vecí druhých ľudí! Ale už to skončilo! Milujem ju tak sa s tým zmier a daj mi už kurva pokoj!" Vyšiel som z izby a ani som sa na ňu nepozrel. Jebol som z dverami a po ceste za Viki som buchol do steny.
Do riti! Nechápem prečo ma stále vytáča! Je tak odporná.
Ukludnil som sa a vošiel do sály plnej ľudí, hľadal som Viki. Nikde som ju nevidel. Zľakol som sa. Dúfam že sa jej nič nestalo. Nechal som ju tam sám, ja idiot! Po márnom hľadaní v dome som išiel hľadať do záhrady. Vydýchol som si keď som ju uvidel sedieť na lavičke pri jazierku. Prišiel som ku nej a prisadol si ku nej.
YOU ARE READING
pokušenie
RomanceBudeš poslušná áno? ,,Nie si môj otec aby si mi rozkazoval!" Príbeh o obyčajnom dievčati ktoré sa zapletie ku zlím ľuďom...