Yaşamın acı dolu çığlıkları, insanları çıldırtan duygular hepsi bir bedende birleşmiş bir karanlığa dönüşmüş sanki.
.
" nasıl oldun? Baş ağrın geçti mi? sana bittik çayı yapayım eğer hâlâ ağrıyorsa ağrısını alır" yoongi tam gideceken yataktan doğrularak kolunu tutmuştum. " lütfen gitme tek kalmak istemiyorum" yoongi bana dönerek ince kırmızı dudaklarına bir tebessüm yerleştirip " senin için sorun yoksa neden olmasın güze- taehyung" yoongi tedirgin bir yüz ifadesine bürününce " bir sorun mu var yoongi? " biraz daha öyle durduktan sonr, kafasını iki yana salayarak:
" ah, Hayır yok" diyerek yatağımın yan tarafın geçip sırtını başlığa yasalayarak benide göğsüne çekmişti. Bu ani haraketi yüzünden ağzım açık kalmıştı. " böyle daha rahat bence bir sıkıntı olur mu senin için?" titrek bir nefes verip kafamı iki yana salamıştım " ah, h-hayır bir sorun yok" neden kekeliyordum bir fikrim yoktu ama kalbime bir acı saplanı vermişti birden.
Kafamı yoongiye çevirdiğimde onun bana bakıyor olduğunu görmüştüm.
"biliyor musun taetae? gözlerin bir okyanusu mas mavi güçlü fırtınalara baş gelmiş bir okyanusu andırıyor " ne diyeceğimi bilmez bir şekilde aniden gözlerim hakkında konuşunca ne diyeceğimi bilmez bir şekilde bende onun gözlerinin en derinine bakmıştım. Bakmak için bir şey beni zorluyordu sanki.
" toprağı andırıyor o gözlerin hemde ne koyu renkli sert ama içten yumuşak bir kum olan toprağı andırıyor"
Başıma saplanan ağrı!
Kalbimi sıkışıyordu.
Sesler.
.....
"yoongi hyung, her yerim ağrıyor özelikle de kalbim her şey bana çok ağır geliyor yoruldum. "
......
taehyung neler hissettiğini nasıl açı çektiğini azda olsa biliyorum. Sevdiğin burnunun ucunda olsada sanki dağlar kadar fark var gibi hissettiğin... gözlerindeki parıltılarının teker teker sönmesi senin yanındayken sana yardım edemem de beni yakıp yıkıyor tae- "
.......
Sesler beynimi kemiriyor sanki.
......
toparklarına gömdüğün hisseler sanki kurtulmak istiyor gibi hyung. Gözlerinde ki acıyı görüyorum sanki büyük bir şey var neden onları orda tutuyorsun? "
.....
Yoongi neden sen varsın seslerin içinde!
.....
lakin o toprağın altındaki yasaklı şeyler açığa çıkarsa her şey sonra ericek "
Neden bu kadar acı çekiyorum!
TANRIM YARDIM ET BANA, ACI BU ACİZ KULUNA!
" taehyung. Taehyung. Sakin ol geçicek her şey sona erecek artık mutlu olacaksın lütfen dayan sonuna gelmişken dayan sadece yapma bunu hiç birşey hatırlama!"
" Hyung acı çekiyorum yardım et lütfen yalvarırım ki yardım et sustur onları! " göğsüne yaslandığım benden den ayrılıp ona doğru dönmüş ve boynuna sım sıkı sarılmıştım sanki onu bırakınca bir uçurumdan düşecekmiş gibi hissediyordum.
" sakın ol güzellim"
" yapamıyorum yoongi lütfen yardım et!"
.
" bu hayatın bize sunduğu bir ilizyon "
.
Birden söylediği şarkı, donup kalmamı sağlamıştı.
Nedenini bilmediğim bir anda dudağımda hissettiğim baskı.
