17.bölüm

54 3 4
                                    

Kapının açılma sesiyle kafamı yorganın altından çıkardım " bak güzelim  tteokbokki ve kimbap aldım yanında'da ılık süt " elindeki tepsiyile bana doğru gelerek  tepsiyi yan tarafta'ki komidonun üzerine koydu. " hadi kalk güzelim "   yorganın içinde dahada küçüldüm" n'olddu güzelim hadi kalk biraz ye "

Eğer yersem kusabilirdim" midem bulanıyor yemek istemiyorum "anlım'da hisetiğim soğuk el ile bedenime bir titreme hakim olmuştu" hımm... Ateşin yok eğer yemek istemiyorsan tamam ama sütü içmek zorundasın güzelim " yatakta oturur pozisyona gelerek  jungkook'un elindeki sütü alarak dudağıma götürüp bir yudum almıştım " afferin güzelime" bu tatlı sözleri kalbime o kadar iyi geliyordu'ki keşke dedim tekrar içimden hep böyle benim tanıdığım jungkook olsa sütten bir kaç yudum almıştım. Aklıma takılan bir soru vardı. neden önce bana kötü davranıp daha sonrada böyle güzel davrandı'ki bir yudum daha alarak süstü bitirmiştim. elimde' ki boş bardağı jungkook alarak tepsiye koydu.

Jungkook bir anda eliyle çenemi tutarak dudaklarımızı birleştirmişti bu hareketiy'le gözlerim kocaman açılmıştı jungkook yavaşça alt dudağımı emeye başlamıştı ben şaşkınlıktan karşılık vermez'ken dudağımı sertçe ısırmasıyla dudaklarımdan bir inilti dökülmüştü. Jungkook dudaklarımdan ayrılarak " karşılık ver" demesiyle tekrar dudaklarımızı birleştirmişti. Dudağımı  yavaşçana emimip ısırıyor ve ardından diliyle üstünden geçiyordu.

Jungkook  sağ eliyle bacağımı aşağıya doğru çekmesiy'le  yatakta sırt üstü uzanmıştım jungkook üstüme bir çırpıda çıkarak tekrar dudaklarımızı birleştirmişti. Ama bu sefer yavaşçana değilde bütün hırsını dudaklarımdan çıkarıyordu. dudağımı sert ısırmasıy'la tekrar ağzımdan bir inleme kaçmıştı. Jungkook bunu fırsat bilerek dilini ağzıma yollayarak dilini ağzımda gezdirmişti. kalbim o kadar hızlı atmaya başlamıştı'ki bir an yerinden fırlayacagını bilene düşünmüştüm.

Eliyle ellerimi başımın üstünde birleştirerek tutmaya başlamıştı diğer elide göğüs ucumla ilgileniyor. Ev zil sesi çalmasıyla ne zaman kapattığım bilmediğim gözlerimi açmıştım. jungkook  hiç umurunda değilmiş gibi kaldığı yerden devam ediyordu.

Elerimi kurtarmak için bir kaç kez çekmeye çalışırken jungkook bu sefer daha sert tutmaya başlamıştı. Penisisini  benim penisime sertçe bastırdığında  ağzımda inlememi tutamamıştım.

Bu sefer kapıya vurulan yumruk sesini duymuştum. Jungkook dudaklarımı serbest bırakarak  boynuma diliyle ıslak bir yol çizerek boynumu yayılmaya başlamıştı. " ahmm... Jungkook kapı" boynumu emmip çekiştiriyordu. "jungkook!" kapıda yoonginin sesini duymamla şaşırmıştım jungkook boynumda uzaklaşarak " güzelim sen dinlen benim biraz işim var" diyerek üstümden kalkarak "geliyorum çatlama!" diyerek kapıya doğru ilerledi.

Jungkook kapıyı kapatarak çıkmıştı. Sanki cennete gibiydim o anda hisetigim yoğun duygular o kadar güzeldi'ki...

Keşke o kapı çalmasay'dı  ama buda yeterdi bana yan taraftaki yastığı alarak yüzüme bastırmıştım. Karnımda sanki kelebekler dans ediyordu.
Yastığı yan tarfa koyarak yatakta oturur pozisyona gelmiştim.

Burası bu kadar sıcakmıy'dı  yoksa birsi güneşin ayarlarıylamı oynamştı ahh... Ne diyorum ben iyicene delirdim. Elimi  yavaşça dudağıma götürerek okşamaya başlamıştım bu sefer cidden öpüşmüştük böyle dudak dudağa değip geçmek değildi araya dil falanda girmişti!

Tekrardan yatağa sırt üstü yatarak yan tarafındaki. Yastığa sıkıcana sarılmıştım. Bu bir rüyamı eğer öyleyse hiç uyanmak istemiyorum bu rüyaya tıkılıp kalmak istiyordum.

__________

Bu bölümde bitti çok şükür...

Burda seks bölümü yazıp yazmamak arasında kalmıştım ama daha erkene olduğunu düşündüm 😅

DeceivedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin