Chcela som ísť do triedy no už cez okienko dverí som videla Alexisa a plnú triedu. Nikto nemal vedľa seba voľné iba on. Za ním som ísť nechcela. Musím sa priznať že sa ho aj trochu bojím ale otec ma učil, aby som ten strach nedala na sebe spoznať. Rozhodla som sa že utečiem. Bola som už pri východe, no dvere boli zamknuté a do triedy som sa nechcela vracať lebo už dávno zvonilo. Pozerala som sa von oknom a rozmýšľala ako utiecť, no prerušil ma hlas.
"Tieto dvere sú zamknuté ale je tu ešte jeden východ, keď chceš ísť týmito viem kde sú kľúče" otočila som sa a za mnou stál pekný vysoký černoch.
"Prečo mi chceš pomôcť?,,
"Roznieslo sa že si Alexisovi dala facku,,
"No a?,,
"No a? Ty si dala facku mocnému Cunninghemovi! To sa nestáva každý deň. Si slávna vie to skoro celá škola, teraz ťa budú obdivovať ale aj ľutovať,,
Iba som sa naňho pozrela s nechápajucou tvárou.
"Dobre prosím teraz mi ukáž kde je teda ten druhý východ,, naliehala som a dúfala že sa mi podarí čo najskôr ísť preč. Mocný Cunnigham? Ak je naozaj tak mocný ako vraví tak som dosť v riti.
"Poď za mnou,, chytil ma za ruku a ja som poslušne išla za ním.
"Ako sa voláš?,, spýtala som sa
"John, ty si Viki že?,,
"Tak vidím že o mne naozaj vie celá škola. Neurobí ti Alexis nič, keď sa dozvie že si mi pomáhal?,,
"Pravdepodobne áno ale tiež nechcem aby ublížil tebe,,
Zaviedol ma ku dverám na opačnej strane školy
"Kam utekáte?,, ozvalo sa za nami, keď sme už skoro boli pri dverách. Spoznala som ten hlas. Bol to Alexis.
"No.. ja.. musím ísť ku kaderníčke,, trepla som hneď prvú vec čo ma napadla.
"Nemám rád keď mi niekto klame maličká, povedz pravdu, kam idete?,,
"Utekaj,, pošuškal mi do ucha John a ja som neváhala a hneď som utekala ku dverám a dúfala že Johnovi sa nič nestane.
Doma som hneď zamkla dvere. Dnes naozaj budem len doma a nikam nepôjdem. Rozhodla som sa že celý deň budem pozerať filmy. Zobrala som si pukance a utekala hore ku počítaču.
........
Keď som svoje unavené oči otvorila bol už večer. No jasné, zaspala som pri filme. Zatvorila som počítač a išla do sprchy aby som sa trochu prebrala. V sprche som rozmýšľala čo sa dnes stalo, no prerušilo ma klopanie Silvie.
"Áno?,,
"Ahoj nechcela by si ísť somnou do baru a vyčistiť si myšlienky?,, naozaj sa to pýta mňa? Nikdy ma nezobrala nikam kde by sme sa bavili. Bola som prekvapená ale potrebovala sa trochu odreagovať.
"Dobre idem len sa dosprchujem" zakričala som aby ma bolo počuť cez pustenú vodu.
"Dobre,, počula som len ako odchádza. Bola som rada že ma chce po prvý krát niekde zobrať. Osprchovaná som vyšla von z kúpeľne a otvorila kufor kde som mala oblečenie. Z kufra som vytiahla pekné červené šaty. Dala som si len ľahký make-up, nič výrazne. Vlasy som si vyfénovala a mohla som ísť.
.........
"Tak čo, dáš si rum, vodku alebo niečo iné?,, spýtala sa ma Silvia keď sme stáli pri bare.
"Vodku,, odpovedala som s úsmevom na tvári.
Silvia objednala a pohľadný čašník nám doniesol alkohol.
"Poď tancovať,, chytila ma za ruku a ťahala ma na parket.
"Idem na wc,, prekríčavajúc hudbu ma zobrala za ruku a objala ma. Ja som len zaseknute stála v šoku čo to práve spravila. Nikdy ma neobjala a ani sa nezaujímala. Prečo práve teraz?
"Dobre ale teraz naozaj musím ísť na to wc,, odsunula sa odo mna a ja som pokračovala v ceste. Na záchode som premýšľala prečo to spravila. Niečo tu do seba nepasovalo. Niečo mi vravela aby som bola na pozore.
Umyla som si ruky a išla znova na parket. Otvárala som dvere z dámskych weciek, no zo zadu ma okolo pásu obmotala ruka. Chcela som kričať ale druhá mi pritlačila na ústa s nejakou handrou a zrazu ma objala tma...
YOU ARE READING
pokušenie
RomanceBudeš poslušná áno? ,,Nie si môj otec aby si mi rozkazoval!" Príbeh o obyčajnom dievčati ktoré sa zapletie ku zlím ľuďom...