Pohľad Viki:
"Pozoroval som ťa ako spíš a dostal som chuť sa s tebou zahrať,, hneď ako dopovedal jeho ruka sa objavila na mojom stehne.
"Čo?,, vystrašene som sa ho opýtala.
"Vravel som že sa chcem s tebou zahrať malička,,
"Ale ja nechcem!,,
"Je mi jedno že ty nechceš! Teraz ti dávam príkaz aby si ma uspokojila,,
Dopovedal, chytil ma za nohy a posunul si ma pod seba.
"Nebudeš mi odporovať, dobre?,,
"Ale-,,
"Čo? Si ešte panna že?,, vystrašene som prikívla na súhlas.
"Neboj nebude ťa to bolieť,, povedal,
chytil ma za krk a začal ma bozkávať na líco. Druhú ruku položil na moje stehno a začal ho stláčať. Pomali sa jeho ruka zvyšovala na môj bok pod kraťase. Dal si dole tričko a hneď na to gate. Vyzliekol sa, začal mi vyhrnovať tričko a bozkávať ma na bruchu. Jeho bozky boli vášnivé. Neviem čo sa to somnou dialo ale začala som sa triasť a báť sa. Vyzliekol mi tričko a znova ma začal bozkávať na bruchu. Jeho ústa sa posúvali dole, jeho hlava bola medzi mojimi stehnemi.Pomaličky mi dal dole kraťase a presunul sa hore na moje pery. Spolupracovala som a začali sme sa vášnivo bozkávať. Nežne mi dával dole ramienka s podprsenky, jeho ruky skončili na mojom páse a pomali sa približovali k mojej podprsenke. Vyzliekol mi ju a vrhol sa na moje bradavky, zimomriavky som mala po celom tele. Netrvalo dlho a dal mi dole nohavičky a chytil ma za riť. Začal mi ju silno stláčať. Za chvíľku si dal dole boxerky a jeho pery sa znova vrhly na tie moje.
Ucítila som len ako vchádza do mňa a tú bolesť. Pomali sa pohyboval aby som si zvykla. No potom už začal zrýchlovať. Lapala som po dychu a nevedela som prestať plakať.Jednou rukou držal tie moje nad hlavou a tá druhá ruka držala môj bok. Urobil sa na moje brucho. Otočil si ma, zadok som mala hore, ruky mi držal za chrbátom a ja som mala slzi v očiach. Znova do mn vstúpil a začal sa rýchlejšie pohybovať. Netrvalo dlho a urobil sa mi na môj chrbát. Na tú bolesť nikdy nezabudnem. Hneď ako ma pustil som utiekla do kúpeľne.
Nehodila som ani očkom naňho a zavrela dvere. Išla som do sprchy a pustila si na seba vlažnú vodu. Nechcela som na to myslieť. Bolelo to.
Bola som otočená chrbtom ku dverám a mala som zavreté oči, no zrazu ma vyrušili ruky na mojom páse s rozmýšľania."Ešte chcem,, počula som jemný hlasok v uchu, nestihla som sa ani zpamätať a už som bola opretá tvárou ku stene. Ruky mal na mojich bokoch. Znova do mna vstúpil. Pohybovali sa najprv pomali a potom zrýchloval. Moje boky mi držal a pohyboval s nimi ako mu prišlo vhodné. Keď už prestal, spravil sa mi na chrbát, pustil moje boky. Počula som len ako zavrel dvere. Cítila som tu hroznú bolesť, zrazu som uvidela krvavý vodu a skontrolavala som to a tiekla mi krv. Ja som si pomaly sadla na zem a dala som hlavu do rúk. Plakala som. V sprche som bola celkom dlho, pozbierala som sa, zabalila do uťeráka a vyšla von s kúpeľne.
Pri skrini stál Alexis a zapísal si opasok. Pozrel sa na mňa a prišiel ku mne. Ruky si položil na líce a utrel mi slzi. Naozaj som si myslela že mu ma prišlo ľúto lenže povedal niečo čo som nečakala.
"Zvykaj si maličká,, dopovedal a odišiel ku skrini, obliekol si tričko.
"Na posteli máš oblečenie čo som ti vybral, pôjdem s tebou na nákupy a kúpim ti nejaké veci. Ja ťa počkám dole v kuchyni,, dopovedal, pozrela sa na mňa a odyšiel.
Na posteli som mala šaty s výstrihom na chrbte. Dala som si dole uterák a obliekla si šaty. Upravila som sa a išla som dole. Čakal ma tam už Alexis.
"Si pekná,, len som sa naňho usmiala.
Zobral ma za ruku a odviedol ma do auta vedľa spolujazdca a on šoféroval. Naštartoval a išli sme..
YOU ARE READING
pokušenie
RomanceBudeš poslušná áno? ,,Nie si môj otec aby si mi rozkazoval!" Príbeh o obyčajnom dievčati ktoré sa zapletie ku zlím ľuďom...