Viki
,,Poď zamnou" povedal a potiahol ma za ruku. Viedol ma cez pól domu. Obdivuhovala som jeho doma. Nie. Toto nie je dom ale vyla. Zastavili sme sa na terase kde bol veľký bazén a kúsok od neho výrivka.
,,Vyzleč sa, ideme do bazéna" pozrela som sa na neho, on si už dával dole oblečenie. Odhalil svoje krásne, vyrysované telo ktoré celý čas skrýval pod látkou. Tomuto božskému telu by som zakázala nosiť oblečenie. Dal si dolu aj nohavice a ocitol sa predponou len v boxerkách v ktorých bolo vydno jeho veľkeho hada. S obdivovania jeho tela ma vyrušil skok do vody.
,,No taaak, poď už" vyzeral tak sexy v mokrích vlasoch. Nemohla som z neho dýchať. On bol čistá božská krása. Mokré blond vlasy mu padali do očí ktoré pozorovali mňa. Mala som chuť za ním skočiť a hodiť sa mu okolo ramien. Zrejme sa mi vrátila nebojácnosť keď o ňom takto hovorím. Nerozmýšlala som a hneď som sa začala vyzliekať. Dala som si dolu šaty pri čom som uvidela ako na mňa Sebastián vytasil svoje oči. Zrejme preto že som mala ma sebe čipkovaných spodné prádlo. Mala by som aj pekné telo nebyť tých modrín.
Skočila som do bazéna a okamžite sa vynorila. Utrela som si oči od vody a pozrela na Sebastiana. Lišiacky sa na mňa usmieval.
,,Čo je?" Opýtala som sa s úsmevu na tvarý.
,,Len že si prekrásna" zalichotil mi.
,,Ty tiež nie si najškaredší" zasmiali sme sa a ja som na neho vyšplechla vodu. Potom som sa ho snažila dostať pod vodu čo sa ki aj podarilo. V bazéne sme sa hrali ako malé deti.
Neviem ani ako ale skončili sme tak že ja som mala nohy obmotane okolo jeho pásu a on ma držal za stehná za stehná. Teraz dom bola trošku vyššia než on. Hľadeli sme si dlhšie do očí. Bolo to ako hra kto vydrží nežmurkať. Neviem ako ale cítila som sa s ním bezpečne. Hlavne keď som sa ho dotýkala. Ked som s ním nebola cítila som sa sama. Neviem o somnou robí. On je naozaj iný. Lepší. Napadla mi myšlienka pobozkať ho a ukončiť tu smiešnu neviditeľnú bariéru medzi nami.
,,Prepáčte pane, ale váš otec vám odkazuje že už je doma s vybavil to čo mal vybaviť ako ste chceli" vyrušil nás mladší chalan možno starší od Sebastiana a vyzeral mlado.
,,Dobre ďakujem" poďakoval mu a pozrela sa na mňa. Cítila som sa trápne. Chalan odišiel a ja som ho pustila a ucítila v sebe prázdnotu.
,,Nejdem už von?" Spýtala som sa ho aby som prerušila to trápne ticho.
,,Môžme" odpovedal a obaja sme vyšli von s bazénu. Podal mi uterák a obaja sme sa utreli. Neviem čo sa v tom bazéne stalo ale mala som mutkanie byt stále s ním a stále sa ho dotýkať.
,,Dala by som si niečo sladké" navrhla som.
,,Aj ja, poď pozrieme niečo v kuchyni" išli sme do jeho kuchyne. Bola fakt veľká s krásna. Sadla som si ma pult a Sebastián vytiahol čokoládu. Otvoril ju a obdĺžničkoch sme si každý brali. Ked už tam bol posledný kúsok, rýchlo som si ho zobrala. Dala som si ho do pusi a polka mi trčala von. Sebastián sa ku mne priblížil a ústami si odkusol s mojej čokolády čo som mala v puse. Zostala som sa na neho prekvapene dívať. Pokojne si jedol a pozoroval ma.
,,Tak a už neni" spokojne povedal s napustil si pohár vody. Ja som si tiež napustila a vypila.
,,Asi už pôjdem spať, prosím ukážeš mi kde budem spať?" Zaviedol ma pred dvere kde sme sa obaja zastavili.
,,Ďakujem" poďakovala som mi ani neviem za čo a on prikívol. Otočila som sa mi chrbtom s tým že uz idem spať. Zastavili ma Sebastianove ruky ktoré sa obmotali zo zadu okolo môjho pásu. Počula som Sebastianov horúci dych pri mojom uchu a tiež aj nával vlhkosti v mojom rozkroku. Netuším ako to robí ale róby to perfektne.
