,,Príde za tebou Gynekologička" povedal doktor aj ja som sa s kamennou tvárov pozerala na neho a na Sebastiána. On odvrátil zrak najprv na zem a potom znovu mne do očí. V tom ale zaklopal niekto na dvere.
,,Ďalej" povedal Sebastián a dvere sa otvorili. Stála v nich staršia pani vyššiu postavu.
,, Toto je pani Rogersova" Sebastián sa postavil a predstavil mi ju. Wiliam odišiel a ona pristúpila bližšie.
,,Ahoj, prišla som ťa vyšetriť. Budem ti dávať nejaké otázky na ktoré mi odpovieš a potom ťa vyšetrím, dobre?"Prikívla som na súhlas.
,,Ak ti bude vadiť prítomnosť Sebastiána, chápem ťa ale musí tu byť." Prehltla som. Pýtala sa ma rôzne otázky, ako či mám nejaké alergie, či má niekto z mojej rodiny nejaké Gynekologické ochorenia, či som brala nejaké lieky, môj cyklus a ešte či som už mala pohlavný styk.
,,Dobre takže teraz prejdeme k vyšetreniu, daj si dole rifle aj nohavičky. Neboj sa prehodím cez teba deku." upokojovala ma. Dala som si dole gate. Ani očkom som na Sebastiána nepozrela. Vôbec ma nezaujímalo ci sa na mna pozerá alebo nie. Ľahla som si, pokrčila a roztiahla som nohy. Doktorka cezo mňa prehodila deku a ďalej sa venovala svojej robote. Viac potupne som sa nikdy necítila. nerozmyšlala som čo tam dole doktorka stvára skôr som rozmýšľala kedy uz konečne skončí.
,,Hotovo, môžeš sa obliecť," vydýchla som si. Doktorka sa odsunula a niečo zapísala do papierov. Ja som sa obliekla a vyšla som von s izby. Ja som chcela ísť rýchlo preč ale prerušil ma Sebastian.
,,Hej, prosím počkaj," povedal, ,,prepáč že som ti nič o tom nepovedal, chcel som aby si si nakupovanie užila a nerozmýšľa nad tým čo sa stane v izbe, prepáč." ospravedlňoval sa ja som sa na neho bez slov pozerala. Nevedela som čo mám na to povedať. Mala som zmiešané pocity. Bola som na neho nahnevaná ze mi nič nepovedal ale robil to preto aby sa uistil ze som v poriadku. Nevedela som čo si mam myslieť. Radšej naša na to vyšším a zajtra uvidím.
,,Dobre len teraz potrebujem súkromie."
,,Dobre, chápem." odpovedal a ja som odišla do "svojej" izby. Na posteli ma už čakali nákupné tašky plné oblečenia. Bola som unavená tak som spadla na posteľ a hneď zaspala
Ahojte, trošku kratšia časť ale dúfam že sa vám príbeh páči ❤️❤️
YOU ARE READING
pokušenie
RomanceBudeš poslušná áno? ,,Nie si môj otec aby si mi rozkazoval!" Príbeh o obyčajnom dievčati ktoré sa zapletie ku zlím ľuďom...