11

536 9 2
                                    

V krabici boli krásne zlaté šaty. 

Bola som prekvapená. Také krásne šaty som videla len v televízii. Vytiahla som ich aby som si ich lepšie obzrela. Boli dlhé až po zem, mali čiaru na nohách. Tuším od polovici stehna až dolu. Mali  dlhý rukáv . Alexis ich vybral pravdepodobne preto aby nebili vidno moje modriny.

,,Sú krásne." povedala som Alexisovi s úsmevom na tvári. 

,,Ja viem ale teraz sa už chod osprchovať." hneď ako to dopovedal ma zobral za ruku do kúpeľne.

,,V sprche si dáme jedno kolo, dobre maličká?" pritakala som mu na súhlas aby nebol nahnevaný. 

Po sprche sme sa odišli odišli obliecť. Obliekla som si šaty. Chcela som si zapnúť gombík vzadu na šatách, ale nedočiahla som tam.

,,Alexis, prosím ťa zapol by si mi to?" spýtala som sa. Pozrel sa na mňa a podišiel ku mne. 

,,A ty maličká, dala by si mi kravatu?" spýtal sa a do ruky mi podával zlatú kravatu, ktorá ladila ku mojim šatám. Dala som ju a odišla si spraviť vlasy. Nachystaný sme išli za Alexisovím otcom. Pán Cunnigham na nás už čakal v čiernom veľkom Range Roveri.  

,,Na plese sa nebudeš s nikým rozprávať, rozumieš? A hlavne žiadne scény." nakázal mi Alexis. Ja som len po tichu pritakala.

Na ples sme prišli medzi prvými. Vošla som do domu a obdivovala ho. Bol krásne vyzdobený. 

Hneď pri vchode čakali čašníci s táckami so šampanským na privítanie. Pomaly všetci chodili. Ples začal až keď majiteľ začal príhovor.

,,Dobrý večer milí hostia. Dnes sme sa tu stretli na..., tento ples by som chcel začať slávnostným tancom. Poprosím mužov aby zobrali svoje polovičky tancovať." dopovedal.

,,Pod" nakázal mi Alexis. 

Tancovali sme as päť minút. Potom som sa vystriedala s pár chalanmi. Ďakovala som bohovi že som s tými podpätkami nestúpila žiadnemu na nohu. Keď som úž konečne sedela a vychutnávala si šampanské, poobzerala som sa po sále a po hosťoch. Zrak sa mi zastavil na jednom peknom mužovi. Mal svetlo blond vlasy. Obzrela som si ho od hlavy po päty. Biela košeľa ktorá mu obopínala svaly, bola na ňom neodolateľná. Pozrel sa na mňa a jasom rýchlo svoj zrak hodila po Alexisovi. Dúfam že si ma nevšimol. Alexis stál a rozprával sa s nejakými mužmi neďaleko odo mňa. 

,,Môžem prosiť, slečna?" započula som blízko mňa krásny mužský hlas. Otočila som sa aby som zistila komu patrí. Patril tomu fešákovi na ktorého som sa tak pozerala. Bola som prekvapená že sa pýtal práve mňa. 

,,Áno" bez váhania som prijala tanec. Zobral ma za ruku a viedol ma na parket. Chytil ma pevne za pás a začali tancovať. Bola som v jeho náruči a cítila som sa bezpečne.

,,Nemohol som si nevšimnúť ako sa stále pozeráš na Alexisa Cunnighama." začal.

,,Áno, som tu sním a-"

,,Chápem" prerušil ma.

,,Inak môžem-" nedokončil pretože ho niekto prerušil.

,,Môžem sa vystriedať?" spýtal sa Alexis. 

,,Samozrejme" pustil ma a mňa sa zmocnil strach. S Alexisom sme začali tancovať.

,,Čo si mu povedala?" povedal hneď ako sme začali.

,,Nič" 

,,Naozaj?" 

,,Áno" 

,,No dobre, ale ak zistím, že si mi klamala tak si ma neželaj." zo strachom som mu pritakala a očkom so  hľadala neznámeho muža.

pokušenieWhere stories live. Discover now