Sanki ilizyondu hepsi
Kurmuş kabuk bağlamaya yüz tutmuş dudaklarımda ki sıcaklık kaybolmuştu.
Bu acı içinde ki ruhumla onun acısınıda düşünüyorum?
.
" içinde ki aciz ruhun çığlıkları kara toprakta yok olsun, bu zayıf bedende"
.
Ruhum, acılarım çırpınıyor sesi karşısında.
.
" acıların bir kağıt kesiği gibi acısada bir çizme devam eder"
.
Ruhumun rahatlığını hissediyorum.
.
" doğduğumuzdan beri kirli ruhlarla kutsanmış beden yok oldu, yerine ışık saçan bir güneş doğdu. Ay karanlığını güneşe teslim etti."
.
" bağırır bağıra aglayan ruhlarımız karanlıkta ışığa kavuştu "
.
Ağlıyordum. Onun sesi beni ağlatıyordu.
.
" mutlu bir gelecek için acı geçmişi silen güneş ile birlikte gelecek için gülümsemek gerek"
.
Geçmişi silersek aynılarını yaşamak zorunda kalacağımız gerçeği n'olcaktı?
Ay'ın tekrardan kendisini gösterip bu sefer bizi yok edeceği gerçeği?!
Acının ruhları bu sefer bizim ecelimiz olarak geri döneceği gerçeği, bir fırtınadan kaçan karınca gibi onu fırtına öldürürken bu sefer kaçmak için sığındığı kuraklıkta ölmesi gibi geleceği kurmak doğru kararları vermek, önümüze her türlü bir seçenek sunuyordu ölmek, ölüme bir koşmak.
" daha iyi misin taehyung" sarıldığım bende ki ellerimi gevşetip geri çekilmiştim yoongi onu, onu tanımıyordum ve ona karşı yaptığım bu saygısızlık.
"özür dilerim saygıszlık etim affet yoongi. Sadece garip hissettim bir an şarkı için teşekkür ederim" yoongi'nin gözlerinde bir hayal kırıklığına şahit olmuştum gözlerinin titrediği ve burnunun kırmızıya döndüğünüde. Kırdım onu! Ne, ne yaptım?
" yoongi seni üzecek bir şey mi dedim? özür dilerim"
" ah, hayır... Sadece hatırlama ve bu olan şeyleri unut mutfağa gidip yiyecek bir şeyler hazırlayacağım."
Yataktan bir hışımla kalkıp kapıyı açarak odadan çıkmıştı ki çıkmadan önce mırıldandığı şeyler kulağıma ilişmişti.
" belki her şeyi bilmezse daha mutlu olur.... Onun için vaz geçeceğim. "
Neyi bilmesem daha mutlu olurum? Neden bilemediğim büyük bir iş döndüğünü hissediyorum? Hayır buna sesiz kalamam! Bilemediğim göre bu... Fazlasıyla önemli bir şey, yoksa benden neden sakalasınlar ki?
Aklımı kurcalıyan şeylerle berber kendigimi yatağa bırakmış ve uykuya dalacakken kulağıma bir fısıltı ilişmişti.
" merak etme sevgilim senin için değişmeye geldim mutlu olacağız artık" jungkook'un sesini duyduğumda kalkıp ona sarılmak istedim ama üstüme çöken yorgunluk yüzünden parmağımı kıpırtatmaya mecalim yoktu. Dudağımda dökülen sadece şunlar olmuştu:
" mutlu olalım her zaman sevgilim."
Ve uykunun tatlı kolarına bırakmıştım kendimi.
------
Evet bölümler kısa geliyor ama hiç gelmemesinden iyidir zatürre olduğum için anca bu kadar.
Bakalım taetae gerçekleri öğrenebilecek mi?
Bir dahaki sefere görüşmek üzere bey ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deceived
Teen FictionKaranlığından kurtulmak için ışığına sığındı taehyung, lakin ışığında yok olmak istemedi.