13:Mari kita memburu

6 3 0
                                    

Budayakan VOTE dan
COMMENT!

.

.

I'm Not The Main Character!

.

. ⚠️ Warning! Chapter ini sedikit memiliki konten seksual.Tidak terlalu banyak tapi buat sesiapa yang merasa jijik boleh je skip sebab tidak penting juga.

.Happy Reading~

.

.

"Kau yakin kita boleh lepas?" Ini aku yang bertanya untuk kesekian kalinya.

Baju Hyun Jae yang kutarik sedari tadi tidak juga kulepas.Aku was-was kerana kami bertiga kini sudah pun berada di depan bar tujuan kami.Dengan warna merah terang dan juga lampu disco yang berkelip-kelip.

Tidak lupa dengan beberapa pengawal yang berjaga di depan pintu masuk.

"Kita ada kad VIP kan,tentu saja kita boleh lepas dengan mudah." Ulang Hyun Jae berkali-kali tapi kedua temannya ini masih juga tidak percaya padanya.

"Habis bagaimana dengan atok mu?Jika dia sampai tahu habislah kau."Aku tidak mahu nanti Hyun Jae yang dipersalahkan.

"Aku akan uruskan tu nanti.Yang penting sekarang ini, aku mahu kita masuk ke dalam sana dan kau buat seperti yang kita sepakat tadi. Tak masalah jika kau pura-pura minum yang penting harus dapatkan beberapa gadis cantik."

"Kau pernah masuk?" Tanya Dong Sun curiga.

"Bodoh! Aku tak cukup gila mahu masuk ke tempat-tempat begini apalagi seorang diri.Tapi satu yang aku ingin pesan, jangan terlarut sangat bila berada di dalam sana nanti."

"Kenapa?" Tanya aku dan Dong Sun bersamaan.

"Iyalah kau pun tahukan bar orang dewasa tu macam mana.Yang pasti kalian harus fokus!Ini demi kebaikanmu,Jung Hee...Kalau kau benar-benar ingin lepas dari Min Hoon, kau harus bertindak berani." Semangat ia padaku berharap aku tidak merasa takut lagi.

"Tapi bagaimana kalau Min Hoon tak berhenti juga mengejar Jung Hee?" Tanya Dong Sun pintar.Risau takutnya nanti usaha mereka hanya sia-sia.

"Kita fikirkan tu nanti.Oke sekarang mari kita masuk...Kita akan jadi orang dewasa untuk satu malam."

Hyun Jae maju paling hadapan manakala aku dengan Dong Sun mengikutinya dari belakang.Aku menatap sekeliling,banyak sekali orang-orang yang keluar masuk dari bar.Ada yang merokok dan ada juga beberapa wanita yang tidak cukup kain sedang berbual dengan lelaki.

Sesampainya kami di depan pintu masuk, seperti dugaanku kami dihadang oleh seorang pengawal lelaki yang tubuhnya 2 kali lipat lebih besar dari kami.

Seperti anak kecil yang sesat,kami bertiga pun mendongak.

"Budak dibawah umur tidak dibenarkan masuk."

Cegahnya sambil merentangkan kedua lengannya agar kami bertiga tidak dapat melintasinya.Dari jarak sedekat ini saja aku sudah dapat mencium bau yang tidak enak dari dalam.

Dong Sun menyiku Hyun Jae memberi isyarat.Hyun Jae yang faham segera mengeluarkan benda empat persegi itu lalu ditudingkan dihadapan wajah pegawal tersebut dengan menyeringai.

Langsung saja lelaki itu membulatkan matanya dan menatap mereka bertiga secara bergilir.

"Maafkan ketidaksopanan saya, tuan muda!" Tunduknya bersalah lalu membuka jalan buat kami bertiga untuk masuk.

Melihat itu tentu saja aku kagum.Tidak menduga yang kad emas tersebut benar-benar berkuasa.Serasa kami bertiga sudah seperti anak presiden saja.

"Baiklah, mari kita memburu."

𝙰𝙺𝚄 𝙱𝚄𝙺𝙰𝙽 𝙳𝙸𝙰;【𝐌𝐢𝐧 𝐇𝐨𝐨𝐧】✔️Where stories live. Discover now