7.bölüm

61 4 0
                                    

Jungkook'la geçirdiğim o güzel günden sonra eve gelmiştim bu iki gün tatil olduğu için ders çalışmayı planlıyordum elimdeki yeşil çayımdan bir yudum daha alıp masanın üstüne koydum ve okuduğum güzel kitaba geri döndüm bir dünya kılasıgi olan bilinmeyen bir kadının mektubu adlı kitabımın son sayfasında okuduktan sonra masamın üzerine koyduğum gibi ayga kalktım saat akşam on ikiye geliyordu salona ilerledim de hayla oradaydı bugün ki yeni hocanın bana babamın benim için ona verdiği kutu oradaydı açmak için kendimde cesaret bulamıyordum...

Uyumak için pijamalarımı giyip yatağa uzandım ve gözlerimi kapadım uykunun beni ele geçirmesini bekledim.

~

"oğlum yemek hazır hadi kalk okula geç kalacaksın" annemin sesiyle beraber kafamı yastıktan kaldırdım ve komidonun üzerindeki telefonumu alıp saate baktığımda saat sekiz buçuğa geliyordu bunla beraber yataktan fırladım "ya geç kalacağım niye beni uyandırmadınız!"

" bir kere biz seni uyandırdık sen uyanmadın ve gelmişsin bzo niyo uyondurmadun diyon !" diyerek odama giren kardeşimle yüzme yastık yemem bir olmuştu "buda beni ugraştırdıgın için! " diyerek odamdan hızlıca çıkmıştı bunların olmasını daha idrak bile demeden bunların olması beni kızdırmıştı daha uykudan biel uyanmamıştım! "seni küçük velet abine nasıl yastık atarsın bu bir savaş ilanı! " diyerek elime yastığı alıp odamdan hızlıca çıktığım çıktığım gibi direk mutfağa ilerledim.

" neredesin seni küçük fare! " diyerek etrafa hızlıca bakındım" uğraşma kardeşinle geç otur yemek ye bak geç kaldın zaten bari daha fazla kalma hadi oğlum bak masayı hazırladım otursa bir şeyler ye "diyerek araya giren annemle catıgım kaşlarımı düzelterek" ama o başlattı ya bulduğum yerde dövecegim onu "annem kafasını salayarak" hele Bi döv bak kulağını cekmiyomuyum hadi geç ogulm yemeklerı soğutma" kafamı salladım ama bunun hesabını daha sorna soracaktım "tamam ama bu burda bitmedi" diyerek masaya doğru ilerledim ayağımın yere takılmasıyla yere yüz üstü düşmeme bir olmuştu "a-hhh kafam" anlım tutarak ayga kalktığımda gözlerimi bir kaç dakika dunlendirip açtığımda her yer karanlıga bürünmüştü.

"ah tae seni görmek ne güzel hoş zaten her gün görüyorum seni Bi gebermedin" bir anda önümde belirlen yaratıklar kalçamın üstüne düşmüştüm" n-erdeyim ben annemle nerde!" diyerek etrafta bakmak için kafamı sağ sola hareket etiridim "ah tae çok komiksin unutun mu? Oanalrı sen öldürdün" burnundan güler bir ses tonuyla konuşmuştu yaratık bana yaklaşarak pencelrini yüz hatlarımda gezdirdi "bak sende onları özlemişsin sende onlarla o cehenme gitt sen yaşamayı hak etmiyorsun zaten ikimiz için de güzel bir seçenek" elimle yaratığın pencelrini iterek hızlıca ayga kalktım ve koşmaya başladım istemiyordum onu görmeyi bana olanları hatırlatmasını beni kendimi öldürtmem için ikan etmeye çalışmasını istemiyordum kurtulmak istiyorum bu yaratıktan bu cehennemden.

yaratığın kahka atmasıyla daha hızlı koştum " bu cehennemden kurtulmasın taehyung sen bunu hak ediyorsun ya gebereceksin yada cehnemde yaşayacaksın taehyung!" kulağımda yankılanan sesle yere düşümem bir olmuştu.

~

Bir anda yataktan fırlamamala başıma korkunç bir ağrı girmişti yine aynı rüyaları görmüştüm yine ve yine artık yorlumşutm senelerdir buna katlanmaktan yorulmuştum komidonun üzerindeki telefonumdan saate baktığımda bire geldiğini görmüştüm ve beş tane birldimide.

Bildirimler karanlığımın ışığından gelmişti kilit ekranındaki şifreyi girip mesajların üstüne tıkladım.

Karanlığımın ışığı sohbet yeri


Karanlığımın ışığı
Günaydın tae

Karanlığımın ışığı
Taehyung eğer müsaitsen
bugün ikimiz bir şeyler yapsak diyorum malum
iki gün tatil hem kafa dağıtırız

Karanlığımın ışığı
Sanırım hayla uyuyorsun

Karanlığım ışıgı
Uyanınca yazarsın bana tea

Karanlığımın ışığı
Bekliyor olacağım ^-^

Kimtae
Ah öncelikle günaydın evet uyuyordum o yüzden mesajlarını geç gördüm.

Karanlığımın ışığı
Oh peki bugün berber takılmak istermisin?

Kimtae
Olur ummm nerde takılacagız

Karanlığımın ışığı
Bizim buralarda yeni bir müze açıldı hem sen müzeleri seversin uyugnmu senin için de?

Kimtae
Müzeleri sevdiğimi nerden biliyorsun |
Olur benim için uyar :)

Karanlığımın ışığı
Neden seninle her konuştuğumda kalbimde tatlı bir acı oluyor |
O zaman seni ikide alcagim ;)

Kimtae
Tamamdır

Telofounu kapatarak yatağımın yanına koydum kötü bir rüyanın ardından sevdiğim insanla bir müzeye gitmek benim için harika bir şeydi yatagımdan kalkarak hızlıca banyoya girdim şu an mutluydum hemde gereğinden fazlasıyla.

######

Yarın lgs varrrr ay çok heyecanlıyım ^~^

DeceivedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin