Pomaly som sa budila a ucítila som že sedím na stoličke a ruky mám za chrbtom priviazané, otvárala som oči a zaútočila na mňa bolesť hlavy. Pomaly som si uvedomovala čo sa včera stalo a kde teraz som, snažila som si vysvetliť kto to mohol byť no v premýšlaní ma prerušili dvere ktoré sa otvorili.
Z dverí vyšiel ten sympatickí pán Cunningham ktorý bol u riaditeľa, za nim nemohol ísť nikto iný ako Alexis s úsmevom od ucha k uchu a nezabudol ani hodiť po mne pohľad. Ten starší pán sa oprel o stôl a Alexis išiel rovno za mnou.
"Vravel som ti že to olutuješ,, ruky mal vo vreckách a stále sa usmieval.
"Zatiaľ nič neľutujem,, povedala som mu s nechuťou v tváry no jemu ten úsmev stále s tváre nezmizol.
"Ale začneš,, odpovedal pán sympatický ktorý sa stále opieral o stôl a môj pohľad padol na neho, nechápala čo sa deje a ani čo sa stalo.
"Ja som Wyatt Canningham a som kráľom mafie kráska a toto je môj syn predpokladám že sa už poznáte,, ukázal na Alexisa a ja som sa na Wyatta pozerala zo zdvihnutým obočím.
"Ako... Ako som sa sem dostala?,, opýtala som sa a najprv som sa pozrela na Waytta a potom na Alexisa.
"Takže najprv ti poviem pravidlá, po prvé otázky tu Môžem klásť len ja a Alexis, po druhé mne budeš hovoriť pán Canningham, po tretie budeš nás počúvať na slovo teda skôr Alexisa lebo od teraz si jeho hračkou...,,
"Čo? Akou hra...,, neodpovedala som a hneď ako som začala vetu vyrazil za mnou a ja som len ucítila ako ma štípe líco. Naozaj? Dal mi facku ?
"Neskáč mi do reči!! Ďalšie pravidlo, ak nejaké pravidlo porušíš budeš mať trest, rozumela si?,, ja som len pokrútila hlavou na znak súhlasu.
"Od teraz patríš nám, nemôžeš s tohoto pozemku odísť bez nášho dovolenia, budeš robiť to čo ti prikáže Alexis. jasné?,, opýtal sa ma s naštvaným hlasom.
"Ale čo moja mama a...,,
"Kto? otec? Myslím že mŕtvola ťa už hľadať nebude a tvoja mama dostala za teba zaplatené,, čo? Ona ma predala? Naozaj som si myslela že dostala rozum a chce sa chovať jak mama ale ona ma predala týmto chujom.
"Čo?,,
"Áno predala ťa,, odpovedal Alexis a mne sa už tlačili slzi do očí ale zakrila som to.
"Takže teraz máme na pláne ísť na Floridu kde máme ďalší dom a bude to dvoj nový domov, teraz ťa zavezú do auta a môžme ísť.
Odviazali mi ruky a zobrali do auta.
Na Floride:
Zaparkovali sme pred veľkou vilou , bola nádherná, veľká, všade boli stromi tráva a kvety. Je to proste neopisatelne. Otvorili sa dvere od auta a mňa od tial vytiahol vysoký svalnatý blonďák s okuliarmi, pravdepodobne to bol ich SBSkar. Vysoký blonďák ma zaviedol do nejakej izby. Bola krásna a luxusná, SBSkar zatvoril dvere a stál u dverý a pozoroval ma.
"A teraz čo?,, spýtala som sa ho.
,,Páni Canningemovi niečo riešia prídu až zajtra, aby si niečo neviviedla mi dali príkaz strážiť ťa,,
"Aha a to teraz budeš celý deň stať pri dverách?,,
"Pán Canningem mi dal rozvrh čo máš robiť,,
"Tak dobre a ako sa vlastne voláš?,,
"Volám sa Jack,,
"Tak Jack čo teraz mám robiť podľa tvojho rozvrhu?,,
"Teraz budeš pár hodinu v tejto izbe,,
"Pár hodín? To nevydržím,, len zdvihol plecami.
"Idem sa osprchovať,, išla som do kúpeľne. Jackova noha zabránila tomu aby som zavrel dvere.
"Čo to robíš?,,
"Musím na teba dávať pozor, keby že si v kúpeľni sama mohlo by sa ti niečo stať,, pustila som dvere a išla si pre uterák ktorý bol poskladaný pod umývadlom, on zatiaľ stihol zavrieť dvere a postaviť sa pred ne. Ja som putila vodu a dala si dole šaty, lavím očko som pozorovala či sa pozerá, jasne že ma obkukával. Otočila som sa mu chrbtom a dala som si aj spodné prádlo dole, stále sa na mňa pozeral. Celý čas čo som sa sprchovala na mňa pozeral.
Osprchovaná som sa zabalila do uťeráka a postavila sa pred Jacka a pozerala som sa naňho aby mi išiel s cesty lebo som chcela víjsť s kúpeľne. Uhol sa a ja som vyšla s kupelne.,,Tak Jack, teraz tu budem celý deň behať v uteráku alebo mi tu nachystali aj nejaké oblečenie?" Opýtala som sa ho keď som vyšla s kúpeľne.
,,Pán Cunningham kúpil nejaké veci. Sú v skrini." Rozhliada som sa po izbe a hľadala skriňu. Skriňa bola taká veľká že sa ju nedalo nevšimnúť.
,,Ďakujem." Poďakovala som sa mu a išla ku skrini. Otvorila som ju a vykuklio na mňa hora oblečenia. Otvorila som šuflík a tam boli samé čipkované spodné prádlo. Jedno som vybrala a otočila sa nechápavo na Jacka. On sa len usmial a ja som ich hodila naspet a hádala normálne spodné prádlo v ktorých by som sa cítila pohodlne. Našla som tam šedé Calvin Clain šedé spodné prádlo. Obliekla som si ich a hľadala tričko, gate a ponožky. Nemusela som sa tam dho hrabať, pretože to tam bolo fakt krásne uložené. Vybrala som čierne kraťasy biele tielko. Obliekla som sa a išla zavesiť uterák a salsa som si na posteľ. Sedela som tam tak cesta sekúnd a pozerala do blba.
,,Koľko hodín tu musím ešte byť ?" Opýtala som sa Jacka.
,,Ešte hodinu" ohhhh. Naozaj ? HODINU?! To nevydržím. Vydýchla som si.
,,Jack. Prosím ťa. Naozaj tu chceš somnou ostať hodinu sám?" Spýtala som sa.
,,Áno musím."
,,Tak to úprimnú sústrasť." Iba sa usmial a ďalej stál pred dverami. ,,A to tam tu hodinu vydržíš stáť?" Spýtala som sa.
,,Áno" odpovedal.
,,Že sa ti chce, inak môžem vedieť koľko je hodín ? " Spýtala som sa.
,,Je šesť hodín" ahhhhh.
Na druhý deň:
Zobudila som sa na lúče slnka. Prevrátila som sa na druhú stranu a skoro som dostala šok keď som tam videla Alexisa ako spí. Bol bez trička a otočený chrbtom ku mne. Bola som ešte unavená tak som sa rozhodla že si ešte pospím a Alexisa si nebudem všímať.
......
YOU ARE READING
pokušenie
RomanceBudeš poslušná áno? ,,Nie si môj otec aby si mi rozkazoval!" Príbeh o obyčajnom dievčati ktoré sa zapletie ku zlím ľuďom...