,,Môžem?" Spýtal sa ma keď rukou zašiel na moje podbruško.
,,Hmhmmm" zahmkala som na súhlas. Nedokázala som som povedať plynule slovo. Ani sa ma poriadne nedotkol a ja som celá pod ním vlhla.
On jednou rukou chvíľu krúžil na mojom podbrušku a pomali sa dostával pod moje nohavičky. Rukou ma začala dráždiť. Robil to perfektne. Jeho teplé bozky ostávali na mojom krku. Druhou rukou mi hladká a zmágal prsia. Hlavu som mu položila na rameno a užívala si momentu kedy mi robí dobre.
,,Si strašne vlhká" zastonal mi cez vrúcne bozky. Prstami mi stále krúžil po mojom slabom mieste. Srdce som mala až v hrdle. Ako z rýchlovlal tak som zrýchľovala aj svoje stony. Keď som už ucítila vlnu rozkoše a ja zdvojnásobila posledný ston, Sebastián vytiahol ruku z nohavičiek a otočil si ma k sebe tvárou k tvár. Hneď sa sústredil na moje pery a vášnivo ma bozkával. Pridal k tomu aj jazyk a začalo sa dobýjanie. Nebolo to ako s Alexisom, bolo zo krajšie, nežnejšie, vasnivejšie. Proste dokonale s porovnaní s Alexisom, on si ma bral na silu.
Brucho mi išlo prasknúť od príjemnej bolesti. Chcela som viac a viac. Nedokázala som sa jeho pier nabažiť, potrebovala som sa ho stále dotýkať a bozkávať. Bolo to akoby on bol elektrina a ja nejaký spotrebič ktorý potrebuje jeho aby mohol fungovať.
Jeho ruky sa premiestnili na moje stehná a zdvihol si ma na seba, tak isto ako v bazéne. Nedokázali sme sa od seba odlepiť. Boli sme zadychaný ale vôbec nám to nevadilo. Otvoril najbližšie dvere do izby a nežne ma položil na posteľ. Dal mi s tela dolu uterák a on tiež svoj. Zrazu som sa objavila pod ním rozkročená a on medzi nimi. Jednou rukou mi rozopol podprsenku a druhou mi vyzliekol nohavičky. Jeho bozky sa premiestnili na môj krk až zastavil pri prsiach. Bradavky som mala stvrdnuté od rozkoše. Jednu bradavku si zobral do úst a sal ju, druhu mi zas zmágal. Z úst mi nevychádzalo nič iné ako stony dobrého pocitu. Onedlho sa jeho vlhké a teple bozky premiestnili na moje brucho až dolu až sa nakoniec ocitol medzi mojimi nohami. Pozrela som sa na neho a on na mňa. Jeho oči iskrili od potreby. Začal ma bozkávať na mojom slabom mieste a ja som sa prehla ako luk. Jazykom ma dráždil tak perfektne až som bola zadychana aj ja. Šticovala som ho a stonala jeho meno. Keď ale jazykom vstúpil do mňa, prehla som sa ešte viac ako bolo možné. Musela som zavrieť oči pretože s tej neuveriteľnej rozkoše ma štípal oči od sĺz. Jeho ruky držali moje stehná. Už som bola na hrane a cítila tu extázu ktorá sa tlači na povrch. No on akoby neschválil skončil, vyzliekol si boxerky čím odhalil svoju zbraň. Pozerala som na Sebastiana celá vlhká a nedočkava kedy bude vo mne. Nečakal ani sekundu a už sa tak aj stalo. Najprv pomali mi ho tam strkal a potom až po koreň celý. Znovu som sa prehla ako luk a jeho škrabala po chrbte od rozkoše ktorú som už cítila. Vedela som že už netrvá dlho a aj tak bolo. Spravila som sa najprv ja a potom on. Posledný krat ho do mňa vrazil a rýchlo vytiahol aby sa nespravil do mňa. Zadychaný ma ešte raz pobozkal a ľahol si vedľa mňa. Zadychaný a spokojný sme ležali na posteli ako dvaja milenci. Po prvý krat som sa citila dobre po sexe.
,,Bolo to úžasné" pochválil.
,,Bolo" Oby dvaja sme sa pozreli na toho druhého s on zobral moju tvár do jeho rúk.
,,Si krásna" zalichotil mi.
YOU ARE READING
pokušenie
RomanceBudeš poslušná áno? ,,Nie si môj otec aby si mi rozkazoval!" Príbeh o obyčajnom dievčati ktoré sa zapletie ku zlím ľuďom...